Velkommen

Endre

Ødela forumet
#41
Du kan trykke på IPB-ikonet for hver forumseksjon, så skal emnene i den seksjonen bli merket som lest. Såvidt jeg vet fungerer Forum Options, men bare med engelsk språkpakke (dette jobbes med). Har du/dere flere spørsmål kan dere ta det per PM.
 
#42
Synes det ser bra ut, jeg.
Litt tilvending, så blir det bra.

Folk sutrer og klager hver jævla gang er det noe nytt uansett...
Hvis det blir sånn som det her i 2 måneder, og brått blir forandra tilbake til det det var før, hadde sikkert folk blitt grettene da og.
 
#43
Blandede følelser var jeg forberedt på, så generelt sett er jeg positivt overrasket over folks reaksjoner.

"Gapestokken" er under utvikling as we speak. Mer kan jeg vel egentlig ikke si for øyeblikket. Den er ganske så gjennomtenkt, så jeg tror den vil ha sin effekt.
 
#44
Jeg er også enig i at "forum-forsiden" ble for lang, særlig nå som scrollen min plutselig ikke funker :(

Men ellers veldig bra.
 
#45
Vi skal legge til en ordentlig spoilertag veldig snart.
[/b]
Det er nå lagt til (dog bare i IPB 2.1 default-skinnet). Enjoy! :)

<div class="spoilertop" onClick="openClose('ca7c4f785785b0737649e93d77e46c9b')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="ca7c4f785785b0737649e93d77e46c9b" style="display:none">Hurra!
 
#47
Spoilertaggen funker ikke i Safari. :/
 
#49
Hvorfor skal jeg bruke noe som ikke funker?

Jeg holder meg til dette:

Kode:
 
#50
Hvorfor skal jeg bruke noe som ikke funker?

Jeg holder meg til dette:

Kode:
[/b]
I stedet for å bruke det kan du jo supplere litt info om hva som ikke fungerer og gjerne legge ved screenshots. Du som jobber med support/sysadmin burde da virkelig vite at "Dette funker ikke!!" ikke er nok info til å feilsøke ut i fra.
 
#52
<div class='quotemain'>
Vi skal legge til en ordentlig spoilertag veldig snart.
[/b]
Det er nå lagt til (dog bare i IPB 2.1 default-skinnet). Enjoy! :)

<div class="spoilertop" onClick="openClose('0bd7af44846809da35bf76bc5f9ea631')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="0bd7af44846809da35bf76bc5f9ea631" style="display:none">Hurra!
[/b][/quote]
Jeg regner med at du bruker IPB 2.1 default-skinnet sortulv. Slik som jeg skrev over.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#53
Jo, spoilertaggen funker i Safari. Men kun med IPB2.1-skinnet, som Elfkin spesifiserte tidligere. :flau:

edit: too slow!
 
#54
I stedet for å bruke det kan du jo supplere litt info om hva som ikke fungerer og gjerne legge ved screenshots. Du som jobber med support/sysadmin burde da virkelig vite at "Dette funker ikke!!" ikke er nok info til å feilsøke ut i fra.
[/b]
Det er bare det at spoilertaggen kun registreres som vanlig tekst. Det skjer ingenting om jeg forsøker å klikke på teksten.

Ja, hvorfor skal du bruke en nettleser som ikke fungerer? ;)

Er Safari så bra ellers at du ikke vil bruke Firefox eller Opera fremfor den?
[/b]
At en ussel spoilertag ikke fungerer ser jeg virkelig ikke på som noe som tilsier at nettleseren ikke fungerer.

<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Vi skal legge til en ordentlig spoilertag veldig snart.
[/b]
Det er nå lagt til (dog bare i IPB 2.1 default-skinnet). Enjoy! :)

<div class="spoilertop" onClick="openClose('23f2f63552070983b8c0c22a26ac4d39')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="23f2f63552070983b8c0c22a26ac4d39" style="display:none">Hurra!
[/b][/quote]
Jeg regner med at du bruker IPB 2.1 default-skinnet sortulv. Slik som jeg skrev over.
[/b][/quote]


Jo, spoilertaggen funker i Safari. Men kun med IPB2.1-skinnet, som Elfkin spesifiserte tidligere. :flau:

edit: too slow!
[/b]
... Jeg bruker Minty Fresh ... :flau:
 

Halky

Veteran bruker ;)
#56
Hehe, fint at det kom en sånn herre spoiler tag ;) Og jeg håper ikke den blir misbrukt igjen..
<div class="spoilertop" onClick="openClose('7633abe7b667944bca8bd69f9152845a')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="7633abe7b667944bca8bd69f9152845a" style="display:none"> :rulleøyne:
 
#57
Praktisk at det endelig kom en brukbar spoiler tag. Kanskje ikke like bra om man tar i betraktning at det kun funker på IPB Default skinnet, men det er vel slikt som kommer med tiden. Flott med slike små detaljer likevel. :tommelopp:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#58
Jeg forlater SG for et par dager i statene, og se hva som skjer...

Ködda(ja, jeg er i Sverige akkurat nå)! Dette ser helt knall ut. Sammen med SG classic bringer det tilbake de gode minner.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#59
Ey, har ett forslag til dere her på bruket, hva med og slette denne såkalte CS-klanen seksjonen? Hakke vært no liv i den, siden 29.03.05 og den "clanen" er helt død, og som jeg har forstått det, så er det bare noen medlemer som kan se den right?