Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Fyrte opp Smash i dag og det oste kvalitet på mange plan! Prøvde noen nettrunder, men det var litt lagg. La også merke til en viss OMA(?) som vant:)
 

Lodin

Der Waaaah

Hva i faen? Greit nok at Nintendo satser hardt på indier, men det får da være måte på. Noen burde kanskje fyre av en mail å hinte om at halvparten av det rælet er merkevara allerede.
 

Lodin

Der Waaaah
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Nei vent, enda smuggere! Der ble Hyrule Warriors det bpste spillet.



Og Xenoblade Chronicles X ser faens fantastisk ut. Alle andre JRPGer kan ta seg en bolle

E: Jo også kommer det Wii-spill til esjappa. Super Mario Galaxy 2 skal allerede være ute. Ikke så veldig spennende, men jeg kommer til å snappe opp Metroid Prime triologien siden Nintendo bare slapp 300 kopier av den oprinnelig.
160 spenn for SMG2, men det er halv pris første uka og det er jo ikke gæli. Desverre har de ikke gjort no fancy med spilla annet enn at man slipper å launche Wii-moden.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Oj, Metroid slippes om to uker og Minky Dong Cunty Rederps neste, begge til samme pris som SMG. Forøvrig krever alle Wiimote, men om de slipper fek.s Warioware vil man kunne spille det med alle WiiU sine kontrollalternativer og det er jo fint.
Jo også kommer snart et nytt Mario vs. Minky Dong og det har crossplay så man får kode til 3DS-versjonen når man kjøper til WiiU og omvendt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Lodin

Der Waaaah
Er Circle of the Moon et av de bra 'vaniaene med utforsking og sånt. Dukka opp i esjappa i går og jeg føler kanskje for det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det korte svaret er vel ja, selv om IGA ikke var involvert, og har hata på det.
 

Lodin

Der Waaaah
Da blir det nok et copp. Heter vistnok bare Castlevania i Europa og det var jo et sjakktrekk av Konami.
Metroid Prime holder seg forøvrig veldig bra. Grumsete grafikk er ikke no hinder siden det er så stødig på den kunstneriske biten. Hadde og glemt hvor gloriøst FPS med Wiimote er.
 
Mens her vil ikke skiten starte. Wii U-en bare henger seg på en svart skjerm. Får prøve å flytte det over på internminnet istedet for den eksterne disken jeg prøver kjøre det fra.
 

Lodin

Der Waaaah
Det tok en stund før det starta fra den svarte skjermen, men det funka til slutt. Uansett bedre enn å knote med den helvetes boot disken til GCen.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jævla Circle of the Moon med de random dropsene og balleharde arenaen jeg aldri kom meg forbi. :argh: Nå hjalp det ikke akkurat at spritene i spillet er veldig små, bakgrunnene er mørke og jeg spilte det på den originale Game Boy Advancen.
 
Sært. Wii U-spill fungerer tydeligvis fint fra den eksterne disken min, men ikke Wii-spill. Greit å vite. Fikk overført det til internmnnet, og da kjører det som smør. Noen andre som har prøvd å kjøre noen av Wii-spillene fra ekstern disk?
 
Sist redigert: