Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

hehe vurderer det jeg også.... etter at dama ikke gidder å spille mario kart med meg lenger så bruker jeg bare wiiu(kontrollen) til å skru av og på tv'en hehe....
 

Lodin

Der Waaaah
Du kan spille det coop med dama di. :v

Og såklart kommer det masse DLC til dette her fordi Warriros. De skal slippe en i måneden fram til januar. Kjøpte såklart alt sammen til 120 spenn. Vel bedre prisa enn hva det koster for all dritten til fek.s Dynasty Warriors 8 på PS4. :p
  • Master Quest Pack: New weapon, scenario, adventure map, and two costumes
  • Twilight Princess Pack: New character, weapon, adventure map, and two costumes
  • Majora's Mask Pack: Two new characters, adventure map, and three costumes
  • Boss Pack: Two new games modes
Jeg ser mest fram til Majora-pakka siden Skull Kid er så godt som garantert og den andre jeg håper og ber om er Tingle siden det var første spillet han var med i. Man får og med et Dark Link skin allerede nå og det er ganske fett.
Jo også slippes spillbar Cia, Wizro og Volga som gratis DLC neste måned.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Tar faen meg et kvarter å åpne shopen og trykke 'download' på en demo. Rimelig krise. Såvidt jeg gidder.

...jeg gadd, da.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Min gamepad slo seg på med en liten lyd og ga beskjed om at demoen er ute med direktelink til å gå til WiiU-shopen for å laste ned, så jeg vil ikke påstå at de ikke sier ifra.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh, de sier ifra til oss og ikke rævhølsidene på nettet. Eurogamer kunne vært på det, men de suger som vanlig balle. =D
Sånn ellers er det Bayonetta og jeg liker det ikke. Det virker jævlig bra, men det er ikke for meg desverre.
 
Bayonetta 1 hadde helt genialt gameplay, grafikk og de sykeste bossene. Dessverre var det ganske gjennomgående slitsom musikk i spillet og det ser ut som toern følger i samme gate.
 

Lodin

Der Waaaah
Musikken eier og det gjør også alt det andre. Problemet mitt er at man hele tida må countre og det gjør det for slitsomt. Det er et slitsomt spill som ikke heter God Hand.
Jeg likte Metal Gearet deres så vi får se. En kar derfra twatta uansett at Nintendo og Platinum har planer videre.

Er dette slitsom musikk?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Problemet mitt er at man hele tida må countre og det gjør det for slitsomt.
For min del er det blytunge Batman-counters som er slitsomt, ikke Bayonetta-countre som tar et kvart sekund og ikke bryter comboen din underveis. Testa demoen, her er Å Je Synns:
  • Du har nå en egen "Use"-knapp som brukes for Punishments (når du har maksa ut magimåleren og så comboa nok med Umbra som køles i gang deretter) og ellers ikke i demoen. Og så har de fjerna skyteknappen og heller gjort det sånn at hvis du holder inne X eller A (slag og spark, respektivt) så skyter'a med gønnerne som er montert enten på hendene eller føttene i en kort periode (istedenfor til kyrne kommer hjem som i eneren). Litt på gjerdet angående det der, men skytinga var vel ikke helt innertier i eneren så jeg heller nok mot å være positiv.
  • Det var litt QTE-opplegg i demoen, men ikke noe mer enn i eneren så det får gå. Det virkelig pussige er jo at de mest overdådige filmklippene (Climaxes) ikke har QTEs.
  • Witch Time og Wicked Weave er fortsatt med, det er fortsatt en av verdens aller, aller mest tilfredsstillende mekanikker og Platinum er en av få utviklere som virkelig skjønner hvordan man mekker counter-basert slåssesystem. I motsetning til faens Rocksteady som de fleste i USA og Europa later til å ha fått for seg.
  • Bayonetta kommer fortsatt ikke til å vinne noen pris fra kvinnegruppa Ottar. Ny, tidsriktig sveis har ikke medført at det ikke lenger går an å svinse rundt kun iført hår, og første klipp i demoen starter mellom puppene til hovedpersonen og zoomer nedover. Det virker forresten som om Cereza og Jeanne har bytta sveis. Det er helt sikkert ikke et frampek.
  • Fortsatt en bra spill. Aner ikke hva slags vanskelighetsgrad demoen sto på (ikke mulig å velge), men det var helt sinnssykt enkelt iallfall. Pluss at man kan slå av berøringsskjerm-kontroller hvis man vil (jeg vil).
  • Angående musikken i Bayonetta så sklir den elegant inn i "jeg legger ikke merke til den"-territorium. Det betyr så klart ikke at den er bra, men at den slår an tonen og så bare tuner jeg den ut mens jeg spiller. At spillet i seg selv er såpass intenst har noe med saken å gjøre.
  • Dag en.
 
Endelig en tittel som får meg til å børste støvet av Wii U ?
(Ok, skal innrømme jeg har ikke fullført Donkey Kong spilla enda.. eller de to siste Mario spilla )
 

Lodin

Der Waaaah
Anmeldelser av Bayonetta 2 er ute og de er veldig prisende.
Gamespot: 10/10
Joystiq: 5/5
IGN: 9.5/10
Game Informer (lol): 9/10
Eurogamer: 9/10
Destructoid: 10/10
 
Sist redigert av en moderator:

Kleevah

Livsfarlig amatør
Hyrule Warriors DLC
Ute nå, tre gratis spillbare figurer for alle og litt mer snacks for de som punger ut:



Bør kanskje påkoste meg det seasonpasset nå gitt, har jo tross alt fått låst opp alle charactersa i adventure-mode. Dette er fortsatt den beste Zeldaen... :yoshi:
 

Lodin

Der Waaaah
Hadde egentlig tenkt å starte på bretta til Cia, men EEEEEEEEEEEeeeee!



Epona er ganske unik alle andre våpen i spillet. Kan egentlig heller ses på som en helt ny karakter. Red Hare kan ihvertfall ta seg en risbolle.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sist redigert:

imported_Dash

Lurking since 2006
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh kjœre vakre vene nintendo kan du slutte à p@@@ meg i rœva med fete mario kart trailere og si release den 13??? DET ER DEN 13 NÂ HVOR ER MIN DLC?? :penga:
 

Lodin

Der Waaaah
Nintendo har ingen faen å gi til sommer- og vintertid så på denne tiden av året oppdateres sjappa klokka ett. Smersh Brothers kan forøvrig preorderes nå og preloades neste uke. Så kan man precumme imens.