Wii - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
SITAT(Tutankoopa @ 09.11.06, 11.33) 33626
EDIT: Og hvor ofte kommer nye bolker med VC-spill egentlig?[/b]
Nintendo sier det vil komme 10 nye VC-spill hver måned.

Ellers, jess! Fikk aldri spilt Star Fox 64 (Lylat Wars). Gleder meg nå. :D
 

Novastrum

Feminist-elitist
Håper virkelig alle Kirby-spillene kommer til Europa rundt samme tid. Akkurat nå er det de eneste jeg ser frem til å spille på VC.
 
Smuud det, men jeg syntes Nintendo burde slutte å si at:

" This is completely different form anyting we have seen before" og "This is new, never been done before"

De har jo stjålet wii remoten nesten rett fra Dreamcast
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
:hæ:

Jeg mener da å ha relativt god peiling på ekstrautstyret som finnes til Dreamcast, men ikke noe som ligner på dette.

Samba de Amigo-kontrollene hadde vel en form for gjenkjenning, men ikke på dette nivået.
 
Hva snakker du om nå? Ser du bildet? eller er du bare bilnd som alle andre wii fanboys! Ikke kom her å si at du ikke ser noen likheter mellom den på bildet og wii kontrollen? Jeg syntes bare Nintendo lager alt for mye oppstyr rundt at deres produkt er noe som aldri har blitt gjort før.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Dude, formen er det eneste som ligner, og den ligner bare litt.
Hva slags obskur kontroller er det der uansett?

BTW: Hvordan gjør PS3 det? Ikke så bra nei? Oj...
 
SITAT(NiloPilo @ 09.11.06, 15.55) 33686
[en kontroll beregnet for bruk med kun én hånd...]
Hmm, nei nei! den lingner ikke i det hele tatt den!
[/b]
Du er klar over at dette IKKE er PS3-tråden? Ergo har du enda mindre å bidra med her enn der. Det bildet du referer til er et konseptbilde av kontrollen som aldri ble produsert for massene. Uansett så er det en ren fysisk likhet, da kontrollen ikke hadde noen form for tilt-funksjonalitet. I så måte ligner jo Playstation-kontrollen mye mer på f.eks. SNES-kontrollen.
 
Er så typisk det, med en gang det kommer et argument imot Wii så bare forandrer du/dere diskusjonen helt. Hva har PS3 med dette å gjøre?

Bare husk en ting, Nintendo blir sikkert kult, Nintendo skal liksom være "Revulotion" De tar bare gamle ideer og lager dem "ny"

Peace!
 
SITAT(NiloPilo @ 09.11.06, 16.08) 33694
Er så typisk det, med en gang det kommer et argument imot Wii så bare forandrer du/dere diskusjonen helt. Hva har PS3 med dette å gjøre?

Bare husk en ting, Nintendo blir sikkert kult, Nintendo skal liksom være "Revulotion" De tar bare gamle ideer og lager dem "ny"

Peace!
[/b]
Jeg vet ikke helt om du har fått med deg dette, men det revolusjonerende er ikke at kontrollen ser ut som en fjernkontroll. Du vet - poenget er jo liksom at du styrer uten å trykke på knapper hele tiden. Bevege selve kontrollen og sånn, ikke sant?
 
Hva skulle Nintendo ellers sagt?

"Kontrollen vår er rip-off fra en tidligere konsoll. Ikke noe nytt her. Kjøp vårt produkt!!!!1"

Jeg tror heller ikke at Nintendo har kikket intenst på tidligere konsoller og sagt "Det skal vi bruke!" Jeg har ikke særlig tro på at Nintendo vil stjele en ide som ikke virket sist gang.
 
SITAT(NiloPilo @ 09.11.06, 15.55) 33686

Hmm, nei nei! den lingner ikke i det hele tatt den!
[/b]

Hvis denne kontrollen var planlagt med tilt funksjon så er jeg nesten overbevist om at Nintedo har sett på den. På annen side så har SEGA aldri laget en slik kontroll så vidt jeg vet, så teknisk sett så er wii-remoten helt ny, det er bare ideén som er "gammel".
 

Lodin

Der Waaaah
For de som måtte lure så er det der en prototype som Sega vurderte å lage til Dreamcast. Om den bare var lik Wiimoten eller faktisk hadde sensorteknologi aner jeg ikke, men jeg kan aldri tenke meg at den var langt så avansert som Nintendos siste dingseboms.
 
SITAT(NiloPilo @ 09.11.06, 16.00) 33689
Jeg syntes bare Nintendo lager alt for mye oppstyr rundt at deres produkt er noe som aldri har blitt gjort før.
[/b]
For det første, den Dreamcast-kontrolleren du refererer hadde ikke bevegelsessensorer. For det andre, den ble aldri lansert, det var bare en prototype. For det tredje, bevegelsessensorer er ikke noe nytt, men det har aldri blitt brukt på den måten Nintendo bruker det på.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.