Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Deleted member 91

Gjest
Enda bedre: Hvorfor ikke bare lage en tråd som heter "Spill"? Er jo alt det handler om uansett. Eller enda bedre: Én jævla stor tråd som heter "Snakk". Også kan jo folk snakke, ikke sant, det er jo det det handler om uansett, ikke sant?

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
hvorfor ikke bare fjerne trådene, og heller ha en stor greie som omfatter alt på spillegal.

SITAT(Lodin @ 20.08.06, 18.25) 20612
På den annen side ser jeg liten vits i å gi feks. Project Hammer en egen tråd bare fordi det er dukka opp tre nye skjermbilder. På den annen side blir heller ikke en sånn tråd lagt ned. ;)
[/b]
Det er fordi DU ikke synes det spillet er spennende, men de som derimot liker et spill som i all hovedsak dreier seg om en hammer (znork...) kan kanskje finne mye prateverdig i de tre skjermbildene. Akkurat som vi har gjort hver gang det slippes nye bilder til f.eks. Zelda.

Lodin

Der Waaaah
Som sagt så er det jo fritt fram å lage en tråd hvis man syns et nytt spill virker spennende.
Problemet er vel at foreløpig hadde en tråd om Project Hammer hatt tre bilder, link til E3 filmen og to linjer med informasjon: Man spiller en diger robot-cyborg-fyr med en hammer. Man bruker ikke Wii-moten til å svinge hammeren, man trykker bare på en knapp.
Etter det er det ikke mye grunnlag for prat. :p

Men bare lag tråder dere.

Lodin

Der Waaaah
Teit at alle Wii nyheter havner i den generelle Liepzig tråden så jeg bumper denne.
Ny trailer for Elebits. Denne gangen er det gameplay, men jeg aner fortsatt ikke hva man skal gjøre. Virker som man stort sett bare roter til diverse deler av et hus og asshole physics liker vi jo. 8D
Musikken er fortsatt dritcatchy og multiplayer er alltids et pluss.

Så litt ut som at han dreiv å zappet disse små elbitsa, men ga ikke så mye innblikk i hva man skulle gjøre nei, kanskje man skal finne så og så mange elbits i huset og zappe de bort? hmmm. kanskje...

Jeg prøvde Elebits på E3, og er igrunn enig i EDGE sin fyndige oppsummering: Det er en FPS, slik FPS-ene kanskje ville blitt om Doom og Wolfenstein aldri hadde funnet sted.

Du beveger deg rundt med venstrekontrolleren, og kikker deg rundt med Wiimote-en. Målet (i hvert fall i E3-demoen) er å "absorbere" så mange små røvere som mulig, noe du gjør ved å peke på dem og trykke B-knappen på undersiden av fjernkontrolleren. Men smarte som de er, så har de sørget for å gjemme seg under og over og oppi alt mulig, og dermed er det tid for fysikkbonanza. Du åpner dører og skuffer, endevender kasseroller og så videre, og hvis ikke du rekker å absorbere elebits-gjengen ganske raskt, løper de og gjemmer seg et annet sted.

Mao. en sjarmerende gjemsellek.

Det er veldig søtt og føles ganske nytt, men det er totalt umulig å forutsi om det fulle spillet vil være i stand til å holde på oppmerksomheten eller ei. Jeg tror kanskje dét, og ser fram til å spille det mer.

Lodin

Der Waaaah
SITAT
Gamers hoping for an online component, however, are in for bad news, because one isn't planned. Activision would not say why, but IGN has separately learned from multiple development sources that Nintendo will not release Wii Wi-Fi Connection libraries to third parties until early 2007, which means that no third party launch title will have an online mode.[/b]
Ja det var vel et spark i balla for noen?
LINKH

Kilik

Lokal moderator
Ikke akkurat overraskende. Onlinesatsningen til Gamecube hvor Phantasy Star Online var det eneste spillet (som igjen var en Dreamcast-konvertering. Stakkars de som betalte 600 kr. for bredbåndsadapteret), viser hvor svak Nintendo har vært på den fronten.

På tross av at de annonserte to spill med online denne uka virker onlinesatsningen til Wii veldig halvhjertet. I skrivende stund vil heller ingen first-party lanseringsspill, inkludert Metroid Prime 3, kunne spilles online. Det ser ut til at de første onlinespillene blir BWii, Mario Strikers og Super Smash Bros. en eller annen gang i 2007...

D

Deleted member 91

Gjest
Hmm. En skulle nesten tro Nintendo hadde prøvd litt hardere med onlinespilling nå som retrospill skal kunne lastes ned fra Intarweb, men det er strengt talt ikke noe store greier for meg. Wiis multiplayerspill er av den sorten jeg mye heller vil spille med venner i samme rom enn med ukjente amøber fra Internett uansett.

Kilik

Lokal moderator
Neste nummer av GameNext:

Det ryktes at RE Wii er ENDA en remake av Resident Evil 1...

Lodin

Der Waaaah
Om Red Steel: SITAT
Mordrag: Hi, in your interview with Ubisoft you could ask how the swordfighting is going to work now, because it was announced to be redesigned. So that the swordmoves aren't predetermined any more but are converted 1:1.
N-LAN: That's the case indeed. The developer has confirmed that the control scheme will be completely redesigned so that the controller moves are converted into the game precisely. Besides the controller sensitivity will be completely adjustable in the final version. And the graphics were improved very well since E3, now the atmosphere is darker and thrilling. But that's not all, there will be even more improvements on the graphics side.

Mordrag: Furthermore you could ask Ubisoft if there are any loading times in Red Steel or in other games on the Wii.
N-LAN: In Red Steel there will be no loading times at all because of smart streaming techniques. How it's handled in other Wii games we can't say at the moment. But it's a fact that Mario Strikers Charged will have loading times similar to the Gamecube version of the game.[/b]
LINKH
Veit jo ikke hvor godt dette stemmer, men det lover jo bra. :$

Lodin

Der Waaaah
Virker i grunn som et typisk snowboard spill på rullebrett, men nok en gang gjør den nye kontrollen det unikt nok til at jeg har lyst til å ta en titt. Hvis de nå bare kunne fjerna Tony Hawk navnet fra eska hadde alt vært gull. Kan ikke nevne så mange kjente downhill skatere, men dette er omtrent like logisk som å slippe Michael Schumacher Pro Rally. :p

Hvor blir det foresten av 1080 Wii, Nintendo? :argh:

Hmm, spillet er ikke helt Snowboard. Leser man nøyere og ser mer til dette spillet legger man merke til diverse detaljer: Her har spillerne andre triks å utføre, og andre måter å komme seg ned på. Her har vi også superboost, som man kan bruke ved å riste, etter å ha gjort nok triks og sånt. Her får vi også andre utfordringer som trafikk, balanse og helt ny kontroll. I mine øyne er dette spillet helt nytt, bortsett fra at det er et Tony spill.

Visste dere forresten at neste SSX spill foreløpig kun er blitt annonsert for Wii?

Jeg er spent på dette. Dette synes jeg egentlig da er riktig, jeg mener, hva kan spillene fore nytt til denne serien med den nesten helt like kontrollen som vi har nå? Vi får se...

Og en ting til, har dere fått med dere at Far Cry har blitt annonsert for Wii den og?

Vi kun fått vite at den kommer kun til Wii, ikke noe annet. Håper at det er en ny eventyr, og ikke remake eller noe av den slags. Grafikken tror jeg vi kan forvente oss mye av... :shifty:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Gekko @ 29.08.06, 19.45) 21769
Hmm, spillet er ikke helt Snowboard. Leser man nøyere og ser mer til dette spillet legger man merke til diverse detaljer: Her har spillerne andre triks å utføre, og andre måter å komme seg ned på. Her har vi også superboost, som man kan bruke ved å riste, etter å ha gjort nok triks og sånt. Her får vi også andre utfordringer som trafikk, balanse og helt ny kontroll. I mine øyne er dette spillet helt nytt, bortsett fra at det er et Tony spill. [/b]
Samme som første brett i Sonic Adventure 2 Battle, altså?

Status
Stengt for ytterligere svar.