Vel. Spilte det en stund istad (før jeg måtte ta meg av ungen), ooog det var jaggu DuckTales bare med ikke spesielt engasjerende filmklipp innimellom. Ja, og de har som Lodin nevnte rigga litt om på brettene, slik at det er bedre flyt og man må gjøre litt jåss før man kan peise rett til bossen. Klinka gjennom Himalaya og Månen, og det er superkos med ny grafikk (fun fact: Jeg har alltid trodd at kaninene i Himalaya-banen var geitekillinger

), men... altså. DuckTales har en eneste saving grace, og det er kontrollsystemet. Hoppestokken til Skrue er en glede å leke seg med, og superpresise byks rundt om kring er sjela til DuckTales. Dessverre får man nesten si, for brettdesignen er bare OK. WayForward har som sagt flytta litt rundt på greier sånn at det er
litt mer variert, og utvidet noen av bosskampene samt slengt inn et par setpieces, men det holder ikke. 6/10 høres helt riktig ut for meg, men når det er sagt var dette nøyaktig hva jeg håpte det ville være: Det samme spillet, med fetere grafikk og lyd, og altså Angus Young er en fryd å høre på selv den femtiende gangen han sier "I didnae get rich by being foolish" eller "More money for me money bin" på et brett. Så, dette er et fett spill for min del, bare fordi jeg likte DuckTales og spilte originalen til døde da jeg var liten. Hvis en utgave med ny presentasjon ikke høres ut som noe du gidder å bruke tid på, så er det nok lurest å spare penga.
PS jeg digger den remiksa musikken. Pluss for dubstep-takter på Transylvania-banen.