Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
SITAT(NiloPilo @ 09.11.06, 16.00) 33689
Hva snakker du om nå? Ser du bildet? eller er du bare bilnd som alle andre wii fanboys! Ikke kom her å si at du ikke ser noen likheter mellom den på bildet og wii kontrollen? Jeg syntes bare Nintendo lager alt for mye oppstyr rundt at deres produkt er noe som aldri har blitt gjort før.
[/b]
Jeg ser også likheten mellom PlayStation 3 og en metall-brødboks, men jeg tror ikke av den grunn at Sony brukte en metall-brødboks som idé for å designe PlayStation 3.

Men jeg kan jo ta feil ...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke vet jeg, men jeg klarer å forestille meg andre duppeditter som nok hadde en større innvirkning på Wiimote-ens fremtoning enn den Dreamcast-stikka der.

Som for eksempel en TV-fjernkontroll. Eller blir det for søkt? :p
 
Greit Wii er best! Alle dere Wii fanboys er også best! Ingen ting kan slå Wii! Wii er like kratfig som en Hydrogenbombe!!

Wii eier alt! Alt er nytt med Wii! Boksen Wii er pakka inn i er laget av ny matriell som vi aldri har sett før! Aight! Peace! Jeg gir meg!
 
Kan du ikke heller komme med skikkelige motargumenter istedet for personangrep i form av krampeaktig sarkasme? Diskusjoner blir mye hyggeligere da.
 
Mulig mangelvare på Wii i Europa:

Opprinnelig skrevet av N-Europe

ComputerAndVideoGames decided to contact Nintendo to talk about the problem of shortages at launch:

"In Europe Nintendo is maximising all its resources to ensure that there is a good quantity of stock available in Europe at launch and a regular supply of Wii consoles coming into the market from launch through 2007.

However due to the phenomenal pace of pre-orders over recent weeks, it is likely that demand will outstrip supply at launch."
Heldigvis er jeg nr 4 på Game, så jeg er garantert en Wii :)

Kilde: http://www.n-europe.com/news.php?nid=9739
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Ikke vet jeg, men jeg klarer å forestille meg andre duppeditter som nok hadde en større innvirkning på Wiimote-ens fremtoning enn den Dreamcast-stikka der.

Som for eksempel en TV-fjernkontroll. Eller blir det for søkt? :p
[/b]
Tror ikke Ninty prøver å benekte at Wiimoten er inspirert av en fjernkontroll, jeg mener, de spiller jo til å med på det. Wii Channels, ikke sant. :p
Slike diskusjoner om hvem som hermet etter hvem er så kjedelige. Alle låner av hverandre. Slik har det alltid vært og vil alltid være.
 
Det er vel spilla som er viktig her er det ikke? Hva er en konsoll uten bra spill? Slutt å heng deg opp i om det er lånt litt her og der, det er bare tullete...

hihi^^
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SITAT(Tutankoopa @ 10.11.06, 10.53) 33936
Tror ikke Ninty prøver å benekte at Wiimoten er inspirert av en fjernkontroll, jeg mener, de spiller jo til å med på det. Wii Channels, ikke sant. :p
Slike diskusjoner om hvem som hermet etter hvem er så kjedelige. Alle låner av hverandre. Slik har det alltid vært og vil alltid være.
[/b]
Jau, en fjernkontroll var det aller første Nintendo sammeligna Wiimoten med da den først ble annonsert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det, pluss at navnet er satt sammen av ordene "Wii" og "remote". :rulleøyne:
 

Lodin

Der Waaaah
Og at de på et tidspunkt promoterte kontrollen ved å dele ut universalfjernkontroller forma akkurat som en wiimote til japansk media. :p

EDIT: Og en som skal sendes i USA og Kanadia. Som vanlig er det mye fokus på å vise folk i alle aldersgrupper spille.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Yay, morsomt å se på fire amerikanske nerder sitte og spille en eller annen monkey ball - mariokart-klone med skjermen delt i 4 mikroskopiske jævla freggins SPLITSCREEENS (??!?!!). Dette er REVOLUSJON!!! :grr:

EDIT: Etter nærmere titting i et par minutter til.
Monkeyball til Wii suger bananvagina. Jeg kan se det helt hit.
 

Lodin

Der Waaaah
Og nå speller dem Excite Truck. Det ser ihvertfall jævla fett ut.
Obs obs, etterpå skal de spille Zelda så de som ikke vil spoiles bør være varsomme. Jeg skal ihvertfall skru av. :blunk:
 
Hvordan får jeg bilde, hører bare lyd. Må man være medlem eller noe?
 
Hah, det der var bare gresk for meg. Sikkert like greit jeg ikke ser det, ettersom jeg hører de holder på med Zelda nå, som jeg ikke vil spoile for meg selv, og skal fortsette med Madden som jeg ikke interesserer meg for.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
jeg får bare opp sånne trivia greier :grine: hva skjer lizzom
 

Lodin

Der Waaaah
Fra Excite Truck manualen: SITAT
Excite Truck allows you to listen to your personal MP3 music files during the game. By inserting an SD Card into your Wii console, you can choose the music you want to hear.

How to Select Music Tracks
1. Insert your SD Card into the Wii console.

2. Begin or continue a game and enter any race. Before the race begins, press + on the Wii Remote to access the Sound Options screen.

3. Select the "SD Card" option.

4. Any MP3 files available on your SD Card will be displayed (100 songs maximum). To choose a specific song for the race you are about to enter, highlight that song. You can also choose to randomize all songs shown for that course. Highlighting "Default" will play the standard in-game music.

5. Press 1 to return to the Sound Options menu, then 1 again to return to the pre-race screen. You can also use the "Sound" command at any point during the race to change the current song. [/b]
Siden jeg alikevel oppbevarer mp3ene jeg har bærbart på SD kort er dette deilig å få bekrefta. :elsk:
Håper bare flere spill kommer til å by på det.
 
Namco Bandai skal gi ut 30 spill til Wii. Men ett av dem er VC-spill. Skal ikke se bort i fra at flere er det, men det er uansett gode nyheter!

De som er annosert så langt:

-Digimon
-Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2
-Ennichi no Tatsujin
-Final Furlong
-SD Gundam G Breaker
-Namco Bandai Action game [untitled]
-Namco New RPG [untitled]
-Namco Wii Project [untitled]
-Pac-Man Carnival
-Sword of Legendia
-Tamagotchi’s Sparkling President
-Xevious (Virtual Console)

Selv er jeg veldig interessert i hva Namco New RPG er for noe. Håper på nytt Tales spill^^

Kilde: http://www.n-europe.com/news.php?nid=9753
 
Status
Stengt for ytterligere svar.