World of Warcraft Utvidelsepakke bekreftet

#41
Det hadde vert bra. om man kune velge å "ofre" en lvl 60, for å starte en lvl 1 hero class. :)

vil du ha to heroclasses må du først få deg to lvl 60s :)
 
#42
Og selvfølgelig er det ikke bare bare og "ja tar meg en hero lvl jeg tror jeg", jeg mener det burde være vanskelig (tenkte jeg skulle skrive det med store bokstaver men dere får bare ta hintet:p)

F.eks. en 20 dels quest eller noe..

Hva burde gjøre at en får få hero class?
Skal rase ha noe å si?


I want my own castle...
 
#44
mye gøye ideer her.. får lyst til å spille wow nå.

men noe jeg kunne tenkt meg anngående hero classes er at din rase og class avhenger av hvilken hvilken hero class du kan bli senere. Som f.eks så kan både dwarf paladin og dwarf warrior bli en Mountain King. human warlock og undead warlock kan bli necromancer osv.

noe slikt ser jeg for meg at det kan bli, og hvis man ser på forkjsllige typer helter og units i de forskjellige warcraft spillene ser man at mulighetene er mange. ^_^
 
#45
Men da har jeg litt problemer med en liten ting...
Kan hende jeg har noen småe feil her, men dere får bare rette meg opp!

Arthas var en Human Paladin? Right? Han falt under for de flotte store sterke slemme onde kreftene... Noe som gjorde han til Uber Death Knight... Og skiftet han totalt..

Jeg er Human Paladin, lengter etter å kunne bli Death Knight.. Men skal dette da sakte men sikkert skifte alliance'n min? :S
Skal jeg som er mektig pala få de samme fatale konsekvensene Arthas fikk?
Kan være litt sannsynlig siden jeg vil absolutt ikke se hero classes/lvls overalt..

Hvis jeg blir deathknight skal det nekte meg adgang til enkelte talents? F.eks. hvis jeg har ett par 2-3 talents på healing? Som igrunn er greit, siden jeg må vel ha litt på nye talent trees, hehe..

Jeg mener at dette skal gi oss konsekvenser for valgene vi velger å ta... Vet da ikke helt hvordan..

Hvis noen mener noe av det samme, mer utdypende eller rett og slett ler av det jeg skrev og finner det dumt så; speak out:p
 
#46
Selv om du ville blitt en Death Knight er det Ner'Zhul, eller Lich King som gjør deg om, da kan du jo ikke joine horden.
 
#47
Men hvis Arthas skal få lov så skal faen meg jeg også :p
 
#48
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@29.06.2005, 16.33
Men da har jeg litt problemer med en liten ting...
Kan hende jeg har noen småe feil her, men dere får bare rette meg opp!

Arthas var en Human Paladin? Right? Han falt under for de flotte store sterke slemme onde kreftene... Noe som gjorde han til Uber Death Knight... Og skiftet han totalt..

Jeg er Human Paladin, lengter etter å kunne bli Death Knight.. Men skal dette da sakte men sikkert skifte alliance'n min? :S
Skal jeg som er mektig pala få de samme fatale konsekvensene Arthas fikk?
Kan være litt sannsynlig siden jeg vil absolutt ikke se hero classes/lvls overalt..

Hvis jeg blir deathknight skal det nekte meg adgang til enkelte talents? F.eks. hvis jeg har ett par 2-3 talents på healing? Som igrunn er greit, siden jeg må vel ha litt på nye talent trees, hehe..

Jeg mener at dette skal gi oss konsekvenser for valgene vi velger å ta... Vet da ikke helt hvordan..

Hvis noen mener noe av det samme, mer utdypende eller rett og slett ler av det jeg skrev og finner det dumt så; speak out:p
237169​
det er her det åpner opp en mulighet for en ny faction.

slik ser jeg for meg prosessen fra snill paladin til slem death.
etter at du har nådd lvl 60 som paladin blir du på en eller annen måte kontaktet av noen lugubre folk, som viser seg å være <navn på ny faction> sine håndlangere, og de prøver så godt de kan å overtale deg til å begynne å motarbeide the alliance.
hvis du velger å gjøre disse questene så sklir du sakt men sikkert over til den nye factionen som en death knight, som resulterer i at du blir bannlyst fra the alliance sine områder.

dette er bare ren ønsketenkning, men men.. det er lov å drømme :rulleøyne:

EDIT: eller så kanskje du ikke går hele veien til en ny faction... du er en del av the alliance, men samtidig motarbeider du den...
dvs at innimellom gjør du noen ikke-fullt-så-snille quests som gjør deg mindre populær blandt the alliance.
 
#49
Opprinnelig skrevet av Frenzy+29.06.2005, 16.42-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@29.06.2005, 16.33
Men da har jeg litt problemer med en liten ting...
Kan hende jeg har noen småe feil her, men dere får bare rette meg opp!

Arthas var en Human Paladin? Right? Han falt under for de flotte store sterke slemme onde kreftene... Noe som gjorde han til Uber Death Knight... Og skiftet han totalt..

Jeg er Human Paladin, lengter etter å kunne bli Death Knight.. Men skal dette da sakte men sikkert skifte alliance'n min? :S
Skal jeg som er mektig pala få de samme fatale konsekvensene Arthas fikk?
Kan være litt sannsynlig siden jeg vil absolutt ikke se hero classes/lvls overalt..

Hvis jeg blir deathknight skal det nekte meg adgang til enkelte talents? F.eks. hvis jeg har ett par 2-3 talents på healing? Som igrunn er greit, siden jeg må vel ha litt på nye talent trees, hehe..

Jeg mener at dette skal gi oss konsekvenser for valgene vi velger å ta... Vet da ikke helt hvordan..

Hvis noen mener noe av det samme, mer utdypende eller rett og slett ler av det jeg skrev og finner det dumt så; speak out:p
237169​
det er her det åpner opp en mulighet for en ny faction.

slik ser jeg for meg prosessen fra snill paladin til slem death.
etter at du har nådd lvl 60 som paladin blir du på en eller annen måte kontaktet av noen lugubre folk, som viser seg å være <navn på ny faction> sine håndlangere, og de prøver så godt de kan å overtale deg til å begynne å motarbeide the alliance.
hvis du velger å gjøre disse questene så sklir du sakt men sikkert over til den nye factionen som en death knight, som resulterer i at du blir bannlyst fra the alliance sine områder.

dette er bare ren ønsketenkning, men men.. det er lov å drømme :rulleøyne:
237176​
[/b]
Jeg liker din ønsketenking, hehe:D
 
#50
Opprinnelig skrevet av Frenzy@29.06.2005, 16.42
slik ser jeg for meg prosessen fra snill paladin til slem death.
etter at du har nådd lvl 60 som paladin blir du på en eller annen måte kontaktet av noen lugubre folk, som viser seg å være <navn på ny faction> sine håndlangere, og de prøver så godt de kan å overtale deg til å begynne å motarbeide the alliance.
Scourge?
 
#51
Uansett er Le Scourge kontrollert av The Lich King © ™ jeg tviler på at det er så mye fri vilje der i gården, dessuten måtte store forandringer komme for å tilpasse spillet dette.
 
#52
Then... I'll be The Lich King © ™ and Spillegal will controll the world of warcraft..

Men seriøst hvis det skulle blitt necromancers som kan mane fram skjeletter osv. hva skjer med ikke noe deathknight da?

BTW. Veit detta emnet handler om å slenge ut idéer:p
 
#53
Necromancers er noe annet enn Deathknights, Necromancers har bare blitt lært i Necromancy mens Death Knights har blitt gjort om på en eller annen spesiell måte.
Personlig syns jeg en spesialisert Shadow Priest ville vært snasent.
 
#54
Opprinnelig skrevet av dkdaffy+29.06.2005, 17.30-->
Opprinnelig skrevet av Frenzy@29.06.2005, 16.42
slik ser jeg for meg prosessen fra snill paladin til slem death.
etter at du har nådd lvl 60 som paladin blir du på en eller annen måte kontaktet av noen lugubre folk, som viser seg å være <navn på ny faction> sine håndlangere, og de prøver så godt de kan å overtale deg til å begynne å motarbeide the alliance.
Scourge?
237216​
[/b]
det jeg først hadde tenkt å skrive, men grunne til at jeg la til <navn på ny faction> i stedet forklarer Crazy Ivan ganske bra.

<!--QuoteBegin-Crazy Ivan
@30.06.2005, 00.35
Uansett er Le Scourge kontrollert av The Lich King © ™ jeg tviler på at det er så mye fri vilje der i gården, dessuten måtte store forandringer komme for å tilpasse spillet dette.
237411​
derfor tror jeg at scourge er tvilsomt som en mulig ny faction.
 
#55
Crazy Ivan du er teit... Men det er bare fordi du har riktig :p

Men kan en egen Lich class være mulig da?:S
 
#56
Northrend!
 
#58
Hvis man tenker litt så er det jo en god del områder at Warcraft verdenen som ikke er tilstede.

Northrend
Outland
Emerald Dream
og mange fler.

og hvis man ser på dette kartet og dette så ser man at det er en del områder som ikke er utvikla/utnytta.
hele Quel'Thalas mangler jo for svarte!

dermed så vet vi jo aldri hva en tilleggspakke kan inneholde av nye områder, og for å si det slik. kanskje det ikke blir et gjensyn med gamle warcraft områder, men heller helt nye områder/land etc som blir oppdaget av the alliance og the horde.
et slags grunnlag for å fortsette warcraft historien, og gi mer "main historie" for oss spillerene å følge.

beklager for at jeg skriver som en lobotomert seksåring. er veldig, veldig trøtt nå >_<