Turnering i Gears of War

#61
Jeg kjenner ingen jeg :( Fra forumet eller noenting.

Jeg er ganske sugen i Gears of War for øyeblikket, så du kan godt avlyse turneringen for min del :p Så ikke jeg ødelegger alt for laget mitt eventuellt. Jeg kan heller observere denne første turneringen :)
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#63
>_< I vote for du skulle ha valgt lag når du kunne! Uansett ser det ut til at Revan kan ta plassen til DannyCool siden han ikke gidder å være med.
 
#64
Nei, jeg gidder ikke å mase på kompisen min, han lar meg ikke låne 360en uansett. :p Er med neste gang vi skal ha turnerning i et eller annet, for da har forhåpentligvis ikke Xboxen min bestemt seg for å være vanskelig faen, drittmaskin.

:/
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#65
:hm: ... Yay, fantastisk. Vel DannyCool, da er det opp til deg om du blir med eller ikke. Blir du ikke med må jeg endre masse greier eller så må noen finne en spiller til. Så hva blir det til?
 

Endre

Ødela forumet
#66
Jeg foreslår at DannyCool blir med igjen og vi holder oss til de lagene vi hadde.

Revan: Hva med å bare holde deg unna denne tråden når du uansett IKKE SKAL VÆRE MED?! :argh:

Redigert: Litt sent ute, gitt.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#70
Selvfølgelig setter jeg deg på et lag når du har meldt deg på. Men... jeg (og laget ditt) trenger gamertagen din.

Evehr: Hater når sånt skjer. Du får bli med neste gang.

Turneringa fortsetter som planlagt! :)
 
#72
Meh, jeg tror ikke jeg er helt INN ass.

Det blir liksom lag med venner som kan spille sammen, jeg kjenner de ikke og da blir det bare rot og så taper vi og så skriker jeg fordi yeti tar saga på meg og så blir jeg sur som en gutt på revans alder.


Nei jeg mente det ikke vondt revan gutten min.
 
#74
Han vil vell ha med seg 2 av The Saintz.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#76
Hva om jeg bytter med noen på laget ditt da? Hvis ikke må ting settes på vent.
 
#77
Tror ikke jeg kan bli med på turneringen... Har pakket ned xboxen siden jeg skal flytte snart og orker ikke å pakke den opp igjen før jeg er i det nye huset.

Sorry folkens.
 
#78
Meh, bytt om litt da. så skal jeg henge med jeg. men jeg tror ikke jeg kan spille denne helga. ser ut som jeg må være lydmann.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#79
Vi er en for lite uansett. Vi trenger en til eller så må vi lage lag på to. <_<
 
#80
Good, får jeg kan heller ikke idag.. <_<