Turnering i Gears of War

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Haw. Sånn ellers, et annet 360-spill som passer sånn cirka perfekt til tourneys er Bomberman Live. Bare et tips.
 
#22
Stikk du da mr.redd-for-å-bli-eid-i-gears

^^

Er det 1mot1 eller lagspill foresten ?
Er det lag må jeg få et par folk til å regge seg på spilelgal ^^
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#23
I forhold til hvor mange som har meldt seg på ser det ut til at det blir to mot to. Hvis noen andre blir med kan vi sikkert ordne tre mot tre.
 
#26
Hvorfor ikke en mot en? Med kun folk som har vært på spillegal en stund eller er aktive? Synes det blir rettferdig, ellers så regger det seg mange som poster en post for å være med på turneringa.
 

K999

Keystone State Of Mind
#27
Hvis du sikter til Ex-military, så kan du bare se på medlems nummer hans. Han var medlem her, litt før deg. Han skriver kanskje ikke så mye, men som min venn så blir han med hvis jeg og han kan være på lag. (2vs2)
 
#28
Jeg sikter til folk som regger seg de neste dagene og ikke kommer til å poste en sheit.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Gears er jalla i 1v1, så minimum 2v2, takk. <_<

Og når ble det negativt at fler folk vil være med på turneringa? Alle som er registrert på Spillegal eller registrerer seg fram til turneringa begynner, kan være med. Sånn blir det.
 
#31
Det har jeg ikke sagt er negativt, men da kan dere jo opplyse om turnering på spillegal på andre nettsider viss du vil ha en stor turnering.

Jeg synes det er bullshit at folk joiner SG bare for å være med på konken. Men men, jeg leder ikke turneringa så jeg holder kjeft,
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#32
Tror flesteparten her er enige i at lag er mest gøy. Hvis dere vil finne ut hvem som er best kan jo laget som vinner spille en kamp mellom seg hvis de ønsker det.

At folk regger seg bare for å være med må de få lov til å gjøre hvis de vil. Turneringa blir ikke noen store greier, så å informere om dette på andre sider er unødvendig. Greia er vel heller at noen har lyst til å ha med en venn og det må de for all del få lov til.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#33
Hepp! Siden det ser ut som jeg ikke kommer til å få så mye problemer som jeg trodde når det gjelder tid fremover, tenkte jeg å få i gang turneringa veldig snart. Det ble da GoW ( :eek: ) som folket ville spille.

Regler ala:

- Det blir lag på enten to eller tre.
- Første laget til tre eller fem over fem runder per kamp vinner.
- Type Warzone.
- Tid kan dere velge selv, men fem minutter bør vel være greit.
- Friendly fire er på.
- Ingen bytting av våpen.
- Juks = disk av laget + at ingen liker deg mer.
- Ingen skal kaste dritt, bli sure ect. hvis dere taper. Det resulter i smekk.

Hvis et lag ikke møter, går seieren automatisk over til det andre laget. Dere vil ha 5 - 7 dager på å fullføre kampene deres så det bør være nok tid. Seier er ett poeng, tap er null.

Meninger?
 
#35
Slik jeg synes.

Time limiten bør ikke være lenger enn 4 min.

Første man til 5, best av 5 maps.

Ene laget velger map(dette må du sette opp ie t salsk system), andre hoster, så motsatt.

Begge laga må sende deg en mail med resultatene.

Ellers ser det greit ut.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#36
Hvis Joni blir med kan vi nå starte en turnering med to personer per lag. Skal vi bare ordne lag og starte nå, eller skal vi vente på en til så det blir tre mot tre? Vi har:

01. Scary Paladin
02. Yetipants
03. K999
04. Ally
05. ZoDz
06. Endre
07. huGGGy
08. Hazen
09. Epzilon
10. AgentMC
11. Joni (?)
12. Ex-Military
13. Jubei
14. DannyCool


Brett tenkte jeg ikke så mye på, men hva om lagene velger to brett de selv vil spille på. Så legger jeg til ett ekstra brett de må spille på hvis det ikke er avgjort innen fire kamper.

Personen med best opplinje og open NAT hoster.

Alle lagene skal ha en kaptein som har ansvar for laget sitt, at de møter og gir meg resultater på PM.

Husk å oppgi gamertag (hvis det ikke er i gamertag tråden). Alle må også si om de har de nyeste banene.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#38
Ingen bytting av våpen som allerede finnes på brettet bør det kanskje stå. Se på denne siden, hosten er god med torque bow og vil selvfølgelig bruke den. Men siden det ikke er noen torque på det brettet, bytter han ut granater med torque.
 

K999

Keystone State Of Mind
#40
Hvis Joni blir med kan vi nå starte en turnering med to personer per lag. Skal vi bare ordne lag og starte nå, eller skal vi vente på en til så det blir tre mot tre? Vi har:

01. Scary Paladin
02. Yetipants
03. K999
04. Ally
05. ZoDz
06. Endre
07. huGGGy
08. Hazen
09. Epzilon
10. AgentMC
11. Joni (?)
12. Ex-Military
13. Jubei
14. DannyCool
Brett tenkte jeg ikke så mye på, men hva om lagene velger to brett de selv vil spille på. Så legger jeg til ett ekstra brett de må spille på hvis det ikke er avgjort innen fire kamper.

Personen med best opplinje og open NAT hoster.

Alle lagene skal ha en kaptein som har ansvar for laget sitt, at de møter og gir meg resultater på PM.

Husk å oppgi gamertag (hvis det ikke er i gamertag tråden). Alle må også si om de har de nyeste banene.
[/b]

Jeg syns du/vi kan bare sette opp lagene nå. 2 mot 2 er like så greit, mer kamper da.