Vi spiller Team Fortress 2 igjen! [PC]

#21
Hallo, hvor er screensa hvor du ble voldtatt? Jeg glemmer alltid å ta screens, må huske på det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#22
Har jo masse screens hvor jeg blir eid. Du er bare ikke fotogen nok, vøtt. Hut deg å ta flere pix selv hvis du føler deg underrepresentert. =D
 

Jante

privileged CIS shitlord
#26
Jeg spiller sikkert litt i kveld ihvertfall, men det er jo alltids gøy med flere. :)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#27
Svarte faen jeg elsker TF2 og det er enda mer elsk når jeg spiller med SG-gutta. Eneste som er litt kjipt er at det dropper jo faen ingen items. fått tre av å være afk i spectator dog, men bare en mens jeg faktisk har spilt. Ganske labert siden jeg har sittet og spilt så og si i hele dag. Takk for i kveld, det var storkos noe det forsåvidt var i går og på fredag også. Tihi masse klemz Lawkhawk <3
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#30
Er det noen som har fått noe å ha på headslotten?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#31
Håper de patcher det dropsystemet snart, makan til ræva implementasjon skal man lete lenge etter.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#32
Må man være riktig klasse for å plukke opp dropene eller hva? I don't get it and I don't get any drops either. Uansett, tre bilder fra i kveld:


"Jeg synes de snart burde nerfe pyro" D; Grin litt mer, spionjævel! Du er så oljete at du brenner tilogmed når du ligger i vannet.


"Anyone call pest control?" For reals, bare gå ut av døra fra spawnpointet og skru på flammekasteren, så svir du like godt i hjel to stykker. (24/7 spycheck for seieren) Forresten var det ikke jeg som konstant ropte på medic der, men jeg fikk jo raskt strupet den plagsomme inntrengeren som ropte på hjelp i mitt navn.


Grønnzebraen is indeed looking good i dette actionfylte skuet. Men i mitt forsvar er all manglende helse hos både han og de to døde ved siden av han min fortjeneste.
 
#34
Slutt å være så jævla Revan og sjekk! Det er sinnsykt moro, man kan bli litt lei i lengden, men spillet holder seg utrolig bra, etter en liten pause er du tilbake igjen.

Jeg tok ikke så mange screenshots (må huske på det), men jeg tok et etter at jeg bonka cycerin i huet, fordi han og laget hans sugde så jævlig:

(Og ja, jeg dro den posen foran PCen etterpå)

 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#36
Ser ut som det fortsatt koster 10€, tror det varer til og med 25.mai. Du må være kjapp hvis du ikke føler for å betale 20€.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#37
Slutt å være så jævla Revan og sjekk! Det er sinnsykt moro, man kan bli litt lei i lengden, men spillet holder seg utrolig bra, etter en liten pause er du tilbake igjen.

Jeg tok ikke så mange screenshots (må huske på det), men jeg tok et etter at jeg bonka cycerin i huet, fordi han og laget hans sugde så jævlig:

(Og ja, jeg dro den posen foran PCen etterpå)

Se som du fronter a, pissed fordi jeg grilla ræva di når du ræka rundt? :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Angående drops så plukka jeg opp Huntsman i går, mens jeg spilte som enten Scout eller Pyro. Klasselåste drops avkreftes herved, altså. Spell som kisen du har lyst til, og så blir det nok dill på deg etter hvert. ^^

PS: Ny poengrekord på Goldrush i går, som Pyro. Who da man etc.
PPS: At den nye poengrekorden min er 13 trenger vi ikke rope så høyt om. :$
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#39
Ja, så et sånt skjold stå og snurre rundt i luften i dag mens jeg var Pyro, men den forsvant før jeg rakk frem til den. Grr.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#40
TF2 var såpass gøy at jeg kjøpte det til 50% i dag, så jeg gleder meg til flere kvalitetskvelder framover.