Utflod: Nye Veganere

Lodin

Der Waaaah
I USAnia er ihvertfall hovedinntekten deres å scamme folk med brukte spill. Så er spørsmålet om de kan overleve hvis markedet endrer seg. Hvis det var opp til produsentene ville brukte spill vært ulovlige og de driver stadig vekk å lobbyer for det.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Det kan de nok ikke.

GameStop kjøpte jo opp Kongregate for ikke så lenge siden, så de prøver å stikke fingerene sine i andre paier.

Jeg spiller Utflod, har kommet meg forbi Character Generation og fikk en Achievement for det.

Da sluttet jeg, i fornærmelse.

Burde fått minst to for det.
 
Kjører en Martin nå, anti-karismatisk skarpskytter som bare går rundt og gjør ting - har kommet til the Strip, men skal vente med å tafse Benny til jeg har gjort så mye faenskap som mulig (reputation reset, woop woop).
Første jeg gjorde var å dra vest for the strip for å se om jeg kunne få jukset meg til en 12,7mm fra loothuset, men jeg er visst for lavt nivå for den og for dårlig til å hanskes med Cazador-packs som våkter huset (Stealth boy fiksa biffen) og rustningen som er vest for den igjen (Stealth boy fiksa ikke den biffen, jævla Cazadors!!!)
 

Lodin

Der Waaaah
Fallout: New Vegas's first bit of $DLC, Dead Money, will be hitting both the PC and PlayStation 3 come February 22nd. For the PS3, you'll get it through normal ole PlayStation Network, but for the PC it will be available through Direct2Drive.
Fåkkings D2D!?! :argh:

Desuten skal det slippes tre pakker til med DLC og disse er ikke tima eksklusiver. herp

E: Nei, de skal selges på Steam og.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Ikke spilt Fallout: New Vegas på en liten stund, grunna helt drøye buggs jeg håper det kommer noen patcher på.

Slenger ting i spoiler-tags, slik at folk ikke flipper i vinkel pga et eller annet her;

Hadde først såpass problemer med Veronica, hun bare forsvant og kom seg aldri tilbake til hvor faen hun skulle stå (denna tradepost-greia si). Mista henne ved inngangen til brotherhood-hovedkvarteret, slik at jeg aldri fikk ordna detta oppdraget hennes. Så, rocka litt rundt, herja Vegas og begynte å få oppdrag fra Yes Man. Så, skulle egentlig til Brotherhood igjen i samband med oppdrag fra han da Bethesda slapp en patch. Tror det resetta companions-greia, siden jeg plutselig fant Veronica igjen. Så, prøvde å tenke taktisk, jeg plukka med henne. Heeeeeeeeeelvete. Kom meg ned til bunkersen, skulle snakke med en gammel dude. skjedde INGENTING. løp fram og tilbake i type 10 minutter før Veronica plutselig var der og begynte å snakke med gamlingen. Ikke noe mer skjedde. Fikk ikke kommet meg ut eller inn av ting. Blei kasta ut med bind for øya eller hva faen, men spillet bugga slik at jeg ikke kunne røre meg av flekken (bare dukke av en eller annen grunn). Resette spillet, inn på autosave..... samme driiitet. så, resette spillet igjen, hoppe på en save. Dro til Caesar for å gjøre oppdraget der (igjen, i samband med Yes Man), finner en caravan jeg kan kjøpe litt stæsj fra og..... spiller fryser igjen. BALLE!! Etter det orka jeg ikke mer, slang på MarioKart: Double Dash på GameCube igjen). mitt spørsmål er da; er det mulig å ta oppdraget til Veronica senere, altså etter man har gjort Yes Man-oppdraget som omhandler Brotherhood? Eller blir det bare en fail nå? Må også sies at jeg kjører en veldig pro-NCR linje den runden her, selvom jeg var veldig frista til å sprenge hele power-plant greia.

Vurderer nesten å starte et helt nytt game, der jeg vil være en revolver-biiiaaatch med attitude og morsom hatt. Kjører nå hardt på speech og barter, bare for å være en sweet-talker av de sjeldne. Funka veldig bra hittil, der jeg har valgt å snakke meg unna diverse ting enn å dra fram noe våpen.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jøss, langt mer bugs enn jeg har opplevd det der, både før og etter patchen.

Jeg restarta forresten som snikende melée-kis. Det er HELT fitte. Det er litt artig at jeg kan dælje ned folk på ett slag, men å snike seg innpå folk er praktisk talt umulig, spillet legger liksom ikke helt opp til det, så å ta seg av mer enn én eller to karer ble litt nigg, og det var så kjedelig å ikke kunne dirke opp shit at jeg sa pul it og starta på nytt en gang til med slem energivåpenbitsj (må bare finne noen energivåpen faen).
 
Shinra, jeg hadde mange kræsj før patchen, men har spilt i 10 timer etter patchen uten noen problemer - kickern er at du må starte på nytt etter du installerer den.
 
Lar Nyvegas ligge en stund før jeg spiller det igjen. Har enda ikke kjøpt DLCene, men tror jeg lar det ligge til den dagen jeg kjøper meg datapese for på burken er det så helvetes ødelagt til tider at jeg klikker i vinkel. Det holdt å spille igjennom det en gang.

Når jeg har fått de litt på avstand syns jeg Fallout 3 er mye bedre enn Nyvegas. Det var kurant nok, men jeg ble aldri like engasjert som Treern.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Installere på nytt? Seriøst? Jaja, får vel bare teste det også. Jævlig tungvint. Hadde ikke opplevd noe særlig bugs før det, bare litt frys her og der. Men, men... Overlever nok dette også
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg er også ganske i dette, jeg skjønner at de prøvde å gi enda større valgfrihet men det ble på en måte litt retningsløst.
Pluss at det ikke mekka så mye sense med et stort slag mot Cesars legioner etter at jeg hadde vært innom leiren hans og drept han i et heidundrandes showdown mens jeg lette etter pokerchipen. I tillegg irriterte det meg at spillet ganske enkelt ikke tillot meg å bruke Yes Man til å mekke robothær og så gi den bort til NCR. Med total valgfrihet hadde jeg gjort det.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Enda bedre hadde det vært å si at NCR kunne få gjøre som de ville men HUSK at jeg har en robothær liggende og slenge om dere skulle finne på noe jeg synes er veldig udemokratisk.
 
Hovedquestene var gode nok, men sidequestene var ikke all that syns jeg. Landskapet var heller ikke like innbydende å utforske som i treern, og radiokanalene var stort sett skuffende (sett bort fra Black Mountain Radio) og de samme låtene ble spilt hele jævla tiden. Var det så ille i 3? Det var en del bra humor i skrivinga, men det hjalp ikke så mye når mange av sidequestene var ganske kjipe. Spillet føltes også langt mer ubalansert enn tidligere, og det er ikke til å stikke under en stol at hele presentasjonen føles litt underwhelming når det mer eller mindre ser og føles identisk ut som Fallout 3, bare enda mer buggy. Det føltes mer som en stor expansion istedenfor et nytt spill, men noe annet kunne man kanskje ikke forvente?

Jeg ble likevel helt jævla oppslukt av det, men jeg følte aldri den lysten til å finne fetere våpen og perks som jeg hadde i treern. Håper firrern byr på mer spenstige saker.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Ja, den lysten til å spille mer døde litt her også, var bare completionisten i meg som dura videre og utforska alle områder; men jeg gidder ikke en gang hjorte rundt med Apocalypse-duden og Brotherhood-dama for å fiste questene deres.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Anbefaler å finne Brotherhood-dama uansett, hun er den beste kompanjongen i spillet. Likte NyVegas bedre enn 3 selv, helt til det begynte å kræsje noe helt insane på slutten. Ny Vegas sitt wasteland er mer interessant, flere settlements med mer interessante quests og NPC-er og færre steder som bare er kjipe underground-områder med ødelagte tog eller huler.
 
Installere på nytt? Seriøst? Jaja, får vel bare teste det også. Jævlig tungvint. Hadde ikke opplevd noe særlig bugs før det, bare litt frys her og der. Men, men... Overlever nok dette også
Starte på nytt i spillen, ikke installere på nytt. Sorry :/
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Anbefaler å finne Brotherhood-dama uansett, hun er den beste kompanjongen i spillet. Likte NyVegas bedre enn 3 selv, helt til det begynte å kræsje noe helt insane på slutten. Ny Vegas sitt wasteland er mer interessant, flere settlements med mer interessante quests og NPC-er og færre steder som bare er kjipe underground-områder med ødelagte tog eller huler.
Jeg likte tunnellene, de var litt mer snikete og dystre og labyrintiske. NPC-ene er absolutt mer interessante, men det er så få av settlementene som gir noe nyttig. All tradinga mi foregikk med Gun Runners og han kisen inne på flybasen, alle andre byer mista sin nytteverdi etter et par intetsigende quests - utenom Freeside og The Strip, selvsagt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Jeg følte det var litt mindre awesome frihetsfølelse i New Vegas, de tvang meg inn i korridorer (eller daler er vel bedre å bruke i dette tilfellet) hele tiden. I Capital Wasteland kunne jeg bare traske fritt rundt og snuble over en tilfeldig bygning på måfå. Det var litt mindre av det i Nevada, overraskende nok. Selv om det kanskje var flere folk og tettsteder synes jeg villmarka og utforskinga av den funka bedre i F3.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, men da får du diskusjonen om du skal kunne gå overalt og så levler encounters mot deg-whining vs litt mindre fritt men mer fokusert spillopplevelse (må unngå områder med cazador-hælvet).