Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Skal teste ein av dei andre eg har, foreløpig får eg klare meg uten. Lastet ned Metroid 4 og digger at eg kan tilpasse knappene slik eg vil. Får meg til å ønske meg Metroid 5 snart. Kanskje Wayforward kan ta på seg den oppgåva?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det finnes allerede og heter Metroid Fusion. Inb4 noen griner om ett eller annet i Metroid Fusion.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det kan du jo si. Det kan du.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, heldigvis er remaken som teipa en unødvendig og dramatisk mye mer ræva designet epilog på en klassiker snart tilgjengelig. Hadde de enda sagt seg fornøyde med jobben da Zebes gikk i lufta, men neida, her skal vi ha en time med tidenes minst oppfinnsomme stealth isteden. Og siden alle er enige om at det er noe dritt må spilleren få Jesus-suit rett etterpå, og denge en robot-Ridley som ville vært en passende sisteboss hvis Metroid handla om en skraphandler som måtte rydde opp på fyllinga si.

Men alt før det eier fullstendig, for all del. Det er bare at kvaliteten på spillen følger samme kurve som skipet til Samus på slutten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er du dårlig i spillen eller, Lodde?
 

Lodin

Der Waaaah
Fusion er en pain i arslet hele spillet gjennom. Møt disse fiendene eller disse! Uansett får du ikke særlig liv tilbake av å drepe dem. Og du tar stadig vekk mer skade fra dem og det bygges ikke opp. Tihi!
Og bossene suger!
 
Fusion er en pain i arslet hele spillet gjennom. Møt disse fiendene eller disse! Uansett får du ikke særlig liv tilbake av å drepe dem. Og du tar stadig vekk mer skade fra dem og det bygges ikke opp. Tihi!
Og bossene suger!
Hei, jeg heter Lodin og jeg har aldri spilt Metroid før.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og er dårlig i spillen. Det der var flau lesning, Lodde.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Nei, du er normal, Klaymen. Kjøpte Fusion på ferie i Spania til GBASP-en min og runna det på en eller to dager (oktober-drittvær ute). Men har ikke spilt det ordentlig siden det kom ut. Har det på emulator på PSP-en, og ble positivt overraska når jeg testet det for en stund siden. Kanskje jeg runner det på nytt i ferien.

Savner virkelig ett nytt 2D-Metroid (og 3D-Metroid)
 
Digger Fusion og digget Zero Mission då eg spelte gjennom det for fleire år siden. Kjem til å kjøpe det også. Husker eg brukte fleire timer på ein boss (mørkerombossen trur eg) og NEKTET å gi opp. Etterpå. da eg endelig forstod rytmen til monsteret var det pissenkelt å plukke ned den bossen igjen. Jaja. Gøy var det, og gøy blir det igjen!

Lodin, du får ingen brofists fra meg når du slakter Fusion. Men herre fred, det må da være lov å mislike spel fordi atte derfor. Har den kjensla om FFSJU, klarer ikkje spele gjennom det uansett klassikerstempel. Men det er feil tråd for denslags.
 

Lodin

Der Waaaah
Haha, siste Famitsu har avslørt at Zant og Agitha fra Twilight Princess er spillbare. De er respektive han creepy kisen med kamelonmaska og hu dama med fetish for insekter. Dette blir så jævlig å eie.