Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Lodin

Der Waaaah
#1
Vi harke tråd. Hvorfor har vi ikke tråd? Fordi ingen gidder mekke. Her er en som er fort og gæli siden Reggie som vanlig gjesta Jimmy Fallon etter E3. Dette begynner å bli en tradisjon.

 
#3
Vil kanskje ha. Hvis prisen er fornuftig og jeg kan spille Wii-spill på den kan dette blir noe jeg kjøper tidlig.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
Jeg skal ha. Og den spiller alt til Wii inkludert nedlastbare ting du har registrert på en annen maskin. De skal lansere no program for å overføre etterhvert. Støtte for Gamecube er desverre droppa.
 
#5
Jeg skal ha............................. Men ikke før de har annonsert fler titler enn Pikmin 3. Jeg er ikke her for ræl som Nintendoland.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Du har sansynligvis ikke no valg siden det virker rimlig sikkert at det følger med maskina. Men ja, det blir en ussel launch. ZombiU ser i det minste fett ut og Pikmin 3 blir en vinner. Om Nintendo ikke er helt bak mål er det nytt Metroid-FPS de har satt retro på siden det er en ting som vil være fett på maskina og kan omvende folk fra de andre konsollene.
 
#8
Jeg syntes jeg leste noe om at Retro har mistet en del folk? Og noen jobber nå hos de som driver med Halo 4, som forklarer hvorfor det ser så voldsomt Metroid Prime ut, som igjen får den artikkelen til kris7sp linket til å bli ekstra morsom. Det er sant at alle kopierer Nintendo, stakkars.
 
#12
En ting jeg er litt bekymret for, er at nye skytespill på Wii U ikke lenger kommer til å støtte den langt overlegne Wii-sikteformen vi så i f.eks. Metroid Prime 3. Det vil føles som et stort steg tilbake å miste den presise kontrollen for min del, og jeg mistenker at mange utviklere rett og slett ikke vil synes det er "verdt det" nå som Wii U har et knapp-for-knapp-kompatibelt oppsett som X360/PS3.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#13
Kroppen min er så jævlig klar for Pikmin 3.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#14
En ting jeg er litt bekymret for, er at nye skytespill på Wii U ikke lenger kommer til å støtte den langt overlegne Wii-sikteformen vi så i f.eks. Metroid Prime 3.
Dette. Hvis Wiimotion+ skal være den nye standarden istedenfor å bare kunne peke på hva du vil skyte på så er jeg nødt til å boikotte basert på hvor fantastisk dårlig det fungerte i Skyward Sword. Å sikte med WiiU-padda i begge hendene og holde den foran skjermen går jeg heller ikke med på (unntatt i Fatal Frame).
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Du kan bruke padda (denne heter og fra nå av padde), men jeg tror ikke mange spill gjør det. ZombiU er en ganske standard konsoll-FPS. Man sikter bare opp mot skjermen når man skal snipe eller hacke dill.
Det er synd at man mister den presise kontrollen til wiimoten, men vi får se hva som skjer. Potensielt kan man holde kontrollen på vanlig vis som si på 360 og peke som en Wiimote, men jeg vet ikke om det er no. Padda veier vistnok ikke no særlig så kanskje?
 
#16
Er det mange her som har forhåndsbestilt WiiU allerede? Var innom gamestop nå, og de var utsolgt for premium versjonen og de tar ikke inn zombiU versjonen. De tar 3200 for premium versjonen og regner med å ha den inne 1-2 uker etter launch. Noen som har sett noe billigere?
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Vent, de tar ikke inne ZombiU versjonen jeg har forhåndsbestilt og gidder ikke ringe meg? Og de reklamerer fremdeles for den på hjemmesida. For noen jævla dicks! :argh:
Men men. "Veiledende" pris er da 3200 for premiumen, men Elkjøp har den sikkert litt billigere ved launch som vanlig om man gidder sitte ute i regnet.

Forøvrig er favorittoverskriften min på diverse spillblogger akkurat nå noe ala.
EA games on WiiU to use Origin! :penga:
Det det egentlig er snakk om er da at EA kommer til å bruke Origin-kontosystemet til online også på WiiU. Det er med andre ord bare nok en konto man må registrere og har man spilla la oss si Madden på Wii eller hva som helst annet på andre formater så har man allerede den kontoen. Men la nå ikke sånne fakta komme i veien for en god overskrift.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#18
Foresten hva er det vi vet om online spilling på wii u
 

Lodin

Der Waaaah
#19
At Sonic Racing ettellerannet ikke har voicechat fordi Sega ikke har giddi å implementere det siden Nintendo selv ikke selger no offisielt headset. Annet enn det virker det som de går over til navna kontoer istedetfor vennekoder denne gangen, men man må fortsatt utveksle dem en gang. Håper hastighet og nettkode er noen hakk over 3DSen for det er noe Nintendo ser ut til å forbedre hver generasjon.
Og såklart har ikke New Super Mario no online fordi :ras: