Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lodin

Der Waaaah
Ahmahgad! Wii kommer andre oktober og vil bare koste 175 dollar! Det kommer også et eksklusivt Metal Gear Solid og et 3D visir av noe slag! Alt dette vet jeg fordi en fyr fant et utkast til talen Reggie skal holde 14 september i ei søpplebøtte hos Nintendo! Dette er helt 100% autentisk og slett ikke bullshit! :w00t:
http://www.wii60.com/forum/showthread.php?t=5137

K999

Keystone State Of Mind
OMFG? Kan dette virkelig være sant? :D

Edit: Vil bare tilføye at hvis den koster bare 175$ så er ikke det mer en 1085kr me dagens valuta.
Jeg følte jeg måtte si det, siden posten min ble så håpløs.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
SITAT(Nicholas @ 25.08.06, 17.04) 21387
Hmm. En skulle nesten tro Nintendo hadde prøvd litt hardere med onlinespilling nå som retrospill skal kunne lastes ned fra Intarweb, men det er strengt talt ikke noe store greier for meg. Wiis multiplayerspill er av den sorten jeg mye heller vil spille med venner i samme rom enn med ukjente amøber fra Internett uansett.
[/b]

foresten er det bekreftet noen pris på VC spillene :$

SITAT(Cowling @ 29.08.06, 21.20) 21789
Edit: Vil bare tilføye at hvis den koster bare 175$ så er ikke det mer en 1085kr me dagens valuta.
[/b]
Den kommer nok til å koste mer enn det. Den europeiske prisen skulle jo ligge på €175, som er ca. 1400 spenn.

Men jeg er temmelig sikker på at det er falskt.

Lodin

Der Waaaah
Jeg vil bare pressisere at det var utkastet til talen som ble funnet i en søpplebøtte, Reggie skal ikke holde talen derfra. Ellers er alt som står der helt sant! =D

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Voldsomt så påståelig sikker Lodde skulle være. Lukter nesten som noe goon-jall <_<

(men, hei. Hurra om jeg tar feil)

Kilik

Lokal moderator
Jeg stoppet lesingen da jeg så "Head Mounted Display" :(

SITAT(Gekko @ 29.08.06, 19.45) 21769
Og en ting til, har dere fått med dere at Far Cry har blitt annonsert for Wii den og?

Vi kun fått vite at den kommer kun til Wii, ikke noe annet. Håper at det er en ny eventyr, og ikke remake eller noe av den slags. Grafikken tror jeg vi kan forvente oss mye av... :shifty:
[/b]
Jeg nevnte det for noen uker siden. Det har blitt annonsert at Far Cry Wii vil ha elementer fra Far Cry Instincts, men med ny story.

Forøvrig er jeg rimelig sikker på at prisen blir $199 i USA og €199 i Europa. Jeg tipper norsk pris blir kr. 1795,-.

Kilik

Lokal moderator
Prisene på forbrukerelektronikk er ikke spesielt høyere her enn nede på kontinentet, merverdiavgift inkludert. X360 hadde offisiell pris på €299 (Core) og €399 (Premium) ved lanseringen, som ble til veil. pris på henholdsvis 2.595,- og 3.395,- i Norge. Elkjøp slo til med 1.995,- og 2.795,- før jul i fjor.

Jeg blir ekstremt overrasket hvis Wii koster over 2500 her til lands...

Lodin

Der Waaaah
Une vidéo de Madden NFL Wii introuvable dans les sites de jeuvidéo car NIntendo a demendé de la suprimer. :sikle:

For de av oss som ikke syntes amerikansk foppall var for knotete og avansert allerede har vi nå og totalt uforstålige og uintive Wii-kontroller. :p

Kilik

Lokal moderator
Mens vi er inne på rykter, skal flere tyske og sveitsiske nettbutikker nå ha 10.november som europeisk releasedato, én uke før PS3 kommer i butikkene.

Lodin

Der Waaaah
Her har vi Wii-demostasjonen. Spørsmålet er om det enda er et problem å bruke den i sjapper med for sterk belysning (eller hva problemet nå var.)

Kilik

Lokal moderator
Det ser ut til at vi får siste rest av Wii-info om to uker. Nintendo vil vise fram Wii på tre ulike events, i Japan og USA den 14.september og i Europa dagen etter. Det antas at lanseringsdato og pris til de ulike regionene presenteres da.

Status
Stengt for ytterligere svar.