[Multi] Velsigne mine sekkepiper, det er Ducktales Remastered!

Lodin

Der Waaaah
#1

Lodin

Der Waaaah
#5
Erke min skyld at Capcom var fargeblinde når de mekka orginalen! Han har tilogmed blå jakke på coveret! :argh:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#10
Forventer "Cain-kills" som lader opp en Duckvision-måler. Når den er full får man rød jakke, hopper høyere og all musikken får en wubwubwub på seg
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Musikken blir som nevnt de samme låtene som før bare i nyere utgave pluss litt ekstra for nye steder.
Og ikke at det er så viktig for oss, men de har greid å huke inn samtlige av folka som hadde stemmene til TV-serien. Ihvertfall de som ennå lever.
 
#15
Håper egentlig på at det blir sånn som monky island-remakene og halo-remaken at man når som helst kan switche til gammel grafikk og lyd. Og at dette fører til at chip&dales-spillet også kommer ut på nytt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Eg tek ansvar for den nynorske dubbinga.

Livet er som ein orkan, her i Andeby
Racerbilar, laserar, fly - det er som ei andeuskarpleik
Du kan kome til å løyse eit mysterium, eller skrive om historia

Andehistoriar, hei hå
Forteljingar om vågestykke, lukke og ulukke, hei hå

F-f-f-fare, sjå bakom deg - ein framandkar er ute etter å få has på deg
Kva skal du gjere? Berre grip tak i nokre andestjertar, hei hå
Ikkje hestehaler eller bomullshalekaniner, men andehistoriar, hei hå
 
#17
Her er eit lekket utdrag fra det nye soundtracket.
Wubwub!

Det blir ikkje det samme uten Harald Mæle som Skrue og den norske versjonen av temalåta, håper verkeleg dei har scora seg rettigheter til fleire språk!
 
#18
Forventer "Cain-kills" som lader opp en Duckvision-måler. Når den er full får man rød jakke, hopper høyere og all musikken får en wubwubwub på seg
Sikkert dumma det ned for casuals så du bare trenger å holde inn én knapp for å bruke hoppestokken også. Og duck perks.

Håper egentlig på at det blir sånn som monky island-remakene og halo-remaken at man når som helst kan switche til gammel grafikk og lyd. Og at dette fører til at chip&dales-spillet også kommer ut på nytt.
Oppusset versjon av NES-grafikken hadde vært kurant. Liker ikke hvordan det ser ut her.
Sier ikke nei til C&D heller.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#19
De spilte introlåta på nattklubb i New York i går.
Jeg klikka naturligvis og sang for full hals.

Men ja, husker såvidt denne spillen fra gamlemaskinen til kompis av en bror. Månenusikken bør være der.
 
#20
Sikkert dumma det ned for casuals så du bare trenger å holde inn én knapp for å bruke hoppestokken også. Og duck perks.



Oppusset versjon av NES-grafikken hadde vært kurant. Liker ikke hvordan det ser ut her.
Sier ikke nei til C&D heller.
Sikker på at du egentlig ikke bare vil spille det gamle spillet? Hva hadde vært poenget med litt oppusset NES-grafikk til en remastered utgave av et spill som er over tjue år gammelt? Hele greia er jo at de skal fornye det med dagens teknologi, virker det som, og det kult spør du meg. Men for alt jeg vet troller du bare.