Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.
Til lanseringa tror jeg du kan regne med at i hvert fall Zelda, Elebits, Trauma Center, Excite Truck og WarioWare kommer til å bli stas, og da snakker vi betydelig mer enn ti minutter. Det er også ganske mye Nintendo enda ikke har vist fram i spillbar form, som skal komme til lansering (etter det jeg leste), så det er lurt å avvente litt der.

Men ja, jeg tror ikke prisen imponerte noen. Viser vel bare at Nintendo er villige til å ta så mye penger som de tror folk er villige til å gi, og jeg tror nok de seks millionene maskiner pent kan gå unna selv til den prisen de endte opp med, før de evt. må tenke seg om om de vil senke prisen for å hanke inn flere av de impulskjøpene og ikke-gamerne de snakker om så mye.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg vet faktisk ikke hvordan det blir. Jeg synes pressekonferansene de hadde sugde bigtime. Allikevel tror jeg kommer til å overraske stort. Selv om det er veldig mange som syntes kanskje at sonic var det eneste som var gøy i mer enn 15min, se på ds. i starten led jo den også av at du måtte bruke stylusen hele tiden, og nå er det plutselig den mest interessante konsollen ute på markedet. Den får spill hele jævla tiden og det er veldig mye bra som kommer også.
Angående WII: For min del kommer jeg til å kjøpe maskinen så tidlig som mulig. Hvis det kommer til å floppe vil jeg ihvertfal vite at jeg støttet dem i å prøve seg på noe helt nytt. Prisen ble kanskje litt høyere enn forventet, allikevel er den veldig mye lavere enn det de kunne ha tatt for den. "ja men hva med alt tilbehøret da?" psssh. selv med ekstra kontroller og spill er du fortsatt halveis til en ps3. en ps3 uten ekstra kontroller og spill vel og merke.

Far Cry Vengeance Interjuv og 4 nye bilder!

Vel, grafikken er vel Xbox aktig da, men er fortsatt pen. Men, les bare hvordan fyren skryter Wii opp til himlene:

"Fabrice Cuny: In term of gameplay, the Wii is absolutely stunning. Far Cry Vengeance will be more immersive than ever, imagine now you can make a slashing movement to perform a Feral Attack. The controls were designed to really take advantages of the Wii controllers."

Hmm, spennende. Stay tuned.

Lodin

Der Waaaah
Og nok en gang viser IGN at de er reportere av det høyeste kaliber. :rulleøyne: SITAT
Fabrice Cuny: you can jump by lifting the nunchuk controller...

IGN Wii: How are you using the nunchuck attachment, if at all?

The Nunchuk controller will be used to control player's actions movements around the map such as crouching, driving, and shooting. [/b]

Kilik

Lokal moderator
Nei, følgende spill er bekreftet til lansering i Europa:

SITAT
Cars
The Legend of Zelda: Twilight Princess
Need for Speed: Carbon
Rayman Raving Rabbids
Red Steel
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Tony Hawk's Downhill Jam
Wii Play[/b]
I tillegg er det kjent at WarioWare: Smooth Moves kommer 15.desember.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tar tid å oversette spill til fransk, spansk, tysk og italiensk, vettu.

Vel, Europa går kanskje glipp av Elebits og Excite Truck (?!), men de får WarioWare: Smooth Moves før Jul. Ifølge Gamespot blir ikke WarioWare: Smooth Moves lansert i Nord-Amerika før i første kvartal av 2007.

Hm, jeg lukter at en USA-import nærmer seg kulissene. JEG VIL HA SPELLA MINE, GDMT!

SITAT(Gekko @ 22.09.06, 21.31) 24760
Fatter det, men uansett. SKUFFA!!!!!

BTW, nint bæsjing av Sony her.

Ærlig talt, har de fulgt med på salgstallene? Eller misforstår jeg noe...?
[/b]
Haha, alle core-gamers vil føle seg usikker fordi dette er noe helt nytt, men de fleste har jo sagt ja til denne nye funksjonen Wii tilbyr. 360 synes jeg har overtaket når det gjaldt å ta imot core gamers mot PS3.

Instruksjon video for Photo Channel endelig ute!

Dette virker meget lovende! Ser meget artig og elegant ut. Om de fjerner lyden som kommer når de "visker" er jeg fornøyd!'

Pitte-liten kanskje for at en Rockstar spill kommer til Wii.

Da prater jeg om L.A Noire som i fjor ble sagt at det skulle komme ut til PS3, men i en pressekonferanse nevnte en fyr i kompaniet at det ville komme ut til, for å være nyaktig: "the next-gen consoles"
Allerede har det gått masse rykter at denne vil komme til Wii. Mange mener dette passer godt, siden dette skal være litt detektiv aktig. Tenk å undersøke et rom, pruke nunchuken som forstørrelse glass, børste støv med den, eller klikke på gjenstander for å finne andre tråder.

Lodin

Der Waaaah
Opera erklærer nå at browseren deres blir gratis å laste ned fram til juni 2007, etter det må den betales for med samme poeng man kjøper VC spill med. Med andre ord en god frist til tross for at jeg tviler på at folk flest har særlig bruk for programmet.
LINKH

Vil bare legge til at om du laster den ned i gratisperioden, så trenger du ikke å betale for senere. Det er bare de som laster den ned juli 2007 eller senere som må betale.

Opprinnelig skrevet av Opera
For the first six months, Opera on Wii is free. If you download it during that
period, it is free forever. You will not have to pay again after the first six
months. It is only if you download it after the first six months that you will have
to pay a one-time fee for the browser.
X-byte på NF sendte en mail til Opera og fikk dette som svar.

Status
Stengt for ytterligere svar.