Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Man kan jo eventuelt ta lærdom av 35 år med spillhistorie og rett og slett forholde seg til de tingene som eksisterer for en konsoll i stedet for de tingene døm sier skal eksistere i framtia.

Selv gleder jeg meg fortsatt til Dead Phoenix og Kameo til GameCube, det blir sakene sine.
Kameo kom jo på Xbox360, da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Neste gang vi møtes, Sagosen. Da skal du få medalj. En medalj det står "Tar ikke vitser" på.
 

Lodin

Der Waaaah
Restart Steam, Google Street View er ute! Gratis enn så lenge, men planen er at noen av en eller annen grunn skal betale for det etter hvert. F2P Tank! Tank! Tank! er også ute.
Sånn ellers ble det annonsert New Super Luigi U på Nintendo Directen som da er DLC til NSMBU. Den grønne broren har no jubileum i år.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
30 år er han. Luigi dukket første gang opp i Mario Bros i 1983, spillet man også kan spille ved å gå inn i en duell i SMB3.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Så ja, WiiU solgte sist måned ca 55k maskiner i USA, som på en uke-til-uke basis er halvparten av den dårligste salgsmåneden til PS3.

Til sammenligning solgte både Gamecube og Dreamcast bedre i sin tredje måned.

Consoles are doomed?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det skvulpet ikke over av kvalitetslanseringstitler til Gamecube eller Dreamcast heller, men joda, det hadde hjulpet om fler enn fanboysa var gira på å kjøpe maskinen.
 

Lodin

Der Waaaah
Ser ut til at de har hørt på all bitchinga så i april dukker det opp en gratis leaderboardgreie med nye ukentlig og daglige utfordringer. Høres ut som en innvikla demo, men men.
 

Lodin

Der Waaaah
Som enda et mea culpa for Raymond har Ubidubi satt ned prisen på spilla sine i esjappa en stund framover. I grunn ikke så spennende siden det eneste bra er ZombiU og Ascreed 3 og de har man spilla eller driti i. Det viser dog at Nintendo har fortsatt strategien med å la utgivere selv bestemme priser fra 3DSen så lenge de betaler hva enn det koster å selge ting. Grunnen til at det er kult er at sjappene etterhvert kanskje blir mer som Steam med jevne salg og billigere indier. MS og Sony har jo og det, men de styrer prisene med jernhånd.
 

Lodin

Der Waaaah
Drit i dem, denne uka er det bla. F-Zero i esjappa. \o/
Ok, ikke mye spennende, men det kjører i 60hz istedetefor 50 sånn som Balloon Fight gjorde så kanskje de har hørt på all bitchinga? Koster 2 kroner også.
 
Det er en stund siden noe spennende dukket opp på WiiU nå, men Ultimate monster hunter 3 kommer i morgen, og jeg skal ha det iallefall. Er det noen flere jegere her på bruket?
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg hadde tenkt til det, men bufsjettet er litt for stramt med Skro og kleskjøp som hindrer. Desuten har Lego City Undercover prioritet foreløpig. :p