Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

#41
De har etter sigende fiksa en del, men spillet er fortsatt søppel. Destructoid ga 0.5 av ti høyere score mens IGN trakk en masse fordi de er IGN.
3 fikk tre, men det nye fikk 7 av IGN. Let's plays på youtube, er den eneste tingen man kan stole på uansett.
 

Lodin

Der Waaaah
#42
Må være no mafian fra den australske utgaven eller no. :ehm:
Uansett er Nintendo Land ok til å vise åssen den nye kontrollen funker, men ikke mer så ikke noe man kjøper mens New Super MarioU er om ikke det fresheste så ihvertfall det beste NSM siden enern. Blir nok å coppe det via CDON så jeg ikke trenger betale før i desember.
 

Lodin

Der Waaaah
#46
Det er virkelig skuffende at store deler av spillet er treig nærkamp med kun et våpen. Det er nok rusha siden de hadde hatt tid til å se Dead Island i forhold. :sukk:
Når det er sagt er et av favorittspilla mine med zombles Land of the Dead og det suger skikkelig. Det fanger den situasjonen hvor man konstant må rømme fra vandøde og ikke har mye tid til dilling.
 

Lodin

Der Waaaah
#47
Men men. Som seg hør og bør tok Reggie seg en tur til Jimmy Fallon siden det er launch og sånn. Om ikke det er den beste reklamen til Ninty så vet ikke jeg.

E: E-sjappa er oppe og den er full av spill. Også fullversjoner som ZombieU og New New Super Mario. Vi får håpe de er prisa i Euro her.

E: Denne twatten ble sletta for å være spoiler og voldelig.

Detta blir gøy. XD

E: YESSS!!!
!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
E: E-sjappa er oppe og den er full av spill. Også fullversjoner som ZombieU og New New Super Mario. Vi får håpe de er prisa i Euro her.
Buy New Super Mario Bros. Wii U - €89.99
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#50
Fullprisspilla på 3DS er da hvertfall prisa i NOK, og de ligger vel også litt under retail (369,-), så det om de gikk for noe annet hadde vel vært litt rart?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#55
Nintendo Network ID confined to single Wii U console

Eurogamer skrev:
Your Wii U Nintendo Network ID - the equivalent of an Xbox Live gamertag - can only be used on the console where it was created, Nintendo has confirmed.

That means you can't sign in to your account from a friend's console. And, if your own Wii U breaks, there is currently no way to transfer IDs.

All of this means you'd lose your game progress, console settings, and lovingly-drawn Miiverse posts.

Nintendo's support page states that "in the future, you will be able to use your Nintendo Network ID with future Nintendo consoles and other devices, such as PCs".
 
#57
Joda, alt det der kan fikses i en patch.

Med unntak av batteriet på padda, men Nintendo har jo tradisjon for å patche maskinvare ved å la deg kjøpe mer maskinvare.

Jeg er ærlig talt overrasket over hvor uferdig de har sluppet maskinen. Det går seg nok til, men det sier en hel del om hvordan de har problemer med å tilpasse seg en verden der Apple legger lista for presisjon i produksjonsprosess og software. Spesielt ventepausene innen OS-et var en av de største tabbene de gjorde med Wii og det er pinlig at de har forverret dette. Bakoverkompatibiliteten med WiiWare og Virtual Console var også for meg en selvfølge at ville fungere uten reboot i Wii-modus.

Velvel; da har jeg en unnskyldning til å vente med å handle. Men det er selvsagt bare tull, jeg vil jo prøve NintendoLand og ZombiU som vettuge folk flest.
 

Lodin

Der Waaaah
#58
Hater's gonna hate. :smugdog:

Og Nyko har sagt de skal mekke et kraftigere batteri til padda og om så skjer er det bare å bytte selv.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#59
Vent, må man bruke stylus på den jævla padda?
Wii-spill blir ikke oppskalert men strukket som faen med mindre man manuelt stiller hardwaren til å putte ut 480p?
Man kan ikke skrive ord som "idiot"?
Man må lade padda hele tida, men en tredjepart har sagt at de skal lage et større batteri, så da er det greit?


Haters gonna faenmeg hate ja.
 
#60
Du trenger ikke stylus på padda. Du må ikke en gang trykke ned spesielt hardt. Men saken er at skjermen er ikke kapasitativ—du trenger å trykke ned bitte-bitte-litt for at det skal registrere. Det er litt uvant for folk som forventer at alt skal være som iPhandroid.