Tråden hvor de som gidder diskuterer #gamergate i ro og mak

Jante

privileged CIS shitlord
Har 110k impressions i november (med 4+ % engagement) og holder Twatterkursings på jobb. Skrev en kronikk om det i Stavanger Aftenblad for de som er interessert.

Lurer på hva Klouten min er???!
 

Terje

mostly harmless
De kunne hatt en random event med jevne mellomrom hvor du kommer over et kvinnfolk som voldtar og banker en mann.

Har forøvrig ikke gjort det der siden gta3. Gikk fort ut på dato.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg liker at det tok Kvinnefronten ett år å finne ut av at det der er en greie i den nyeste utgaven av en spillserie som har hatt det som feature i godt over ti år nå. Og: Å hevde såpass bastant at det er et så enkelt og direkte forhold mellom hva man gjør i spill og at det skapes en holdning, er i beste fall ekstremt tendensiøst.

Ikke at jeg ikke tror spill kan være med på å forme holdninger, da. Jeg bare tror det er litt mer snikete enn som så, for eksempel at militæret i USA har ridd på CoD-bølgen for å få progamerz til å verve seg til krig mot tørklehuene.
 

Lodin

Der Waaaah
Liker at de poengterer at man faktisk må drepe horene for å få livspoeng. Er bare hakket mer reelt enn da Jack i de gode gamle dager påsto man fikk poeng til highscoren sin av det.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Quanted Field Theory? Jeg skjønner ikke...
 

demake

Seksuelt godteri

Shinra85

Spillegals effort emo
Oof... :(
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Den Maniske Manneste Mannefronten for Menn´s Rettig Heter. Stopp undertrykkelsen!
 

Lodin

Der Waaaah
Påminnelse om at Polygon ga Far Cry 4 trekk fordi det har bare pupper, men ikke nevnte med ett ord kompisen man skal redde i 3 som store deler av spillet blir voldtatt av en psykotisk australier. Lurer på hva som hadde skjedd om det var ei dame. Kompisen altså. Om australieren var dame hadde de gitt spillet høyere karakter.