SITAT(SHDR @ 14.11.06, 18.52) 34635
Nå koster jo 360 mindre enn wii og kostet vel bare ett par hundrelapper mer når den hadde lansering
Jeg kommer heller ikke til å kjøpe Wii med det første, finnes ikke noe som appelerer til meg der enda, har aldri vært en zelda-fan og jeg har GC, så hvis jeg må ha TP så kjøper jeg det til den... Dessuten har jeg det veldig på følelsen av at styringa wiimoten bare kommer til å være gøy i et par dager...
Det skal jeg fortelle deg at en iPod er også, men jeg hører ingen syte av den grunn. Hvem bryr seg om hva som er inne i boksen, egentlig? Poenget er at den leverer (iallfall på papiret) en helt spesiell opplevelse x360 og PS3 ikke kan og koster betraktelig mindre enn de to konkurrentene.
Jeg skal fortsatt ha en. Det blir første gang jeg noensinne kjøper en konsoll på lanseringsdatoen, eller innen et par dager etter den.
[/b]
Jeg skal fortsatt ha en. Det blir første gang jeg noensinne kjøper en konsoll på lanseringsdatoen, eller innen et par dager etter den.
[/b]

Jeg kommer heller ikke til å kjøpe Wii med det første, finnes ikke noe som appelerer til meg der enda, har aldri vært en zelda-fan og jeg har GC, så hvis jeg må ha TP så kjøper jeg det til den... Dessuten har jeg det veldig på følelsen av at styringa wiimoten bare kommer til å være gøy i et par dager...