Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Kleevah

Livsfarlig amatør
Snakker om MK så kom det jaggu en sweet ny trailer i dag:

Eurogamer har også sammenligna banene i retro-cuppen med de originale:
 
Da bør jo jeg som digget Mario Kart Wii like det enda bedre! Gleder meg!

PS: Den upresise styringa han prater om gjelder kun om du er dum nok til å styre med en wiimote.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
La rægen begynne



tre karakter som er opplåsbare

Baby Mario, Baby Luigi og Baby Wario"
 

Lodin

Der Waaaah
Babby Mario og Luigi er jo allerede med på bildet. Bowser Jr. og Drybones er derimot ikke med, men har dukka opp i trailere så de er bankers. Metal Mario har og vært med, men der muligens bare en power up.
 

Ny direct, denne gangen om Mario Kart! Endelig skal det å bo i guttekollektiv betale seg skikkelig! Må bare få fatt på et par pro-kontrollere...

Edit: Hva faen er dette...

Edit 2: Blokkering av blåskall, faktisk. Interessant...

Edit 3: Alle med Club Nintendo får velge mellom få med Pikmin 3, Wii Party U, New Super Mario Bros U og Wind Waker HD på kjøpet. Nordmenn får vel som vanlig ingenting.:ras:
 
Sist redigert:
Må innrømme Mario Kart 8 ser litt artig ut. Er vel gjerne på tide å få seg en Wii U snart allikevel siden jeg har lyst på Donkey Kong Tropical Freeze. Da kan Mario Kart 8 bundle fort bli aktuelt :)
 
Sist redigert:
Er ikke det den samme som postet av Klaymen ?

Edit: Jo, er visst det.
 

Kilik

Lokal moderator
Nintendos årlige finansrapport er klar og det er virkelig dyster lesning.

Totalt er 6,18 millioner Wii U shipped (solgt til butikk) pr. 31. mars. Altså under 6 mill. i praksis.

Men det verste er utsiktene for inneværende år. De ser for seg å selge kun 3,6 millioner i det som burde vært et toppår i konsollens levetid. Det betyr at de styrer mot en klar flopp. Noe annet kan man ikke kalle det når man selger under 10 mill. etter tre førjulssalg.

3DS gjør det rimelig bra. 43,33 mill. shipped så langt og de forventer ytterligere 12 mill. i år.

Ellers taper Nintendo penger for tredje år på rad. 2,7 milliarder kroner i underskudd i fjor. De har riktignok fortsatt over 20 milliarder i cash, så de går ikke konkurs med det første.

http://www.nintendo.co.jp/ir//pdf/2014/140507e.pdf