Turnering i Gears of War

#41
Når starter turneringa?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#43
Okay, da ble det tre mot tre. De som ikke har skrevet opp om de vil være på lag med noen innen i morra kveld kommer på et tilfeldig lag. Etter i morra oppdaterer jeg det første innlegget med lag, regler og annen relevant info. Skal se om jeg får starta turneringa til onsdag.
 
#44
Meg, Scary og Silver på lag.^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Endre og meg på lag. Fordi jeg bestemmer det.
 
#48
Hey! Jeg er med jeg og, men ikke før om fire uker. Må få sendt inn drittboksen.. eller vent, jeg kan låne av en kompis. Yeti, er ikke vi på lag da? :S Hvis det skal være tre og tre, kan jeg joine dere? Du husker jo at du, meg og Choco skulle være på lag sist gang, så derfor tenkte jeg at du ikke har glemt meg. :p
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#49
Første innlegget er redigert med lag og regler. Lagene må finnen kaptein og si til meg hvem det er.

Hvis du vil være med Revan, må du finne noen å spille med pronto. Eller så kan huGGGy få med folka han egentlig ville ha med og du blir med på laget han skulle spille på. Det får dere sloss om.

Som nevnt før har ikke jeg noen premier, men hvis noen andre har det så er det bare å gi lyd fra seg.
 

K999

Keystone State Of Mind
#50
Jeg tror at Ex-military sin er ExmilitaryX får sjekke i morgen me han, han sover nu.

Edit: det er det. Exmilitaryx.
 

Endre

Ødela forumet
#51
Jeg og Chaz er med på Gears of War klokka 21.00 i morgen og utover. Hvis det passer for Yetipants, er vi klare for innledende runder i turneringen. Men hvem skal vi i så fall spille mot?
 

K999

Keystone State Of Mind
#52
Mitt lag er klart på fredag, så vi kan ta ett par kamper da. Antar jeg.

Scary: Hva er fristen til å fullføre alle kampene?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#53
Sorry, jeg holder på å flytte ting i øst og vest. Redigerer inn kamper og frister snart.

Edit: Personen øverst på hvert lag er kaptein siden dere var for late til å finne en selv og si det til meg. Kapteinen skal sende meg resultater på PM. Dere har en uke på å fullføre kampen deres. Å ikke møte opp til en kamp resulterer i tap.

Lykke til.


Lag 2.
- Yetipants - (Fetthesten)
- Endre - (ILiuz)
- Joni - (Chaz K)

VS

Lag 3.
- K999 - (Thek999)
- Ex-Military (Exmilitaryx)
- Ally - (Ally 87)

Femte kart hvis det blir behov: Fuel Depot


Og


Lag 4.
- huGGGy - (ImbaHuggy GoN)
- Jubei - (Nam85)
- Epzilon - (gneisten)

VS

Lag 5.
- Hazen - (St Hazen)
- AgentMC - (AgentMC)
- DannyCool - (DannyCoolX)

Femte kart hvis det blir behov: Mausoleum
 
#56
Hahah, hva faen... hvem putta bedre enn revan i gears of war under Profil bildet mitt... YETI?
 

Endre

Ødela forumet
#59
Revan: Hva er det du ikke forstår? Hazen er på lag med AgentMC og DannyCool. ScaryPaladin er på lag med ZoDz og en annen fyr jeg ikke husker navnet på, men det står på førstesiden. Du har sikkert ikke blitt ført opp på et lag fordi du sa tidligere at du ikke kunne spille før om fire uker.

Alle andre: Jeg, Yetipants og Chaz er klare for en kamp etter klokka ni i morgen, og jeg antar at K999s lag er klare for å møte oss. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Det var igrunn det der "360-en min er inne til reparasjon så jeg kan ikke spille på fire uker" som var hovedgrunnen til at jeg ikke valgte deg som lagmedlem, Revan. Sorry. :p