Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lodin

Der Waaaah
Eneste av de jeg gleder meg til av de er ærlig talt . Både musikken og vinkelen på karakteren gjør at man ikke kan annet enn å elske det. :elsk:
 
Lanseringsdatoen for Wii og Twilight Princess til Wii er 8. desember, GC-versjonen av Twilight Princess kommer den 13., tror jeg.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
15.desember.
Uansett, kjøp Wii-versjonen
 

Lodin

Der Waaaah
De gale kattene gjør det nå klart at de skal slippe denne komboen med en ekstra nunchuck og et stand med plass til SD kort, wiimoter og sånn. Kanskje det er noe hvis det ikke er altfor dyrt.

 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Alt de har lagd til nå har jo vært møkk og det det så mistenkelig ut som møkk det også. Ganske så jævlig ubrukelig og stygt spør du meg.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jess, ødelegger opptil 70% av det minimalistiske ved Wii-en.

Argh... jeg er dratt mellom Wii og 360 om dagen. EBgames har et tilbud på 360 til 1799,- hvis jeg bytter ut den gamle Xboxen min og 4 spill. Det negative er at jeg ikke har nyere spill som er mulige å bytte, så det betyr at jeg må bytte inn noen av mine sjeldnere perler. Arghh.. gaghhh... Har egentlig mer lyst på Gears of War og Dead Rising enn Zelda. Men egentlig aner jeg ikke hvorfor....
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg kan ihvertfall avsløre såpass at jeg kommer til å stå over Wii nå akkurat i førjulstider, nettopp fordi det finnes så sinnsykt mye herlig på 360en om dagene. Det er jo ikke akkurat som om Wii kommer til å stige i pris, så å vente til det er litt flere spill ute som appellerer til meg er ingen dårlig idé i mitt hode. :)
 

imported_Dash

Lurking since 2006
nintendo ds steg faktisk i pris etter at den kom ut, jeg kjöpte den rett etter launch til 899 på smart club, er ikke så mange steder som selger den til den prisen nå, er det?
 
Alle konsoller blir solgt med tap de aller første dagene, for så å stige til vanlig pris et par dager etter.

En ting som jeg ikke har tenkt noe på, hvor mange kan man spille sammen på en Wii? Har jo vært fire på både N64 og GC, men på alle videoene jeg ser er det kun to personer som spiller?
 
SITAT(Grønn Zebra @ 13.11.06, 17.02) 34501
Alt de har lagd til nå har jo vært møkk [...]
[/b]
Tull. De har mekka en trådløs kontroller til PS2, som er eeeevig mye bedre enn standard-saken, hvis man ser bort ifra Start- og Select-knappene.
 
De gale kattene gjør det nå klart at de skal slippe denne komboen med en ekstra nunchuck og et stand med plass til SD kort, wiimoter og sånn. Kanskje det er noe hvis det ikke er altfor dyrt.

'''bilde''

Nice, skaffer vel meg en sånn, mest for å ha ein plass å ha SD kortene :)


EDIT : Er nunchuck'en også beveglse følsom(lol ord) ? :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.