Vi spiller Team Fortress 2 igjen! [PC]

#41
Se som du fronter a, pissed fordi jeg grilla ræva di når du ræka rundt? :D
Sorry, absolutt alle vet at du ble stempla til veggen og voldtatt gang på gang, du kommer deg ikke unna med det der. Du suger i TF og ble EID.

(At jeg glemte å spychecke deg en gang som scout og ble backstabba har ingenting med saken å gjøre. :D)
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#42
Nei KJEFTENPÅREI! jeg .. jeg suger ikke i TF... :(

Så har jeg jo bare spilt spillet to ganger, så jeg velger å varme meg ved tanken på alle gangene jeg kommer til å knoze trynen din i tiden som kommer.
 
#43


Her er beviset, Eivind > dere.

Jeg fant også heavyhjelm, nå skal jeg pose litt og ta bilder av den.

Edit: her er de.


Rød versjon


Blå versjon
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#44
Fy faen, den hatten til Spy bare skrek: "Hei, jeg er kul."
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Det hadde den iallfall gjort hvis det var en heterokis som gikk med den, men siden det er Eivind skriker den "Hei, jeg digger å ta ting opp sjokoladetunnelen".

Sånn ellers spilte jeg litt Arena i dag, det var jo greit nok. Spesielt siden jeg p0wna alle og fikk mest poeng. Booyah.
 
#46
Ekke vits å være bitter fordi noen er flinkere enn deg i spill vet du. Og at du disser spyfedoraen er forkastelig, den er pimp, samme hvem som har den på seg!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Ja for å grinde drops i TF2 krever først og fremst skillz.

Og jeg dissa deg.
 
#48
Nytter ikke å være sint fordi man er eid.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Nei så cheer up emo kid.

SNAPPITY SNAP
 
#50
Jeg valser rundt med fedora, du gjør ikke, meg > deg.

(nei, jeg kommer ikke til å gi meg :D)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Det er en av oss som gjør skam på et utmerket hodeplagg og det er ikke meg. NO FURTHER QUESTIONS YOUR HONOR, CASE DISMISSED
 
#52
Neste TF-kveld, når du blir stabba i ryggen og hører "I never really was on your side", ser du den kjekke spionen som retter på slipsknuta, det er meg, med fedoraen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
Mens det renner piss av deg. Uten at noen på serveren har unlocka Jarate.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#55
Satser på at vi gjør store bidrag til norsk e-sport igjen til helga.
 
#56
Mens det renner piss av deg. Uten at noen på serveren har unlocka Jarate.
Sorry ass, untouchable, du kan løpe rundt som pyro eller hva du nå enn spiller, eid blir du og det sier litt om hvor du er i livet. Jarate har jeg også funnet, skal kaste litt piss på deg senere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#58
Sorry ass, untouchable, du kan løpe rundt som pyro eller hva du nå enn spiller, eid blir du og det sier litt om hvor du er i livet. Jarate har jeg også funnet, skal kaste litt piss på deg senere.
Noen som merka hvordan den eplekjekke tonen hans plutselig ble litt snurt da jeg nevnte det med piss? Jeg ser rett gjennom deg, Eivind. :D
 
#59
Nja, sier meg uenig, har ikke hatt no ubehagligheter med urin såvidt jeg kan huske. Men jeg gir meg før alt blir til bæsj og yetilogikk, men du skal vite at jeg og fedoraen venter på deg.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#60
Må nok melde pass til helgen. Mitt kjære GeForce 8800 takket for seg i dag, og det vil sikkert ta en stund før jeg får et nytt et fra Komplett.

You win again, cruel world! :argh: