Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Lodin

Der Waaaah
Neh, foreløpig er Smash det eneste man kan preloade fra Nintendo, men det lastes i det minste ned mens maskina er i standby.
Og pung! Av en eller annen grunn slippes det alle steder samtidig så vi må vente til klokka ti. Fire timer igjen.
 

Lodin

Der Waaaah
Nei den lastes ikke ned automatisk alikevel. Først må du legge inn den siste oppdateringa som forhåpentligvis er blitt lasta ned automatsik. :rolleyes:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Går i det minste an å kose seg med å finne game breaking glitches i det nyeste Sonic-spillet mens man venter.

 
Liker dei nye brettene godt, men dei er ikkje like bra som dei beste som fulgte med. Beste nye karakter er Cat Peach som kommer med kommentarer som "Miaow next time!". Beste nye bane er Mute City, ExiteMike-banen er kul nok men veldig basic. Alt i alt bra nok, men ikkje hæla i taket.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Tenkte jeg skulle spille litt MK8 DLC, men system update downloading, system update installing, Mario kart update downloading, Mario kart update installing, Mario kart DLC downloading, Mario Kart DLC installing...

Nintendo. Puler du meg igjen?
 

Lodin

Der Waaaah
Du puler deg sjæl når du ikke holder sakene dine oppdatert.
Men ja, jeg digger Mute City, Hyrule og Excitebike. MC og EB føles mer eller mindre ut som man spiller orginalene og i Hyrule er møntene bytta ut med rupees fordi det er de såklart. Syns og den nye isbanen var fet siden den stort sett består av to spor hele veien. Også eier såklart Wario Mine fordi Wario.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Enig med Lodin, de banene er høydepunktene. Kan styre meg for Dragon Driftway, og SNES Rainbow Road er bare... eh. Døll.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Yes, kul Mario Kart-DLC!

Ellers: La inn forhåndsbestilling på e-sjappa på Smash Bros., som viser seg å være for stort for harddisken på Wii U Premium-en min uansett hvor mye jeg sletter fra den. Så da må jeg kjøpe ekstern USB-harddisk før slippen. Pult igjen.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Husk å få en med sånn USB Y-kabel hvis du kjøper en uten ekstern strømforsyning da. Har både Seagate og WD eksterne 2.5" disker jeg bruker her, og ingen av dem funka på WiiU-en uten den kabelen.

Ellers er DLCen gode saker. Tror jeg liker Mute best, men den dragebanen har virkelig vokst på meg etter et par runder. Kjedeligste er helt klart den gruva, som var dritt på Wii-versjonen og fortsatt er dritt nå.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Bare pass på at hadtigheten ikke er helt jævlig. Jeg orker ikke bruke den jeg har fordi lord treg. (På pcen. Ikke teste på wii-uen)
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jeg skjønner faen meg ingen ting. Var det ikke sånn at man ikke skulle kunne pre-loade før noen dager før slippen av SSB? Det viser seg at all den mystiske brukte plassen på Wii U-en var Smash Bros. som hadde begynt å lastes ned med én gang jeg kjøpte det. Men det står nå at det tar opp 12 GB, ikke 17,5 som det stod i e-sjappa. Laster jeg ned fem og en halv GB til tre dager før launchen da, eller...?
 

Lodin

Der Waaaah
Meh, her får jeg bare beskjed om at hva enn som er blitt lasta ned er korrupt og må kastes. Jaja, uansett en uke igjen.
Sånn ellers bekrefta Nintendo akkurat at Mewtwo blir mulig å kjøpe om man ikke har begge versjoner av spillet og ny karakter i neste Hyrule Warriors DLC er Midna i sin ekte form. <3
 

imported_Dash

Lurking since 2006
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHH Hvorfor gjør du dette mot meg nintendo??? 21 november og dere har sluppet Super Smash bros i usa mens vi må vente i en hel #£@€& uke ekstra??:matpenga:

Edit : spillet knuser i det minste balle utifra tidlige annmeldelser fra usa :=)
 
D

Doctor Downs

Gjest
I natt satte jeg tre stjerner på både 150CC og Reverse på de nye cupene. ...etter ei fyllehalvkule. Fikk ikke en drit for det.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Så, eh... GameStop får visst ikke inn den GC-kontrolladapteren separat; bare i SSB bundle. Noen som vet om andre steder i Oslo som kommer til å få dem inn?
 
Britisk amazon har den til ca 230 inkludert frakt... Jeg bestilte der, da jeg tipper at den ikke blir særlig tilgjengelig utenom bundle i Norge, og jeg skal ha det digitalt.