Vi spiller Team Fortress 2 igjen! [PC]

Jante

privileged CIS shitlord
#1
Vi spiller Team Fortress 2 i helga!
(PC, Steam, Windows, osv.)



Nok en ny update til dette fantastiske spillet, så da blir det ny giv med bonking, stabbing og generell barsk slakt av små menn!

Hvis du ikke allerede har spillet, så er det gratis å prøve det hele helgen, og jeg kan samtidig nevne at det er 50% avslag på det hvis du kjøper det i løpet helga.

I dag spiller vi fra 21.00 og utover, og jeg regner med vi enten setter opp en ad hoc-server selv, eller bare finner en tom en. Join Spillegal-gruppa på Steam Community og hiv deg med!
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#3
I'm in. Starter opp Damp nå.

Edit: Straks den er ferdig med å laste ned selve oppdateringen da.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#4
Hvis dere holder på ennå så er jeg på vei.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#5
Og da er det på tide med bilderapport fra de knappe halvannen timene jeg var med! Komplett med demonstrasjon av nye våpen og SGs overlegenhet.



Som forventet etter en klasseupdate er det stappfullt av den klassen, og den naturlige seleksjon gjør seg gjeldende. Som Pyro bedrev jeg stort sett kjappe spychecks på omtrent alle jeg møtte uansett, og fikk bemerkelsesverdig mange treff. (Takk skaperen for at TF2 ikke har friendly fire.)



Til tider kunne banene beskrives som infesterte av usynlige jævler som ventet på sin sjanse til å falle deg i ryggen, men heldigvis har man effektivt verktøy for slike situasjoner. =D



SGs spillerandel gjør det absolutt akseptabelt på listene.



Men vi fant likevel nok tid for noen skikkelig interne fighter.



Og på toppen av det: Lagarbeid også! Hva gir du meg? (Legg merke til hvor hardt vi vinner.)



Og her har vi en demonstrasjon av et av de nye våpnene sammen med en advarsel om hva som vil skje dersom proletariatet ikke snart reiser seg mot overmakta.



Vi merker oss noe gult foran øynene og noe som drypper av karen foran oss. Det nye våpenet eller er det bare gulsott pluss inkontinens på det røde laget?
 
#6
Ja vi eide, og med vi mener jeg meg.

Var moro, nye mapsa var også veldig tøffe, men det nye "drop"-systemet er møkk, bortsett fra det er TF2 like moro igjen. Oppdateringene de gjør er helt geniale, selvom selve våpnene kanskje ikke er så bra, er det helt sykt hvor mange som kommer tilbake til spillet hver gang.

Sånn ellers så er det mangelvare på sgnerder som spiller TF2, i helgen er det som sagt gratis og 50% off så se å få ræva i gir og kjøp spillet som uten tvil er det beste multiplayer FPSet på PC om dagen.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#7
Takk til folka som møtte opp:
Jo Inge (Lurkemesteren)
De pelsbekledde bukser, som var der in spirit
Eivind
Fingus
Lawkhawk (Hvem er du?)
bajsfisen (Og du?)
PungHo (Det lille vi så av deg varmet!)
CyberK
Drauden

Har jeg glemt noen?

En flott kveld, og jeg storkoste meg egentlig. Fint å spille TF2 igjen, selv om dropsystemet Valve har innført gir meg flashbacks til dropgrinding i WoW. Litt kult at vi fikk til et avbrekk med litt Left 4 Dead også, selv om det bugget en del.

Jeg tok en god del skjermskudd i løpet av kvelden, og her er noen av dem. Poster kanskje flere i morgen. :)


cp_fastlane



Ingen promperomskveld uten litt bitring!




Meg og Fingus rullet et pure Scout-lag mot Jo Inge, Drauden og Eivinds inkompetente røde lag. Som dere ser har vi enkelt kommet oss til nest siste punkt, og står bare og loker der en stund.




«Jeg brenner, men jeg koser meg lell!» var nok tankene som fløy gjennom hodet til Fingus på dette tidspunktet. Scouts for seieren!




Her står jeg egentlig bare og nyter synet av det forbrente liket til Eivind.




Det gikk relativt greit, men som dere ser så rocker Eivind huset med sine fremtreden som skamfull person av mørkeste sort.



cp_egypt



Som dere ser, så har jeg nettopp dasket til Fingus med min rørleggertang, og gir han derfor en hånlig latter og litt mobbende peking.




Æksjnshott av Fingus og Eivind, som duellerer på beste scoutvis.




Noen ganger er det ikke ålreit å være scout. Dette var en av disse.




Dette var derimot mye mer behagelig. Dere kan forøvrig se Jo Inge dø horribelt i bakgrunnen!




Tror vi var tre mot tre på dette kartet, og da syntes både Jo Inge og Fingus at det var et utmerket tidspunkt å spille engineers. Her har vi forøvrig eid nesten hele det blå laget. Ah, for en herlig blodsprut på veggen!




Drauden får et ublidt møte med BONK! Rett etterpå ble jeg brutalt og skamfullt myrdet bakfra av en skitten sossekonge, men det gjorde ingenting.




SPEIDERN! Jeg er så glad i deg.. du er en fin organisasjon!




VE AR KILLAZ!



pl_badwater



HADOKEN!




Teamwork, i mitt TF2?




I AM ON FIRE!




Spillegal representin'!
 

Jante

privileged CIS shitlord
#9
Det får du ta deg av selv. :D


plr_pipeline



Jeg tror ikke dette kommer til å gå så bra.. Dette er forsåvidt et av de nye karta, hvor begge lag har en payload å levere. Det var et kaos uten like, fårråsiresånn.



ctf_2fort



Denne gauderen eide meg mid-air, og hoppet bare nonchelant videre. :(




Her ble Jo Inge og laget hans grundig eid, ja!




Eivind sporter det nye skjoldet til sniperen. Pimpin' it oldskool!




Hvem var det som slaktet alle sniperne på 2fort? Hint: Det var jeg. Det var jeg som gjorde det.




Og det å beskytte intelligensen var ikke akkurat prioritert av det blå laget..




BOINK!




Spy stabbin' mah spine!




Det er vi, det er SG-gutta som stikker av med intelligensen!




Lookin good..




OH YEAH!




Fingus puncher lufta for å feire en ganske kjedelig intelligence-run.




Jeg spredte meg selv utover et stort område. :(




Nei? Hva er dette? Det blå laget tenker på forsvar? INCONCIEVABLE!




Gibs er en fin ting. Dette er mine, la meg vise dere dem!




Jeg har akkurat drept to av karene på laget deres, pul verden!




Au.. Så der er sånn det føles å få en pil boret gjennom skallen?




Kapitalismen tøffer seg nå ja, men som dere ser så er det en statsminister av skummelhet klar til å hevne meg rett bak ham.




The ambassador, den nye gønnern til spionen, er ikke til å kimse av. Her henrettet den meg etter en fin bonkesession blant de blås snipere.



Randoms



Jeg har akkurat tatt det siste punktet og vunnet brettet, så jeg bryr meg ikke så veldig mye om å bli dominated av en pyro.




WEENIE ROAST!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#10
Hva med runde to i dag? Var så gøy i går at jeg fikk mersmak.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#11
Javisst, jeg er med. Mulig jeg blir litt sein, skal møte noen kompiser snart, men satser på å spille mer i kveld/natt også.
 
#13
Bare å henge på irc, det ORNER'sæ.

og husk å bli med i spillegalgruppa på steam, så inviterer vi til chat.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#14
Jeg skal finne en måte å bli med dere på uten at spillet blir til en powerpoint-presentasjon. (Men såklart må det lagge nok til at alle dødsfall kan unnskyldes, og alle drap får ekstra kudos)
 
#15
Okai homeboys, jeg caller det nuh:

Vi møtes på irc/steam mellom 21.30-22.00, så kan vi sirkelrunke/ringe/si ifra på msn etc til folk, få med så mange som mulig før vi brekker alle på HF-serverne elns. Hells yeah!

Om du ikke har noen fra spillegal på friends eller har problemer med å joine gruppa, så kan dere adde meg på steam: eivind1ATgmailDOTTcom / Big Black Boykin
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#18
Det sto på TF2-bloggen at de nye pickupsene kan komme i duplkater sånn at du kan trade med andre og slikt.

Jeg misser i dag, hodet mitt holder på å sprenge IRL. (I don't need no Scout to do that for me.)
 

Jante

privileged CIS shitlord
#20


Dette bildet oppsummerer kvelden for min del. Faen som jeg sugde. :(





Eide Nilo, så jeg tenkte jeg skulle taunte.. Another good idea/bad idea.




Her har jeg akkurat servert Nilo med en fersk kul i bakhodet, før bajsfisen kom og grilla meg. Skin, burning, hurts.. so.. much, etc.




Kan du si eid, Eivind?




Den grønne zebra ble ikke bare satt fyr på, han ble også slått ned og nedverdiget av en liten pjokk med balltre.




Hvis jeg holder meg fast på taket her, så kanskje jeg overlever!!




*slow-motion* NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!




-ooooooooooooooooooooooooooooooooooo!




Vi ble skameid på dette kartet.




I just gutted you like a cornish game hen.