Utflod: Nye Veganere

Lodin

Der Waaaah
Som jeg skrev var den første ålreit. Vil ikke si no om den andre siden jeg ødela den rett før jeg tok det bildet.
Etter første treffning med villmenn går man over ei bru. Der møter man en fyr, men siden han bare så ut som enda en dass så knerta jeg ham i snikemodus. Etter det var alt ødelagt så jeg fikk bare beskjed om å finne et kart på andre sida av brettet og pelle meg ut av DLCen.
Ekstremt dårlig laga greie så jeg får se om jeg har en savefil før starten og prøve på nytt.
 

Lodin

Der Waaaah
Wellp, Old World Blues er uten tvil den beste add-onen til enten 3 eller NW. Den er ganske lik Mothership Zeta (den vprste) i at den leker seg med bullshit sci-fi fra 50-tallet, men her går de balls out. Har ikke tenkt å gi noen konkrete eksempler, men fifan. Om du har NW og fortsatt vil spille så er dette must.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
plukkket akkurat opp old world på PSN (ja jeg vet)

edit: anngående honest hearts så gjorde jeg akkurat det samme son Lodin, hadde heldigvis en save jeg kunne gå tilbake til
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg runna den i går og når man ikke dreper Follows Chalk er den veldig ålreit. Ikke no revelusjonerende som ikke New Vegas allerede gjør, men det forteller en god historie om stammekriger, sivlisasjon og moralske valg. Jeg gikk såklart for den brennende mannens plan med en gang.
Og 1911'en føles som den beste gunnern i hele spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Satser på at det blir godsaker.
 

Lodin

Der Waaaah
Føler virkelig ikke for Fallout nå, men pakka slippes altså i kveld. Dumme Dead Island som har klørne sine i meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
\o/Skal lastes ned.

Ble forøvrig ferdig med New Vegas i forrige uke, og... vel. Valgte NCR, og jeg er glad for at jeg drøyde såpass lenge før jeg gikk videre med oppdragene deres. Tok en laaang pause da jeg kom til New Vegas og fikk velge mellom NCR, Legion og House, noe som innebar å utforske (nesten) hele kartet, spille gjennom de første tre DLC-pakkene (unntatt Honest Hearts :argh: ), gjøre en drøss med sidequests (tok samtlige Companion-sidequests, unntatt Lily; anbefaler andre i det aller minste å ta Arcade Gannon sin) og nå levelcapen (dvs. 45). Så da jeg endelig skulle bli ferdig med stasen måtte det nesten bli nedtur, og det var ganske riktig. Nest siste oppdrag var forholdsvis artig, hvor jeg skulle snoke etter snikskyttere og sånt (så en kis bli dytta ned fra et vakttårn mens jeg sto borte ved hovedkvarteret; takket være 1337 sniperskillz bare headshotta jeg kisen derfra :smugdog: ), men siste? Æh. Moste en haug legionærer, møtte en kis i en maske, prata litt, ferdig. Jeg likte at spillet lista opp hva som skjedde med de jeg hadde møtt underveis, dog. Når det er sagt kom det aldri noen avrunding på historien om dama jeg spilte som, satser på at Lønnsom Vei retter opp det.

PS: Noe av det jeg ønsker å rette en spesiell takk til Bethesda for, er det gjennomført pill råtne convo-kameraet de har mekka til Oblivion og Fallout 3. Eller hva sier du, Arcade?



PS2: Innrømmer at jeg skulle ønske jeg spilte som mann slik at jeg kunne være gay både for og med Arcade. :yoshi:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Whoo, Lonesome Road er ute. Har akkurat starta, og vil bare påpeke at det nye stedet du besøker, The Divide, ser litt... ugjestmildt ut.


Og, siden jeg hater at det til tider er møkk vanskelig å finne skikkelig info om hva New Vegas-DLC-et krever:



Level 25, ingen companions, ingen begrensninger forøvrig. Ja, og level cap økes med ytterligere fem levels av denne pakka også. Satser på å nå 50 innen jeg er ferdig. ^^

Edit: Litt førsteinntrykk kan jo være på sin plass. Vel, The Divide starter med en kort historiesekvens hvor du skaffer en ny Companion (som av mystiske årsaker likevel er rimelig kjent), og bare får beskjed av Ulysses (dvs. Courier-en som "inviterte" deg til The Divide i utgangspunktet) om at du må gå langs den lønnsomme veien. Den viser seg å gå tvers gjennom The Divide, og på grunn av hva slags sted det var før krigen (finn ut hva slags sted det var sjæl) er ikke det så forbanna enkelt. Ghouls, Ghouls over alt. Med rustning. Og energivåpen og rakettkastere og Super Sledges. Iallfall for høylevel-faener som meg. Altså, jeg har rifler og slegger og sprengstoff og lasere og
Remnants' Power Armor
og dette er steike meg ikke enkelt. Det er heller ikke så fantastisk artig, siden ruinene av The Divide er langt mer herja enn det du finner til vanlig i Mojave og denne pakka tydeligvis er laget som en gauntlet du bare skal knuse deg gjennom. Men men, plottmessig virker det i det minste som om dette leverer, det bare tar en stund å komme så langt. En god del nye, fete våpen får man i det minste.

En litt rar ting jeg reagerte på var at inngangen til The Divide fra Mojave er helt i østre kant av kartet, og så går du gjennom en liten bygning og så er du plutselig helt i vestre kant av kartet. Mystifistisk. Det var sikkert en lang tunnel da jeg tusla inn dit, men det bare virka så rart. Det er flere kilometer det er snakk om, liksom.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare til info så kommer Fallout New Vegas Ultimate Edition (det fikk ingen GOTY-priser, med andre ord) til alle tre plattformer i første halvdel av februar. 7. i USA, 10. i Norge.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Får prøve å gjøre meg ferdig med Fallout 3 til da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan ikke vente på Fallout 4 med "nye" Creation engine. Bare så lenge Obsidian er hovedteamet.
 

Lodin

Der Waaaah
Josh Sawyer, hoveddesigneren på New Vegas har nå sluppet sin egen mod som endrer en del stats og fikser noen småbuggs. Det skal vistnok komme noen fler revisjoner etterhvert og. Det er alltid fett når utviklere selv setter seg ned å flikker og patcher på spillet sitt etter at den offisielle støtten er over. Akkurat det samme han gjorde med Vampire Bloodlines. :)