Vi spiller Team Fortress 2 igjen! [PC]

Gjett hva jeg bumper ja oh shit.

Tid for å bli HYPED, siden alle vet at Team Fortress 2 er det beste FPSet noensinne laget, skal vi spille dette igjen. Nå har dere jævlig god tid til å installere dritten så vi kan game til helgen.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Kan muligens hive meg med på lørdag en gang, eventuelt søndag også hvis folk er hungry for more. Snakker vi på dagen eller mer kvelds/nattøkt?
 
Vi snakker når folk vil/kan egentlig. Håper folk slenger seg på, og for guds skyld ikke vær redd for at det har blitt litt micro-transactions i TF2 - vanilla loadouts er fortsatt det beste uten tvil. Om noe så har de bare gjort det enda morsomere å goofe rundt og finne på dritt.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Siden Meet the Medic ble vist ganske nylig, er det på tide vi gjennoppliver denne tråden. *badumtisj*

Vil spille litt TF2 med folka i morgen, fredag eller uke 26. Kan bare om kveldene da.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Altså. Når det blir årnings med ny datapese etter ferien. Jeg gleder meg.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jeg er med, har spilt det en del i det siste (sånn når LoL har 30+min køer wtf). Men har en fitte i huset, som egentlig ikke bor der en gang, som laster ned drit dagen lang på connectionen vi leecher. Sier til han daglig at han ikke skal gjøre det. Men han er så innmari bonde at jeg ikke orker å konfrontere han lenger.

tldr; Ja, men det blir kanskje lagg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Get hyped bitches, hvem er med i kveld? Eivind og jeg vaffal, det er hvem. Forventer ærlig talt litt anstendig oppmøte, spillet er gratis og vi er alle nerder som sitter inne lørdag kveld. Setter opp en Steam-event kl 21 med mindre noen objecter før jeg poster dette innlegget.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Get hyped bitches, hvem er med i kveld? Eivind og jeg vaffal, det er hvem. Forventer ærlig talt litt anstendig oppmøte, spillet er gratis og vi er alle nerder som sitter inne lørdag kveld. Setter opp en Steam-event kl 21 med mindre noen objecter før jeg poster dette innlegget.
Dere må holde på noen timer, ettersom jeg ikke er hjemme igjen før sånn elleve- halv tolvish. Vil så gjerne drepe SG-ere.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Eivind ble sen, men både Kalli og jeg er geime. Vi kan jo chille til kl 22 og prøve igjen da? Så er vi i hvert fall fire, og så kommer drauden etterhvert.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Nå er jeg tilbake, og det er fint INGEN av dere spiller da.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Av erfaring legger jeg all skyld på Nicholas oms dette ikke ble en suksess