Wii U - Nintendo vinner igjen/puler oss igjen

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Men er det ikke bare aa endre region til f.eks. Danmark ellernoe, om du vil ha Club Nintendo-punkter? Endret min til Tyskland i helga og har saa langt ikke merket negative bivirkninger (mulig jeg blir pult naar jeg pröver aa reinnstallere Paper Mario, men det faar vaage seg). Fikk Club Nintendo-shizz da jeg kjöpte Ace Attorney ihvertfall :) Super Mario-klistremerker, her kommer jeg!
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Grunnet min Dota-avhengighet det siste aaret har jeg ennaa ingen Nintendo-ID. Jeg tittet paa det, men det blinket saa mange varsellamper da jeg skulle registrere meg at jeg lot det ligge. Tror det er problematisk siden jeg skiftet region. Paa den annen side staar jeg bare i fare for aa miste ett större spill...
Fakeedit: Hmm ja du har rett, uten ID fikk jeg sannsynligvis ikke bonuspoengene. Skal pröve aa registrere meg paa Miiverse senere.

have used Nintendo eShop in different regions, and I have funds in multiple currencies in my balance. What will happen to these funds after I register a Nintendo Network ID?
After registering a Nintendo Network ID, you will be unable to change regions and use multiple currencies – for instance, pounds and euros – in Nintendo eShop. The funds in the currency that corresponds to the country setting of your Nintendo Network ID will remain, and any funds in other currencies will be deleted and no longer usable. Please make sure to use up any other currencies before registering a Nintendo Network ID to your Nintendo 3DS system.
 
Lagde du deg ny nintendo network ID for dette, eller bare endret på innstillingene? Jeg vil og ha gratis shizz...
Dette. Vil ha nye Super Mario Bros U gratis. NAO.
Gi lyd hvis dere finner ut av det. Gidder ikke å gjøre det hvis jeg er låst til å spille online på amerikanske servere for evig tid, da driter jeg i det og kjøper det heller.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Kan være et tips å lese posten over din, Dørti Di
 
Joda, jeg leste den. Men det står forsåvidt ingenting om at man er låst til amerikanske servere når man spiller, bare at man må bruke dollars i stedet. Noe som sannsynligvis gjør spilla billigere. Og så var det det da, kan man ha forskjellige brukere tilknyttet til forskjellige regioner sånn som på PSN ? Da hadde jo saken vært biff.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Sådan, da er Nintendo ID tillagt og koblet sammen med min Club Nintendo. Mistet ingen spill og har visst allerede 500 stjerner der fra da jeg kjøpte 3DSen for to år siden :D Holla holla get Sternchen.

Kan jeg kommunisere med WiiU-folket over Miiverse eller finnes det ett WiiU-Miiverse og ett 3DS-Miiverse?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
De (Miiiversene) ble fusjonert ganske nylig faktisk.
 

Lodin

Der Waaaah
Jon Cato gir Mario Kart en femmer. Han får nok alikevel en sur mail fra Bergsala eller Nintendo selv siden anmeldelser ikke skal publiseres før torsdag neste uke. Også kult at de ikke skriver når spillet faktisk slippes siden det sikkert er masse folk som drar til Gamestop for å spontankjøpe maskin og spill. :p
 

Kilik

Lokal moderator
Det årner seg...

http://www.nintendo.no/arkivet/2014/201405-1

Mario Kart 8 Bonus Game Promotion-kampanjen kommer til Norge!

Med Mario Kart 8 følger det med en PIN-kode som du må registrere på www.nintendo.no (nøyaktig link kommer senere) en gang mellom den 30. mai 2014 (kl.10:00) og den 31. juli 2014 (kl. 23:59) for å være med i kampanjen.

Ved registrering kan du velge ett av disse 10 utvalgte Wii U-spillene:

 

Lodin

Der Waaaah
Oh shit, de vidunderlige hundre og en!

Vagt relatert så får man med Kirby 2 til Game Boy om man kjøper nye Kirby til 3DS før juli en gang.
 
Nice, har bare Wind Waker fra før... Det eneste jeg vet det ikke blir er Monster Hunter, får undersøke litt rundt de andre... mistenker at det blir Sonic fordi jeg syns det er pent og digger 3d-plattformere, men vi får se.
 
Sist redigert:
Flott at vi også fikk dette tilbudet uten å måtte trikse og mikse med region osv.
Og det gjør ingenting at vi ikke får spillet før i august, må tross alt fullføre spillene jeg har kjøpt med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
9/10 hos (Immanuel) Kant også, nå står itte væla tel påske. Og mens vi venter på Mario kan vel kanskje noen være frista til å sjekke ut et lite, nedlastbart spill som kom til Wii U i kveld: Scram Kitty and his Buddy on Rails er jo unektelig en tittel som ruller pent av tunga, men er det et bra spill? Vel, det avhenger litt av hvem du er. Ganon her på forumet (og altså ikke Links erkefiende) vil nok kanskje like det. Og jeg liker det, men av andre årsaker.

For: Scram Kitty er for det første inspirert av en viss utvikler som heter Treasure (og aller mest av Bangai-O), og derfor liker jeg det. For det andre er det helt ubegripelig, sinnssykt, fantastisk, utrolig, vanvittig, drit vanskelig. Litt fordi selve konseptet er så fantastisk sært; On Rails-delen av tittelen er ment bokstavelig, du styrer en generisk manga-kis i en... greie som ruller langs et rekkverk. Du kan ikke sikte, du bare skyter i den retningen doningen din peker akkurat for øyeblikket (iallfall er det sånn i starten av spillet). Og greia er at du skal samle katter, siden de slemme musene har kidnappa dem eller noe.

Det er ingen tidsbegrensning i vanlig modus, men på grunn av de tricky kontrollene - du må hele tida følge konturen av rekkverket med tommelstikka; hopp påvirkes av retningen din, retningen på veggen du er festet til, kurven på rekkverket, tiltrekningskraft fra den veggen du hopper mot, og inertia; nevnte mangel på siktings - trenger du all den tida du kan få, for å si det sånn. Og spillet holder ikke igjen heller, jeg døde ti ganger på tutorial nummer fire. Det er masse å pakke hjernen (og fingra) rundt før du kan begynne å gjøre noe vei i vellinga, men det føles skikkelig digg når ting klaffer, og da er mye gjort. Definitivt ikke noe for alle, men dette er sånt jeg kan crushe hardt på.