Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Kommer eksklusivt til iPhone 7, dere hørte det her først.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De som er høyere opp i Nintendo og ville sende Wii U til skafottet, gjorde det ved å annonsere NX for et par uker siden. Det eneste man kan regne med framover, er eventuelle småspill og hva nå enn Nintendo har tenkt å gi ut før de slår av respiratoren.

Det morsomme er jo så klart at Wii U fortsatt er current-gen-maskinen med flest knallspill. ^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh, neppe salgsmessig, men den har noen av de beste spilla noensinne så kanskje?

Uansett, kjøp Wii U nå, vær i forkant av kult-bølgen som kommer om noen år.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Kunstnerisk verdi kan heldigvis ikke måles i penger.
 
Å slippe en ny maskin sammen med ett etterlengta Zelda-spill smakte nok veeeldig godt sist. Men det er vel ca. null sjanse for at NX kommer i 2016? Vil ikke vente to år på nytt zelda!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Zelda U I 2016 og NX launcher med HD-remasteren. Sånn, det var ikke så vanskelig.
 
Zelda U I 2016 og NX launcher med HD-remasteren. Sånn, det var ikke så vanskelig.
Det der er jo ideelt scenario for oss utolmodige, men dressmennene ser det nok ikke på den måten. Det meste av hypen vil forsvinne hva spillet angår og det vil ikke fungere som et enormt trekkplaster for kjernepublikumet til Nintendo, de har allerede spilt det. Husk at Twilight Princess ble holdt tilbake på Gamecube til noen uker etter Wii-versjonen.
 
Det vittige er at eg kjøpte og har framleis GC-versjonen av Twilight Princess siden eg valgte å ikkje kjøpe Wii da hypen var stor. Manglet penger. Kva enn NX er så trur eg ikkje det er ny stue-konsoll. Trur vi snakker mobile greier her, så eg er ikkje bekymret.
 
Ryktene sier at det er en hybrid av bærbar- og TV-konsoll. De har større konkurranse på både hjemmekonsoll- og mobilmarkedet enn på lenge/noen gang, så det gir mening at de ikke vil splitte egne utviklingsressurser mellom to platformer noe mer. Full support fra alle Nintendo sine utviklere samlet på én maskin burde kunne gjøre opp for den stadig manglende støtten fra andre utviklere.
 

Lodin

Der Waaaah
Vel Super Mario 64 kosta bare 16 spenn nå så det måtte jeg nesten coppe. Det og Donkey Kong 64 er oppskalerte til 720P fordi 1080 går ikke ann. Mario Kart og Warioware til DS er og ute og kjøper man tre er det fjerde gratis. Men da må man kjøpe DK64. Ewww.

E: Mario var så billig fordi jeg har det på Wii. Ser forøvrig hella noice ut og det er fint at man kan stille knappene.
 
Sist redigert:
JAAAAAAAAAAAA!

Mario Kart 8 får 200CC
http://bit.ly/1Fr1bfY

Dette, altså. Dette er sånt som får meg til å tenke at jeg må vel kanskje rett og slett ha meg en sånn U.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Donkey Kong 64 har jeg aldri prøvd, kanskje det er på tide?!?!?

@oerhört : Det er bare å betale Nintendo-skatten sånn at du får spella dine og kan skryte av å ha alle stjernene i Super Mario 3D World.
 

Lodin

Der Waaaah
Pandora's Tower til Wii slippes denne uka. I motsetning til de andre spilla til den platformen kan dette spilles med padda så det er jo noe. Hadde coppa om det ikke var for Xenoblade.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Endelig. For de som ikke veit forhåndssolgte Nintendo den der for snart ett år siden.