Turnering i Gears of War

Scary Paladin

Ukjent herremann
#1
Regler:

Game type: Warzone
Number of rounds: 5
Bleed out duration: 20
Round duration: 4
Friendly fire: Yes
Weapons swapped: No

- Hvert lag velger to baner de vil spille på. Jeg legger til en tilfeldig bane hvis det skulle bli uavgjort etter fire kamper.
- Ingen skal kaste dritt, bli sure ect. hvis dere taper. Det resulter i smekk.
- Juks = disk av laget + at ingen liker deg mer.


Lag:

1.
- Scary Paladin - (Scary Paladin)
- ZoDz - (CoN Remi)
- Silverhawk - (CoN Silverhawk)

2. Fordi Yeti sa det.
- Yetipants - (Fetthesten)
- Endre - (ILiuz)
- Joni - (Chaz K)

3.
- K999 - (Thek999)
- Ex-Military (Exmilitaryx)
- Ally - (Ally 87)

4.
- huGGGy - (ImbaHuggy GoN)
- Jubei - (Nam85)
- Epzilon - (gneisten)

5.
- Hazen - (St Hazen)
- AgentMC - (AgentMC)
- DannyCool - (DannyCoolX)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Gears of War. Du kan dele ut de teoretiske fjesplatene Microsoft skulle sende ut som premie. :p

Sånn seriøst, så er det vel etter min oppfatning det spillet flest folk her på berget er i besittelse av, sånn at vi kan få slengt sammen noen lag. 3v3?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#3
Har ikke noen fjesplater. :( Og Gears er nok det spillet folk flest her har ja, men jeg må bare sjekke.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#5
Hvis dere vil ordne en Street Fighter turnering så må dere for all del gjøre det. Jeg tenkte mer, som nevnt i første post, på 360 spill så jeg kan være med selv. :p
 
#7
gays of war :)
 
#8
Gears.
 
#13
Kanskje på tide med en avstemning, Scary?

Og kansje lage to stykker en der de kan velge spill, og en som sier " jeg blir med uansett spill" og et annet alternativ det det står "jeg blir bare med dersom spillet mitt blir valgt" eller noe. Klem.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#14
For å være helt ærlig tror jeg ikke vi trenger noen av de med tanke på at tråden blir dominert av Gears (som jeg var 99% sikker på at den ville bli) og de fleste som har meldt interesse har det. Med mindre folket har noe mot det lar jeg tråden stå som den er og ser om flere melder sin interesse før jeg lager en tråd for selve turneringa.

Hazen: 360! :argh:
 
#15
Hva med at dere lar undertegnede eie dere i F.E.A.R? :trollmann:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Nei, vi spiller heller Mysteries of Radiant Resistance Alliance: Divine Intervention, også kjent som MoRRA:DI.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#18
Dette gikk raskt gitt, og uten at det er noen stor overraskelse er det Gears of War som dominerer. Trenger ikke så vanvittig mange flere for å starte en liten turnering. Vi har:

1. Scary Paladin
2. Yetipants
3. K999
4. Ally
5. ZoDz
6. Endre
7. huGGGy
8. Hazen (jeg vet du vil)
9. Epzilon


Siden det ser ut som det blir GoW turnering tok jeg meg friheten til å lage en liten liste over folk som jeg vet spiller eller har spilt en del GoW. Mulig jeg har glemt noen men, hvis dere kjenner noen av de kan dere jo spørre om de har lyst til å bli med. :)

- Nicholas
- Joni
- Agahnim
- Freezar
- Maximum
- Evehr
- Demonickon
- Revan
- ChocOPuffs
- AgentMC
 
#20
Jeg må bare få fikset internettkabel til Xbox 360-en, så kan jeg godt slenge meg på.

Forøvrig: De Gears of War-faceplatene kom aldri frem i posten, så noen må nesten kontakte Microsoft og høre om de kan sende på nytt om dere vil ha med det som premie til turneringa.