Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Skulle bare nevne at dette var det jeg fikk i mailen da jeg registrerte koden på mariokart.

Du vil få tilsendt nedlastingskoden mellom den 11. og 31. august 2014. Koden bruker du til å laste ned det valgte spillet fra Nintendo eShop uten ekstra omkostninger. Merk deg at du må innløse koden innen den 30. september 2014.
I august. August.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Register den i UK, for svarte. Du får koden med en gang.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Laget konto i helga og valgte Pikmin 3. Elsker det spillet.

For de som ikke har satt opp UK-konto, så kan jeg meddele at det er veldig enkelt, trenger ikke UK-adresse eller noe, så regner ikke med at man gjør noe i gråsonen heller.

Kan ikke fatte hvorfor vi nordbaggar egentlig må vente til august for å få være med på kampanjen. Finnes ingen god grunn.
 
Registrerer du alle spel du kjøper på den kontoen også, eller? Veit ikkje heilt kva eg skal gjere med dei stjernepoengene eg får av det men men.

No står maskina mi og oppdaterer seg. Gleder meg! Fekk ikkje med MK8 siden dei var tom, men fekk 200 kr rabatt og Nintendo Land gratis som plaster på såret. Når MK8 kjem I butikken igjen (iløpet av veka) får eg den også, som del av pakka. Ganske fornøyd! I kveld blir det Mario 3d Wörld og Nintendo Land gitt!
 

Novastrum

Feminist-elitist
Nope! Slik jeg forstår det blir spillene knyttet til den vanlige Nintendo Network-kontoen din - og den har jeg registrert med norsk adresse - så det virker som om de synes det er greit at man går den veien (?).

Spillene man kjøper blir også registrert på NN-kontoen, den er på en måte det samme som en gamertag/PSN-konto. :)
 
Wind Waker HD er så digg at jeg eier spillet enda jeg ikke har Wii U.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Bare fordi jeg aldri har spilt et Pikmin-spill tok jeg Wind Waker HD gratis. Kanskje jeg skulle tatt Pikmin?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Apropos backlog, detta Games With Gold-greiene MS driver med? Jeg må ha 30 spill jeg ikke har spilt enda. Håper eSjappa til Nintendo får noen gode tilbud etterhvert.
 

Lodin

Der Waaaah
Vistnok bare 10 Euro for Tekken Tag Tournament 2 også. Desidert beste versjonen av det spillet så da er jo det greit om man liker serien.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jaggu, jeg slang inn en WD eksterndisk og den fungerer smertefritt. 500GB med plass til spill ahoy.