Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Lodin

Der Waaaah
Trur desuten de viser fram spillet på easy og der angriper rælsoldater mindre. Thinaran kan sikkert si mer om det.
Her er Midna. :brainfuck:
 
Å nei, en serie jeg aldri har spilt før er litt annerledes enn jeg forventer.
Hva er galt med å si hva man synes om det som vises? Handler ikke om at det er annerledes i seg selv, men at måten det er annerledes på ikke appellerer. Tror mange kommer til å kjøpe dette spillet med feil forventninger på grunn av merkevaren og bli jævlig skuffa. Heldigvis er dem veldig ærlige om hva det er i promoternigen sin da.

Personlig så synes jeg det virker mindre og mindre spennende jo mer jeg ser av det. Det er anime-tacky på den måten det virker som at Nintendo bevisst har unngått (men var farlig nære i Skyward Sword) og jeg synes at universet kler det jævlig dårlig. Det virker hyperaktivt og slitsomt, som er det motsatte av hva jeg ser etter i Zelda.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Trur desuten de viser fram spillet på easy og der angriper rælsoldater mindre. Thinaran kan sikkert si mer om det.
Er en slags begynnerkurve. Du spiller på lavere vanskelighetsgrader til å begynne med, og når du er høy level skrur du den opp.

Disse videoene som folk hater på er jo uansett laget for å vise fram angrepene til figurene.
 
Angrepene virker artige og så lenge det faktisk FØLES som å kutte gjennom hauger av monstre og ikkje tynn luft kan det bli gøy. Derfor, må prøves først! Håper dei slenger ut ein demo!
 

Lodin

Der Waaaah
Oooh, hadde ikke sett denne. Det jævla specialmovet til Hookshoten. :eek:

Og til glede for Thinaran er Fi en av de allierte offiserene til Midna. Garantert spillbar da. =D

E: Lol, siste Famitsu:
 
Sist redigert:
Det står ei merkelig anmelding på dx.com ang. batteriet her, men det virker som om det er skrevet om eit Wiimote-batteri på grunn av ladebeskrivelsen. Eg trur ikkje eg har kjøpt feil, men eg får vente og sjå.
 
Litt skummelt med jalla-batterier fra Kina, ass. Kjøpte et til mobilen min en gang i tiden, og det kunne plutselig bare skru seg av selv om det nettopp var på 90%. Leste også om folk som har fått de eksplodert, så vær forsiktig.
 
Kjøpte eit batteri til PS3-kontrollen min som effektivt doblet levetiden. Gjerne meir også. Ganske digg!
Nintendo har uansett lansert eit offisielt batteri med bedre kapasitet, så det er nok tryggere.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Var akkurat en tur på Expert og plukka med meg en Wii U med Mario Kart 8. Butikkenprisen var 2799, men jeg hadde sett på nettet at den kosta 2499 så jeg spurte hva greia var og man måtte bestille på forhånd for å få den for 2499. Butikknissen var riktignok en bro og lot meg få den for 2499, så da plukka jeg med meg Donkey Kong Country i tillegg. Blir nok no spillings i kveld.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Donkey Kong Country: Frozen Yoghurt er knakelibrakbra, men også knakelibrakvanskelig. Bra kjøp åkke som.