Utflod: Nye Veganere

Jante

privileged CIS shitlord
Det stemmer det, Patney. Det er Wild Wasteland-greia som kicker inn.

Jo, men når jeg gjorde et quest og oppdaget et myrdet lik som var en del av questen, kom den spooky-greia uten at det egentlig var noe rart med situasjonen annet enn at det var en liten overraskelse at fyren var død. Det der skal skje selv om man ikke har den perken. Har selvfølgelig den perken da, Fallout SKAL være rart.

Lodin

Der Waaaah
Bestemødrene er og en Monty Python referanse. Og sånn ellers så er det jo Johnny Five Aces med ballene sine og Pimpboy 3000. :D
Men ja, kunne godt vært enda mer weirdness.

Nabbe

Har fin hatt.
Da ble jeg endelig ferdig... etter 85 timer. Føler at jeg gikk glipp av en hel masse :/

Korsfestet Benny, allierte meg med NCR, snakket meg ut av å måtte slåss med legate dickus og fikk en litt kjipere slutt enn jeg håpet på siden jeg glemte å gjøre noen quests jeg hadde tenkt til å gjøre.

Tror kanskje jeg tar meg en liten pause nå.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ennå ikke spilt dette, men når jeg ser sånt som det her merker jeg lysten kommer snikende. Kan det stemme at det ikke er like stein dødt som Fallout 3 var?

Og jada, her er det nok spoilers i fleng så ikke klag.

Fisto eier.

Og der var det en haug med ting jeg ikke har fått gjort. Jaggu. Neste gjennomspilling blir grundig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøpte New Vegas tredve sekunder etter at jeg så ferdig videoen. Svake men'sker osv.

Fallout: New Vegas føles utallig ganger mer levende ut enn F3 fordi man ikke går hundre mil uten å støte på noe interessant, og det er så utrolig mange faksjoner (du har jo de store, NCR og Legion, men du har jo noen litt mindre som faktisk betyr noe for Mojave og). Lever meg lett inn i det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fallout: New Vegas føles utallig ganger mer levende ut enn F3 fordi man ikke går hundre mil uten å støte på noe interessant, og det er så utrolig mange faksjoner (du har jo de store, NCR og Legion, men du har jo noen litt mindre som faktisk betyr noe for Mojave og). Lever meg lett inn i det.
Godt å høre. Ble overbevist av at grafikken ikke så like hella døll ut som i F3 og at det lot til å være litt mer spenst i folka.

(Og sånn lite PS så skrives det "fraksjoner" på norsk, no joke.)

Lodin

Der Waaaah
Ny patch til mesterrasen.
Fallout: New Vegas - Version 1.1.1
Companions now show up as waypoints on the map
Companions will always fast travel with you, unless told to wait or sent away
Fix: DLC error/save corruption
Fix: Stuttering with water effects
Fix: Severe performance issues with DirectX.
Fix: Controls temporarily disabled after reloading Cowboy Repeater while crouched
Fixed crash using the Euclid C-Finder while having the Heave Ho perk
Fix: Entering the strip after Debt Collector causes crash and autosave corruption
Fix: Using Mojave Express dropbox can cause DLC warnings
Fixed crash when buying duplicate caravan cards from a vendor in a single transaction
Crafting menu should filter valid (bright) recipes to the top of the list
Fix: Sitting down while looking down a weapon's ironsights leaves player control locked
Fix: If a companion is knocked unconscious with broken limbs they stay broken on respawn
Fix for varmint night scope effect persisting in kill cam
Fix for giving companions armor that adds STR does not increase their carry weight
Fix NPC Repair menu displays DAM as DPS
Having NPC repair service rifle with forged receiver decreases CND

Vil også ha de follower fixene! :argh:

Den Cowboy Repeater-greia sleit jeg en del med, men jeg innbilte meg at det var fordi den hadde lav condition eller noe sånt.

Novastrum

Feminist-elitist
Fix: Severe performance issues with DirectX.
Wow. Det tok dem to uker å fikse noe som hadde helt tydelige årsaker. Jeg hacka fiksen ved å lure spillet til å tro at jeg hadde et skjermkort som ikke støttet the directx bug in question.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
denne ukens topp 10 liste i Japan

1. God Eater Burst (PSP) - 61,834
  2. Super Mario All-Stars (Wii) - 56,848
  3. Pokemon Black/Pokemon White (DS) - 56,719
  4. Pro Evolution Soccer 2011 (PS3) - 55,809
  5. Fallout New Vegas (PS3) - 37,249
  6. Radiant Historia (DS) - 32,807
  7. Fallout New Vegas (360) - 24,146
  8. Kirby's Epic Yarn (Wii) - 20,712
  9. Wii Party (Wii) - 17,788
  10. Golden Sun Dark Dawn (DS) - 12,571
my_brain_is_full_of_fuck.jpg

Lodin

Der Waaaah
Hvem tror du det er som mekker all denna dritten a? Viktig å merke seg at de ikke spiller spillen, de bare modder og tar bilder.

Ny patch strax! Skal bli digg å spille uten kræsj og at vault-girl hever pit-boy til panna midt i en kamp. Vent, nei. Kommer sikkert ikke til å bli fikset, men en kan drømme da.

The latest Fallout: New Vegas patch (v1.02) is available now on PS3, with the Xbox 360 and Steam versions available "early next week." The update includes a major batch of fixes, which are expected to continue, for the notoriously buggy title. Review the list after the break.

Version 1.2.0.310 update:

Companions now show up as waypoints on the map
Companions will always fast travel with you, unless told to wait or sent away
Fix: DLC error/save corruption
Fix: Entering the strip after Debt Collector causes crash and autosave corruption
Fix: Using Mojave Express dropbox can cause DLC warnings
Crafting menu now filters valid (bright) recipes to the top of the list
Weathered pistol no longer glitches when applying mods
Addresses issues with the following areas:

Pip-Boy Interface
Pre-Order DLC Items
Reputation System
Radio Stations
Companion fixes
Companion Quests
Repair Menu
Caravan
Weapons and Weapon Mods
Hardcore Mode
Perks
Skills
Crafting Recipes
Crafting Menu
Mojave Express
Chems/Addiction
Doctors
Vendors
Fixes for quests:

Ain't That a Kick in the Head
By a Campfire on The Trail
They Went That-a-Way
My Kind of Town
Boulder City Showdown
Ring a Ding Ding!
King's Gambit
For The Republic, Part 2
Render Unto Caesar
Et Tumor, Brute?
The House Always Wins
Wild Card
Beyond the Beef
GI Blues
How Little We Know
Oh My Papa
Still In The Dark
You'll Know It When It Happens
Arizona Killer
Eureka!
Veni, Vidi, Vici
All or Nothing
No Gods, No Masters
Birds of a Feather
I Put A Spell On you
Come Fly With Me
That Lucky Old Sun
Don't Make a Beggar of Me
The White Wash
Ghost Town Gunfight
Restoring Hope
Bleed Me Dry
Aba Daba Honeymoon
Tend To Your Business
Wang Dang Atomic Tango
Flags of Our Foul-Ups
Debt Collector
Talent Pool
Left My Heart
Someone To Watch Over Me
Hard Luck Blue

Lodin

Der Waaaah
Patchen har vært klar til PC i evigheter, men de har venta på å slippe den sammen med de til konsollene. Så må vi vente til neste uke. Bethesda!!! :argh: