Vi spiller Team Fortress 2 igjen! [PC]

Drauden

SGs kollektive lillebror
Vet dere hva, nå prøver vi igjen. I kveld/i morgen kveld så skal vi spille TF2 som faen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har ikke råd til å kjøpe det.

Nei men sånn seriøst, til og med de som har sånn Mækk kan jo være med på TF2 nå uten at det koster ett øre. Begynner å nærme seg sånn at man må komme på fem-seks unnskyldninger bare for å nå null, slik at man kan si at man ikke har noen unnskyldning.
 
Er nok med, spilte tf i fem minutter igår for å sjekke om jeg fortsatt klarer å drepe alle, drepte alle.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Flere folk, kom igjen. Spillet er gratis og dere har ikke noe bedre å gjøre.

Vi kan si klokka åtte-ni i kveld, så forhåpentligvis slenger flere folk seg på.
 
Er med, skal prøve å få fart på folk. Så du slang deg med igår natt med meg og Truls, fikk til og med muligheten til å drepe deg en gang før det ble for sent.

Sånn ellers gir jeg fortsatt TF2 toppkarakter, det blir litt mye med de nye greiene, men om man holder seg til capture point-maps og ikke payload er det jævlig moro. Det finnes og vanilla-servere, som er greit av og til om du ikke digger å bli daska med en fisk eller skutt på med en laser-rakettkaster(????).
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Har ikke råd til å kjøpe det.

Nei men sånn seriøst, til og med de som har sånn Mækk kan jo være med på TF2 nå uten at det koster ett øre. Begynner å nærme seg sånn at man må komme på fem-seks unnskyldninger bare for å nå null, slik at man kan si at man ikke har noen unnskyldning.
Hvis man suger så jævlig i spillen at man ikke tør være med da? hva da?
 

Jante

privileged CIS shitlord
Sjekka om det var noen som spilte i går kveld, men gjett hva.. det var det ikke.

:penga:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis man suger så jævlig i spillen at man ikke tør være med da? hva da?
Jeg suger også helt fantastisk mye i Team Fortress 2, ser ikke helt poenget.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Sist jeg testet team fortress 2. Jeg spilte vel i litt over en time. drepte ikke en eneste dude. ble drept flest ganger av alle.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spill som Soldier eller Pyro.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Grunnen til at jeg ikke orker og være med er fordi Soldier er alt for OP.
Jeg spiser Soldiers til aftenmat. Dessuten kan jo du bruke Soldiers og eie oss hvis de er så o pe.

Jante: Josj! Jeg spilte fra klokka ni til elleve-ish, også videre klokka tre på natta.

Agra: du kan ta det rolig og supporte som Medic eller Engineer.

Eivind: Men vi var jo på lag. :psyduck:
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
"hvis man spiller som Spectator, er det bra?" vennlig hilsen Peder43 fra råkåfiskåbui.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg er opp! En stund siden jeg har spilt nå, men i dag føles som en god TF-dag...
Er det en fast server som benyttes? Og har vi en SG mumble/teamspeak?
 
Drauden, du ble swappa pga balancetull mot slutten. Men ja, TF2 eier og det er digg å spille FPS igjen, sleng dere på jævla fitter.

Edit: vanligvis ruller vi bare skype, kan bli litt mye med 5+ folk uten push to talk, særlig når noen her er glad i høyttalere. (dvs om du bruker høyttaler får du ikke være med på skype)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bra. Jeg pleier også å nekte å bruke en ting som har vært med i et spill fra start og som ikke er blitt verken radikalt endret eller fjernet i løpet av fire år fordi jeg vet alltid mye bedre enn de som har laget spillet hva som fungerer og ikke.

Alternativt så er det sterkt jobba å ikke ha det artig uansett hva du spiller som i TF2. Unntatt Engineer, det kan noen andre få være. Når skal vi skride til verket? Jeg mekker Steam-event.
 
Gjør det, lag den til halv ni?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Så da fikk vi spilt i noen få timer. Takkskaerreha Eivind, Yetipants, jojinge, Kleevah, Grønn Zebra og Nilo.