Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har sett trailern fra red steel nå, og jeg HATER det du må gjøre hver gang du skal skyte noen fiender, det at hele spillet fryser noen sekunder osv osv. Men nå har jeg selvfølgeli ikke testet det selv, bare sett på det, og det ser Jævla stygt ut.

Det er ikke noe man må gjøre, det er valgfritt. Det er bare der for å hjelpe spilleren, akkurat slik som Bullet Time i Max Payne-serien.

D

Doctor Downs

Gjest
SITAT(Buggz @ 22.06.2006, 14.34) 11144
Jeg tviler på at de skal skifte navn igjen, de har nettopp registrert flere merkenavn, blant annet !!M (Wii opp-ned). Det ryktes om at det kan ha med Nintendos messagingtjeneste å gjøre.
[/b]
Når jeg ser ordet (Wii) skrevet tenker jeg Wire, Wireless, Wi-Fi... Wasomhelst.

Wii er allerede satt i produksjon! :) ikke lenge igjen nå folkens! Tipper 360`n min vil ligge å støve ned når jeg får Wii i hus.

Kilde

SITAT(Mik @ 04.07.2006, 15.37) 12817
Jeg har sett trailern fra red steel nå, og jeg HATER det du må gjøre hver gang du skal skyte noen fiender, det at hele spillet fryser noen sekunder osv osv. Men nå har jeg selvfølgeli ikke testet det selv, bare sett på det, og det ser Jævla stygt ut.
[/b]

Spank you very much!

Du veit vel ikke også tilfeldigvis hvilke spill som kommer på releasen?

Du... siterer deg selv?

Vel, i tilfellet du egentlig bare bomma på "siter" knappen og ikke er en tjommis med to brukere som glemte å bytte mellom de før du siterte deg selv for å få det til å virke som flere deler din mening, så kan jeg hjelpe deg med noen av launchspillene. Husker ikke alle, men dissa bad-boyza husker jeg: Zelda: Twilight Princess, Metroid Prime 3, Wii Sport, et eller annet dirigent spill, Red Steel og Elebits. Og Super Mario Galaxy og Super Smash Bros. Brawl skal dukke opp iløpetav de første seks månedene.

SITAT(Rocky @ 06.07.2006, 15.59) 13129
Du... siterer deg selv?

Vel, i tilfellet du egentlig bare bomma på "siter" knappen og ikke er en tjommis med to brukere som glemte å bytte mellom de før du siterte deg selv for å få det til å virke som flere deler din mening, så kan jeg hjelpe deg med noen av launchspillene. Husker ikke alle, men dissa bad-boyza husker jeg: Zelda: Twilight Princess, Metroid Prime 3, Wii Sport, et eller annet dirigent spill, Red Steel og Elebits. Og Super Mario Galaxy og Super Smash Bros. Brawl skal dukke opp iløpetav de første seks månedene.
[/b]

Whoops! feil knapp det ja :p

Uansett....Tusen takk for det der. Blir vel Zelda og Metroid for fulle mugger da :D

De sa det om både Super Mario Galaxy og Super Smash Bros. Brawl. Kanskje det er ett av de spillene du tenker på?

Tror dere Twilight Princess kommer til å selge dårligere på Gamecube pga at det kommer på Wii til releasen? eller er det bare en av mine mange nybegynner teorier?

D

Deleted member 91

Gjest
Kan nok forestille meg at en del mennesker som egentlig skulle ha det på GC kjøper det på Wii istedet nå som det lanseres på den også, men sånn totalt er det vel ikke akkurat negativt for salgene å gi ut et spill på flere konsoller, nei.

Første limited edition DS Lite på vei til Japan, denne kommer nok til å selge for heftige summer på eBay.

D

Deleted member 91

Gjest
Den var faktisk jævlig stilig. Godt å se DS Lite Special Editions blir gjort med litt smak også. Hadde jeg vært Final Fantasy-frelst hadde jeg nesten blitt spent. Også verdt å legge til at Japan nå også får den "omfg rare limited" sorte utgaven i begrenset opplag, på lik linje med oss europeere.

Expert selger DS Lite for 899 frem til onsdag 19.! Så hvis du vil spare penger så....

SITAT(GombA @ 13.07.2006, 11.54) 14186
Expert selger DS Lite for 899 frem til onsdag 19.! Så hvis du vil spare penger så....
[/b]
Hmmm.. Veldig interessant :) Gjelder dette hele landet eller ?

Det gjaldt iallfall ikke Expert på Forus eller Mariero i Stavanger, hvor prisen visstnok var 1695 eller 1595 kroner. Ikke hadde de den på lager heller.

Det stod i avisa deres som fulgte med Aftenposten idag (13/07). De selger også Brain Training for 250.

Status
Stengt for ytterligere svar.