Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Ikke lenge igjen nå til Wii U Mario Kart 8 bundle blir sendt i posten. Går rundt med ett lite håp om at CDON sender maskinen litt før.
Har fått alle spilla osv allerede men ingen maskin å spille de på :penga:
 

Lodin

Der Waaaah
Neida, du har lyst på Zeldasty Warriors også.



Team Ninja er som vi ser også innblanda i dette.
Men men, story:
The Link in Hyrule Warriors will have an original background – not all that surprising considering The Legend of Zelda's series timeline is less a line and more a tangled knot. In Hyrule Warriors the land of Hyrule is threatened by the witch, Shia, who was originally tasked to protect the legendary Triforce but was corrupted by a great evil. The army of Hyrule, led by the queen Zelda, clashed with the forces of evil, but to no avail. As news of the struggles on the front lines reaches the ears of the kingdom, a lone soldier trainee, Link, steps forward to enter the battlefield and to rescue the missing queen and thwart the evil that threatens the land.
Forøvrig er impa bekrefta som spillbar og muligens også Darunia og Saria (Famitsu er vage). Er det som de fleste Warriors tipper jeg de slenger på ørtenhundre andre folk også. Tingle er nok ganske bankers.
 

Lodin

Der Waaaah
Den nye oppdateringa er ute og den er veldig noice. Nå kan man starte maskina og bare få opp en kjapp meny over de siste tinga man spilla pluss nye ting som akkurat er lagt inn. Tar veldig mye mindre tid å gå fra standby og rett inn i Mario Kart fek.s.
Man kan og få nyheter fra Nintendo rett på gamepaden mens den er i standby. Den skrur seg på en kort stund og lager en plingelyd.
Oppdateringer blir nå ikke bare lasta ned i standby, men legges og automatisk inn. Begynner å ta seg til.
 

Lodin

Der Waaaah
Siden ting til DS er det siste man kan kjøpe på WiiU har Nintendo valgt å promotere det med et gratis spill. Det er såklart Brain Training. Altså er det ingen som gidder laste det ned.
Andre enn kak da og han syns det var no dritt.
 
Ninty hadde tydeligvis lasta det ned for meg allerede. Jeg digget det når det kom, så vi får se. Den klarer fortsatt ikke å høre når jeg sier "black" da, så jeg ble 78. Også jeg som var 20 sist jeg spillte det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, den klarer faen ikke å høre når jeg sier "black" heller så jeg ble ett år yngre enn Klaymen. Det morsomme er jo at jeg kjøpte Brain Training i sin tid, ble 20 år på dag to, tenkte "vel, da er jo det unnagjort" og spilte det aldri mer. Får se hvordan det blir nå, det er jo latterlig søtt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Prøv Brakku istedet?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det funka bare jeg ropte "FUCKING BLACK MOTHERFUCKER" noen ganger, faktisk.
 
DÅ er det bestemt. Wii U i mårra. Men kva bundle? Ser Elkjøp har ein 32GB med Mario Kart for 2490, men er Nintendo Land essensielt? Tenker eg kan kjøpe det seinare. Har snust litt på bruktmarkedet men dei eg har kontaktet svarer ikkje så eg kjøper heller nytt. Føkk it.

Har også lyst på SM3DW, er visstnok på tilbud hos Elkjøp det også.
 
Har fleire av dei kodene til 3DS-spel eg har kjøpt. Synd det ikkje funker med dei her i Norge.

Og sånn, då har eg bestilt Wii U Premium MK8-utgaven med Super Mario 3D Wörld og slenger på Wind Waker HD gratis til 2869,-

Seie meg ganske nøgd!
 
Sist redigert: