Venstre 4 Dævv [PC, 360]

#61
Jeg har ikke orange box! Hadde bare råd til Episode 2 på den tiden så det var det eneste jeg kjøpte. Men Orange Box er skremmende billig til xboxen for tiden så skal ikke se bort i fra at det kjøpes etterhvert sånn at jeg endelig får spilt Portal.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#62
Hvis du har en pc å spille på så kjøper du den oransje boksen på pc. Spesielt hvis du er mest interessert i Portal, det spillet skal ikke spilles på noe annet enn pc.

EDIT: Hvis man har en pc altså. Selv om man også har en 360. Overdrivelse er no dritt det.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#63
Øøøh ... Portal er faktisk helt kurant på 360, Buggz. Team Fortress 2 derimot, er bokstavelig talt et ganske annerledes spill på PC (flere brett, høyere tempo, nye våpen, blablabla).
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#64
Jeg har det på begge plattformer, og på pc er det overlegent. Selv om det er kurant på 360 og. Her er pc overlegen, Mr. pc-er-alltid-best-newcomer.

EDIT: TF2 er et annet spill? Hvorfor blir konsollfolket fucked der? Det gir jo ingen mening.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#65
Så fint vi er enige om at det er kurant på konsoll da, jeg reagerte bare litt på hvordan du tilogmed brukte bold for å si at det aldri under nooooen omstendigheter måtte spilles på konsoll!

TF2, forøvrig: I tillegg til å være litt styggere og kun mulighet for 16 spillere per bane (kontra 32 ellernoe sånt på PC), så er Microsoft kraftniggere og krever at alle patcher med innhold som kart, våpen, etc skal taes betalt for (det er ihvertfall slik jeg har forstått det). Valve har derfor ventet en stund med å slippe innholdet de har stødig lagt ut på PC, sånn at de ikke får like dårlig samvittighet når konsolltjukkasene får med alt på en gang.
 

Lodin

Der Waaaah
#66
Tro det eller ei, men noen har tydligvis greid å pushe the butan tidlig borte hos Valve og shizzelet er klart. Eller nesten, det driver å decrypter her nå. Prøve litt mot botter nå og spille orntlig i kveld.
 
#67
Team Fortress 2 er for meg unntaket av et fps spill som ikke er spillbart på konsoll.
Presis "Rocket Jumping" er bare tilnærmet umulig og gjør den klassen jeg liker best totalt ubrukelig.

Men tilbake til topic.
Lastet ned demoen og tror derimot dette kan bli et rimelig greit spill å fise igjennom med 2-3 venner.
Men jeg ser ikke for meg at vi spiller dette om 6mnds tid. Isåfall må fullversjonen være betraktelig bedre enn demo versjonen.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#68
Whoo, da var Left 4 Dead klart. I kveld skal det drepes masse zombier. :D
 
#70
Aa herre faen i neger. Meg, Pikkolas, Elusive Taco og en felles bekjent dro oss loes paa No Mercy i kveld. Fikk nok historier ut av det der til aa skrive en bok, og vi klarte ikke aa gjoere oss ferdige en gang! Hvis alle campaignene er like store og jaevlige som det her saa er det plenty av spilletid aa hente her.

No unDad is safe from Chicago Ted.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#71
Vel! Her har vi et Acievement fra Xbox 360-spillet Dead Rising, hvor du sitter fast i et kjøpesenter som er invadert av zombier:


Og her har vi et Achievement fra Left 4 Dead:


Jeg lo iallfall.

PS: For de som ikke veit det kommer Zombie Genocider-Achievementet fra at 53.594 er folketallet i byen spillet foregår i. Good times. ^^
PPS: Tæsja første brett aleine akkurat og spillet har ikke blitt noe dårligere. Skjedde mye faenskap som ikke forekom da jeg spilte demoen med Nicholas, Archtor og Jo Inge. Så: Kjøp detta folkens.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#72
FAEN TA DERE!! HATER DERE! Men heldigvis er jeg ev av de som ikke har the orange box, så da blir det en deilig liten complete på meg etterhvert. må bare sørge for at jeg har råd først. :) Aaah.. også må jeg bli ferdig med en side.

[edit]kom plutselig på at jeg ikke kan skrive hvilken side det er i tilfelle de driver å googler sin egen side og finner at jeg skrev at jeg hater siden deres og at det er den verste siden i hele jævla verden. Det er nemlig kun jeg som driver å publiserer.. å fy faen som jeg heter siden. HATER HATER HATER! skal gi dere info senere om hvilken siden det er snakk om. eller pm, hvis noen er meget nysgjerrige
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#73
Ingen som er interessert i Left 4 Dead lenger? Okay. Uansett så har Eurogamer smelt opp omtalen, skrevet av vår venn Kieron Gillen. Det fine er at han har skjønt akkurat det samme som oss her på forumet. Nemlig at dette er et sånt spill som oppmuntrer til lagspill og som nødvendigvis fører til episke fortellinger om flaks, heltemot, uflaks og idioti.
Eurogamer skrev:
Left 4 Dead's a zombie-powered collision between Gauntlet and DOOM, and it generates stories at that kind of rate.
Jepp jepp.

Husker den tida hvor jeg og noen kompiser spilte Return to Castle Wolfenstein hver kveld, jeg. Det er vel det jeg kommer på som minner mest om Left 4 Dead.
 

K999

Keystone State Of Mind
#74
Har nettopp komt hjem med spillet i hand. Men må jo vente på kompiser da så det blir ikke noe orntlig spilling før i kveld. Skal vel bare kjøre litt online versus aleine nå eller om en liten stund.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#75
Jeg plukker opp spillet på veien hjem fra jobb. Jeg prøvde demoen forleden dag med tre tilfeldige folk på internetsen. Fra og med første sekund var folk i prat med hverandre og vi samarbeidet som om det var det mest naturlige i verden, vi log og hadde det kjempegøy. Jeg likte spillet momentant.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#76
Hvis folk her er lysten på litt lagspill i helga er jeg med. På PC, selvsagt. :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#77
Jeg kjøpte det på xbox360 i mangel på brukbar spillpc samt det at venner mine flest også har xbox360. Nuh skal det slaktes!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#78
Vil veldig gjerne være med på litt PC-gaming, har bare fått tæsja det såvidt med Fingus og litt med Jinge og Archtor, men jeg vet rett og slett ikke helt når jeg har tid. Kan nok definitivt være med søndag kveld, men utover det må jeg nesten se an. Men bare skriv litt i forveien når dere drar i gang noen runder her i tråden, så skal jeg se om jeg får slengt meg på.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#79
Store muligheter for at jeg plukker det opp på søndag selv. Skal gi beskjed her. :)
 
#80
plukka meg opp dette idag til 360(så klart) :D jeg og 2 kompiser spillte det co-op og runna det på 4 timer.. litt kort men meget meget morro var det, kommer til å spille det gjennom engang til, single player. Syns det skulle vært mer utvalg av guns