Warhammer 40.000: Space Marine

Lodin

Der Waaaah
Fethers!
Det har lenge vært klart at THQ hadde enda et Warhammer spill i kulissene og dette skulle vistnok være en "brawler". Nå har det lekka ut et tech demo klipp og det viser seg altså at navnet er Warhammer 40.000: Space Marine. I praksis snakker vi en Gears of War klone med fokus på nærkamp og cinematisk slakting. Som en ensom Marine i et chapter jeg ikke gjennkjenner løper fyren omkring i demoen og sager opp cultists og diverse Chaos Marines og det er en fryd for øyet. Som sagt er filmen lekka og det er opplagt fremdeles tidlig i utviklinga. Det mangler fortsatt en del flyt og animasjoner i slåssinga, men når det først kommer vil dette eie. Ser allerede tusen ganger mer artig ut enn jævla Fire Warrior ihvertfall.
Forøvrig ingen dato for når dette kommer, men muligens en gang i 2009? Forøvrig en 360 logo på starten, men det dukker nok opp på PC og PS3 også.

Forøvrig poster jeg den ene PA stripa hvis noen skulle finne på å kalle dette et plagiat av Gears. <_<

oma

Village Drunk
ett grundig meh, er ikke på noen måte overbevist om noenting, selv ikke med tanke på at det er tidlig i utvikling. Gi meg middelmådig action som blir oppstykket av kjedelige cinematics.

Videoen er borte? :<

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Vær så snill, la dette bli en total ripoff av GoW på alle mulige måter, bare med annen story og nye skins. Det hadde eid så jævlig. :(

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
SPESS MARINES, TO VICTORY.

Ser mange muligheter for gøyal vold med en action-wh40k. Får man spille som assault marine, tro?

oooh, dette så jo helt fantastisk ut, gleder meg virkelig til å se mer av dette.

Lodin

Der Waaaah
Hvis jeg kan få drømme meg bort et øyeblikk... Det hadde eid hvis spillet foregikk over tusenvis av år og vi fulgte utviklingen til marinen vår. I tutorialen er han en scout som fighter Eldar. Så etter at man heroisk har reddet dagen blir man oppgradert til vanlig tactical marine og denger litt orker eller Tau. Så kommer dagen man blir til enten devastator eller assaulter eller man kan forbli tactical med special weapon og man får en kampanje mot Nidsene. Her slakter man en Carnifex helt alene så sjefa ser ingen annen mulighet enn å oppgradere fyren til Terminator og sende ham mot Chaos. Dette er den siste biten og helt på slutten blir man så godt som drept. Heldigvis greier de å holde såpass liv i fyren at de får stappa ham inn i en sarkofag og man fullfører spillet som en dreadnought.
Sleng på kontrollen fra Gears bare med mer fokus på nærkamp (noe vi allerede så i filmen), la spilleren selv velge loadout innefor sin klasse og ha med enkel squad kommandering ala. Republic Commando og vi har GOTY.
Ja, jeg har allerede sett for meg et sånt spill fra før av. :$

Lodin

Der Waaaah
Hmm, det ser ut til at spillet er kanselert og det de hadde mekka er overført til Relic så de kan lage... Warhammer 40.000: Space Marine. Bare at det nå er et "action-RPG". Ikke så mye info å gå etter, men IGN\Kotaku har en trailer som viser Ultramarines og orker. Det ser veldig ut som Dawn of War 2 bare med en space marine og haugevis med orker. Vil fortsatt ha!

Jante

privileged CIS shitlord
Ja, jeg har allerede sett for meg et sånt spill fra før av. :$
Da er vi to. Men et Action-RPG i den settingen kan funke veldig bra det også, så lenge combat er fantastisk gjennomført. Er vel lov å håpe.

Lodin

Der Waaaah
Hvor ble det av denne tråden? Vel vel, siste nytt er ihvertfall at det ikke bare skal komme på konsoller, men og til PC Vi får håpe på en god port siden Relic stort sett har mekka spill på platformen.
Vi feirer med traileren fra E3.

Lodin

Der Waaaah
Skal vi se... Joda, fortsatt bare krig i framtiden.

Også er Chaos bekrefta selvom de ikke viser dem fram der.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos, Warhammer 40.000 Kill Team (altså den der nedlastbare tostikkeskyteren) var slett ikke så dum. Verdt en mys.