Velkommen

#21
Hvis dere vil kan jeg godt bli litt mer aktiv her og øke kvaliteten på forumet. Jeg ser jo at dere trenger meg, newbs..

PS: Førstemann til å komme på bunn av "lista" =D
 
#22
Hvor ble det av "kjøp, salg og bytte" -delen?

Edit: Har forsåvidt samme problem som sortulv.
 
#26
Åja, for da blir jo forsiden mye ryddigere!

Dessuten finnes det folk som bruker en laptop.
 
#28
Jepp, sitter på laptop i skrivende stund, og det er rimelig uoversiktelig. Har på maks oppløsning for denne laptopen.

Kanskje det ser bedre ut på skjermen hjemme, hvor jeg iallfall kan ha 1280x1024.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#29
Positivt at dere vil gjøre noe med negativiteten/uvennligheten overfor nye medlemmer, SG kan sikkert ha godt av å løse opp den innerste, harde kjernen litt (med fare for at det blir for løst for de gamle traverne) og foruminndelingen kan vel alltid perfeksjoneres.

Negativt virker det som om man har endret noen ting, mens man gir inntrykk av at hele forumet er lagt om (kanskje jeg som misforstod litt, men). Forumreglene bl.a. er mer eller mindre de samme som før, såvidt jeg kan se. Og denne gapestokken har jeg for å være ærlig liten eller ingen tro på, men så er det heller ikke jeg som skal drive med den.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#30
Jeg lurer på om seksjonen for gjesteartikler kanskje bryter litt innpå det feltet som tidligere har vært forbeholdt journalene på forsiden. Er det i så tilfelle en ide å avvikle journalene og heller konsentrere all medlemsskriblerier på forumet, ettersom jeg fikk inntrykk av at journalene ikke ble lest så veldig mye?
 
#31
Synes det er positivt at forumet har fått seg en overhaling. Så gjenstår det bare å se om det fungerer like bra i praksis. Synes i hvertfall det var på tide med ny foruminndeling. Og gratulerer til de nye moderatorene. :)

Hvor finner man gapestokken forresten?
 
#32
Jeg lurer på om seksjonen for gjesteartikler kanskje bryter litt innpå det feltet som tidligere har vært forbeholdt journalene på forsiden. Er det i så tilfelle en ide å avvikle journalene og heller konsentrere all medlemsskriblerier på forumet, ettersom jeg fikk inntrykk av at journalene ikke ble lest så veldig mye?
[/b]
Vi jobber med en løsning der forsiden skal hente artiklene rett fra forumet.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#33
Eh. Forandring kan omtrent ikke skade et forum. Fjas kommer alltid til å forbli fjas, og vice versa.
 
#34
SYnes det ble kjempe bra sånn som det er nå jeg. :)

Må også få lagt til at det var en del av de samme personene som klaget på det forrige layout'et da det kom. Historien ser ut til å gjenta seg
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#36
Den endte forandringen som er gjort på Spillegal opp igjennom tidene. Nå gjenstår det å se hvor lenge dette varer, før det skjer noe nytt igjen da.

Joda, det virker bra det her. Men jeg hater inndelingen av foraene. Jeg skal ikke behøve å scrolle en halv meter for å komme til bunnen av listen over fora. Jeg likte den forrige inndelinga bedre. Et hovedfora med flere underfora.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#37
Hmm, det meste ser greit ut forløpig, selv om jeg likte det gammle opplegget best..

Men jeg stusset over en ting i dette regelverket her:
7. Ingen spoiling uten spoilertag: Om man skriver en beskjed som inneholder vital og/eller avslørende informasjon om et spill, film eller noe annet som andre kanskje har interesse av å finne ut på egenhånd, skal det advares om dette på forhånd. Slik at de som ikke ønsker det, kan unngå å lese det.[/b]
Vel den regel greie der blir jo litt dum da, med tanke på at SG ikke har noen spoiler tag, som man kan sette inn.

Så hva med og få satt inn en sånn spoiler tag? Den tagen kan være meget kjek og bruke, til f.eks og fjerne bilder osv.. Sånn at ikke siden skeier ut osv.. Og at den seff kan brukes til mye annet.

Så jeg syns det hadde vært meget kjekt og fått inn en sånn dere spoiler tag, og ja jeg vet vi/dere har prøvd på dette en gang før, men da ble den vist litt misbrukt. Men sånn er det jo som regel altid i begynelsen av nye ting osv..
 

Lodin

Der Waaaah
#38
Trur det menes at vi skal bruke sånn ghetto-løsning og skrive med hvit skrift på hvit bakgrunn. Problemet med det er jo at 2/3 del av oss brukerne er for dumme til å vite hvordan det skal gjøres.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#40
Gledelig og høre :) Foresten, hvor har det blitt av den markèr forumet for lest knappen? Syns den knappen var velgi kjek og bruke ;) Og hva er den Forum Options greia til? Ser ikke ut som den vil funke helt her...