Tilbakemelding, hjelp og spørsmål om det nye forumet

Status
Stengt for ytterligere svar.
#62
På Spillegal.no forsiden, der hvor hvor nyhetene vises frem, så hadde det kanskje vært fint om man kunne se tittelen på emnet(nyheten). Litt irriterende å måtte klikke [read more] for å finne ut hva det faktisk står om.

EDIT: Kommer "sponsored links" mellom innlegg? *grøss*
EDIT 2: Nå var den plutselig nederst igjen... flott!

EDIT 3: Ser at award linken på forsiden sender deg til "page not found", dog så funker linken hvis man trykker på den når man er i forumet. (Man kommer til spillegal.no/awards.php istedenfor spillegal.no/forum/awards.php)
 

Endre

Ødela forumet
#63
1) Jeg har klødd meg mye i huet for å finne ut av det problemet med titlene på nyhetene, men det eneste jeg fant ut var at dette kan være et problem som oppstår når innleggene kommer fra et annet forum. Venter egentlig bare på at noen skal skrive en nyhet nå, så får jeg se om det stemmer.

2) Sponsored links skal komme som siste innlegg på hver side.

3) Bra du sa det, skal få ordna det snart. Regner ikke med at så mange bruker forsiden med det første, så den er foreløpig litt øh ... beta.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#64
Sponsored links kommer mellom de gamle innlegga og det du nettopp skrev selv; ellers på bånn.
 
#65
Plutselig dukker veldig mange tråder opp som ikke leste, hos meg. Samt at "new posts" oppfører seg veldig merkelig. Tråder jeg allerede har lest dukker opp som uleste, samt at enkelte ikke dukker opp i det hele tatt. Fler som erfarer lingende greier?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#66
Samme med meg, og det ødelegger flowen veldig. Kan også være avmerket at det er nye poster i et forum, når det ikke er det ;/
 

Lodin

Der Waaaah
#67
Det skjedde når Endre eller noen møffa med settingsene for å få tråder til å bli merka som lest orntlig. Bare gå inn i underforumene og klikk litt på den user optionen for å ha lest alt sammen.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#68
MSN-adresser i profilen må være i formatet ditt@datt.com for å bli godtatt. Bør det gjøres litt løsere så det er mulig å maskere adressa litt, skrive "Spør" eller noe sånt? Kan jo bli litt spam og enda verre, verre ting av at mailadresser ligger ute.

Og Endre: Jeg trenger tilgang til moderator-delforumet.
 
#70
Det skjedde når Endre eller noen møffa med settingsene for å få tråder til å bli merka som lest orntlig. Bare gå inn i underforumene og klikk litt på den user optionen for å ha lest alt sammen.
Ja, gjorde da det, men likevel dukker ikke tråder opp i new posts med det første. Som den nye filmtoppen jeg la opp nettopp. Sikkert ikke denne heller.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#71
Nicholas kan ha animert avatar men ikke jeg. Han sier det kan være fordi han er mod. Fikse, Endre?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#72
Brukere har lov til å laste opp animerte avatarer. Sikker på at det ikke er noe galt med selve gif-en eller noen andre bagateller?
 
#73
Er det mulig å få private meldinger aktivert hos alle automatisk?? Har en del PM'er jeg skal sende men får ikke gjort det for det er disablet hos alle jeg skal sende til.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#75
Brukere har lov til å laste opp animerte avatarer. Sikker på at det ikke er noe galt med selve gif-en eller noen andre bagateller?
Hva kan det i så fall være? Gif-en er animert som bare det, og det er den samme som jeg alltid har brukt!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#76
Test med en annen .gif for å se om den fungerer? Evt. last opp avataren din på imageshack eller lignende, så skal jeg se om jeg kan bruke den på min profil (og om den da blir animert).
 
D

Doctor Downs

Gjest
#77
I'll be danged, jeg får til å bruke din avatar, men ikke min egen. Kan det ha noe med størrelsen å gjøre...? Hvis du hadde giddi sjekke den så hadde det vært kewlt:

 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#78
Den er 103 x 89 pixler, mens vi har en grense på 96 x 96. Sikkert det som er problemet.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#80
Hadde jeg ikke vært på jobb skulle jeg gjort det, men det er sikkert en eller annen her som gjør det for deg.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.