Velkommen

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#64
Jeg lurer på om den nye foruminndelingen er litt uheldig for enkelte triviaer, f.eks. Filmsitat- og Filmbildequiz. Jeg tror flere har begynt å se på oversikten over nye innlegg, og der har emnene ganske kort levetid før det forrige innlegget blir for gammelt og emnet blir "glemt". Og de som også sjekker de enkelte delforaene, nøyer seg kanskje med Musikk og Film og TV, og glemmer Trivia-seksjonen? Eller kanskje det bare har med tilvenning å gjøre.

Mitt forslag er i hvert fall å flytte Filmsitat-, Filmbilde- og Musikktekstquiz tilbake til henholdvis Film og TV- og Musikk-seksjonene hvis det viser seg at det blir merkbart mindre aktivitet i dem. Litt trist hvis de skal lide en langsom død, synes jeg.

EDIT: Spilltoppene lider også litt av det, ser det ut til. Det har det ikke vært noen aktivitet siden forumet ble oppgradert.
 
#65
Jeg er under inntrykket av Sitat- og Bildequizen var blottet for aktivitet FØR overgangen. Men om spådommen sitter etter en uke eller to, skal jeg nok gjøre noe med saken. Må gi folk litt tilvenningstid.
 
#66
Drev å slettet 500 spam meldinger fra sg, og kom over denne.




...?
 
#67
Driver du med design og PHP? WTF?
Uansett. Ser ikke ut som den Endre vi ser på SG, for han legger litt mer vekt på å skrive normalt. Den E-posten der ser ut som om.. Altså, "Designet ditt sugde og dine PHP ideer". >_<

<div class="spoilertop" onClick="openClose('01d7b38273e7bdc7200b4bb216d4c758')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vie Spoiler - Klikk igjen for å sjule... «<div class="spoilermain" id="01d7b38273e7bdc7200b4bb216d4c758" style="display:none">Kan hende han er litt mer kjapp på ze keyboard når han skriver hat-post


Over til noe annet: Hvorfor ikke BBcode i sigg?
 
#68
<div class="spoilertop" onClick="openClose('56c47d88abbed7cbc3125a8699e972df')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vie Spoiler - Klikk igjen for å sjule... «<div class="spoilermain" id="56c47d88abbed7cbc3125a8699e972df" style="display:none">Jeg er imponert - det ser ut som en sju-åring har skrevet instruksene på spoiler-taggen.
 
#69
Jeg vet om en som kommer til å miste mye morro fordi han ikke kan bruke spolier taggen =D

<div class="spoilertop" onClick="openClose('4af856342f185ea480024296b134ddbf')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vie Spoiler - Klikk igjen for å sjule... «<div class="spoilermain" id="4af856342f185ea480024296b134ddbf" style="display:none">Sortulv (Safari bruker). Let's talk some shit.


<div class="spoilertop" onClick="openClose('80df8079e912fc41ce6aa766aa6f0577')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vie Spoiler - Klikk igjen for å sjule... «<div class="spoilermain" id="80df8079e912fc41ce6aa766aa6f0577" style="display:none">(Ja, en slik en spøk, for de som måtte tro noe annent..)
 
#71
Zythius: Du er ubrukelig.

Agahnim: <div class="spoilertop" onClick="openClose('8cb2853db03a18c91b3082e9d0682827')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vie Spoiler - Klikk igjen for å sjule... «<div class="spoilermain" id="8cb2853db03a18c91b3082e9d0682827" style="display:none">Jeg bare bytter til IPB 2.1 Default-skinnet.
 
#73
Hadde du lest på forrige side, ville du sett at jeg innså det for lenge siden, din søte dott!
 
#74
Alt har egentlig bare blitt kjempe rotete... Jeg går inn på spillegal... kikker på menyen og logger ut igjen... Jeg klarer ikke å orientere meg godt nok... Alt blir så sinnsykt tilltak... huff... Savner det gamle oppsettet...
 
#75
Drev å slettet 500 spam meldinger fra sg, og kom over denne.




...?
[/b]
Uten at jeg direkte kan svare på hvem det er så vet jeg hvordan den mailen kom frem. For ca. 1 år sida så lagde jeg sånn mail script man kunne sende med forskjellig avsender adresse o.s.v og la det ut til #spillegal. Det jeg vilt tippe er at en av de folka kødda med deg ettersom de skremte noen andre SG medlemmer også med endres email.

<div class="spoilertop" onClick="openClose('bc780c5de96bd69ea6e3e8120ef2c84b')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vise Spoiler - Klikk igjen for å skjule... «<div class="spoilermain" id="bc780c5de96bd69ea6e3e8120ef2c84b" style="display:none">Sånn til informasjon, så står ikke jeg til ansvar for det. Det sto klart og tydelig på mail scriptet at alle handliger skjes på eget ansvar,så ingen kan legge skylden på meg av den grunn.

Takk for meg
 
#76
Haha, stemmer det :ler:
Husker det når du nevner det ^^
 
#77
Endre: Lurer på en ting. Hvor lenge kommer du til å holde ut med Alex som forumsjef? Du har gitt han en sjanse før, og da varte det ikke så lenge, og denne gangen er det altså tilbake til han.
Forandringer kan være ålreit, men å bytte forumsjef like ofte som folk skifter truser er vel ikke alltid like ålreit.
 

Endre

Ødela forumet
#78
Jeg tenkte å skifte forumsjef ca. hver uke nå, og etter hvert mekke et script som velger et tilfeldig medlem hver dag som får prøve seg. Nei, litt mer seriøst ... jeg hadde tenkt til å beholde han lenge, forhåpentligvis for godt. Jeg synes forresten synd på de som oppholder seg i nærheten av deg hvis du går med samme truser i 10-11 måneder i strekk. Hihi.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#79
Synes litt synd på Siri som fikk fyken uten forvarsel etter fint utført jobb, jeg.
Det var jævlig dårlig gjort, Endre.