World of Warcraft Utvidelsepakke bekreftet

#1
Da er det bekreftet, noe som alle egentlig var klar over i utgangspunktet, WoW får en utvidelsepakke snart. I denne tråden på Blizzards forum står det nevnt helt til slutt:
Opprinnelig skrevet av Ordinn hos Blizzard
Some have asked about an expansion and what it might hold. I wanted to let players know that it is in the works, and we’ll release details as soon as we can.
Så da får vi bare smøre oss med tålmodighet. :)

Kilde
 
#2
Men hva vil dette gi oss spillere? MÅ vi kjøpe den for å fortsette å spille med andre? Kan de som kjøper spille med de som ikke kjøper?
Må vi kjøpe i det hele tatt?

Men i det hele tatt, expansion? World of Warcraft blir støtt og stadig patchet med nye ting. :S
 
#3
Det er vel hero classes som blir introdusert, det eneste som er stort nok til at man skal lage expansion.

Du behøver ikke å kjøpe den, men ved å gjøre det så kan du unlocke nye ting.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Hakara@22.06.2005, 23.46
Det er vel hero classes som blir introdusert, det eneste som er stort nok til at man skal lage expansion.

Du behøver ikke å kjøpe den, men ved å gjøre det så kan du unlocke nye ting.
235599​
Ja, men.. Vist f.eks hero classes kommer i expansion pack, kan level 100 uber classes komme å banke oss vanlige? =/

Vil at blizzard skal gi ut alle nye oppdateringer og expansions via patcher, sånn som det gjør nå. En 500mb stor patch? :D Det hadde vert koz.
 
#6
altså hero classes er introdusert som comming features og vil bli patcha på gratis... det sier seg selv at det blir rart når folk som ikke har kjøpt expansion pakka møter på heroclasses som ikke en gang er integrert i deres versjon... Det kommer vel til å bli kanskje nye raser, instances og zones tenker jeg... Sånn som EQ har gjort et par ganger...
 
#7
Eneste jeg ikke liker med dette er at alle idiotene som syter om alt mulig mangel på nytt, kommer til å syte fordi vi får nytt. Siden de må betale. Sytere.
 
#8
Undead Mage/Warlock poff Necromancer stil?
 
#9
mye mulig, deathknights osv osv... Håper på mye kult... Kanskje vi får bards? hihi... Tenker det blir tre til hver class, utifra talents, ville hvertfall vært logisk...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#12
WoW expansion kunne vært artig ja. Håper hero classes er spesialiseringer som er unike for hver enkelt klass, f.eks at shaman kan bli witch doctor og warlock kan bli lich osv. Nå er jeg noe usikker på om hero classes er noe som kommer i expansion eller om det kommer i en gratis patch. Uannsett, så er det en feature jeg gleder meg veldig til.

Det jeg synes kunne vært kult om de slapp i expansion er:

-2 nye klasser, en unik horde klasse og en unik alliance klasse.

-Mer level 60 content, som nødvendigvis ikke er så vanskelig som MC og kommende Blackwing lair, men på høyde med scholomance, stratholme og UBRS.

-Legendary sets (Det må jo komme en gang...)

-Staff, skjold og bow crafting

-Epic spells (Melee klassene øker hele tiden sin end game damage ved å finne syke melee våpen, hvis mage finner en epic staff så får han først og fremst bare mer mana. La casterene finne tomes som lærer de unike spells)
 
#13
Tror du kanskje ikke at epic spells hadde vært litt for drøyt? Det tror jeg hvertfall, det betyr jo at en caster kan finne mange forskjellige epic spells og bruke de side om side... Litt anderledes enn med epic weapons... Som regel er det jo mest stats som har noe å si på epics... Selvom noen gir en helvetes can of whoop ass dps... men men... Må jo være noen let downs ved å være caster:D

Ser for meg at Blademaster og demon hunter kunne vært no, hvertfall for orc og nelf rasene...

Noe som kunne vært fantastisk kult hadde vært å kunne lage unike armors og våpen, at man kunne f.eks crafte et sverd og gi det valgfrie stats som ble bestemt utifra ulike ingredienser, seff blir det jo en slags grense på hvor mye du kan sette på... Men det hadde jo vært kult om man kunne lage gear selv som man kunne gitt navn osv og at man kunne skaffe seg, kunne jo vært en slags hero prof. i blacksmithing grenen... Litt caried away... men men...
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#14
Opprinnelig skrevet av The Creature@25.06.2005, 15.46
Tror du kanskje ikke at epic spells hadde vært litt for drøyt? Det tror jeg hvertfall, det betyr jo at en caster kan finne mange forskjellige epic spells og bruke de side om side... Litt anderledes enn med epic weapons... Som regel er det jo mest stats som har noe å si på epics... Selvom noen gir en helvetes can of whoop ass dps... men men... Må jo være noen let downs ved å være caster:D
236136​
Ta en titt på det våpenet

En warrior med det våpenet der i hånden gjør rett og slett ugudelig mye skade. Jeg ville i hvertfall ikke likt å fått en critical mortal strike mot meg hvis det der var våpenet han slo med. Eller hva med rogues som har daggers som gjør 60dps, det er helt sykt.
Det kan jo pøse ut mer +spell damage utstyr, men synes epics spells løsningen kanskje hadde vært litt mer spennende :)
 
#15
Joda, så lenge de får til en ordning der man bare kan ha EN epic spell, blir urettferdig for oss melee classes om dere kan ha et arsenal med epic spells... Men det tror jeg du skjønner, hehe...

Men har sett slike rare spells eller hva det er som man kan kjøpe på AH av og til, bare sett til druid, vet ikke hvordan disse fungerer da men...
 
#16
Det er buff spells.
jeg har Druid typen av den spellen, som jeg kjøpte på ah. Det gjør at jeg kaster Mark of the wild på hele partyet, istedenfor og kaste på en og en. og så varer den 1 time, ikke 30 min.

det blir ikke noe bedre buff. bare litt lettere for meg :)
 
#18
Opprinnelig skrevet av Lurtz@25.06.2005, 15.57
WoW expansion kunne vært artig ja. Håper hero classes er spesialiseringer som er unike for hver enkelt klass, f.eks at shaman kan bli witch doctor og warlock kan bli lich osv.
236130​
Det er faktisk mer logisk at en Shaman blir til Farseer.

"Far Seers are ancient Orcs who represent the pinnacle of Shamanistic power. These powerful Shamans are counted amongst Thrall's closest advisors and are constantly in tune with the workings and maneuverings of the Horde. Far Seers are not only tied to the elements of the earth and sky, but are also adept at foretelling the future."

Nazgrel, som du finner hos Thrall i Orgrimmar er en Farseer.

Witch doctor er mer som priest igjen og Lich er mer som en frostmage.
 
#19
Deathknight :)
ikke_fullt_så_snill_paladin?

Kunne sittet helt frem til release, og drømt om forskjellige ting som det kunne inneholdt :rulleøyne:
 
#20
Death knight er en Paladin som er blitt ond. I stedet for helbredelse og beskyttelse går de for rå makt og ødeleggelse.

De første Death Knigts var visst noen Paladins som dro nordover for å finne smittekilden til pesten som raset i Azeroth. I løpet av reisen ble de fylt med hat og sinne, Lich king tilbød dem enorme krefter mot at de skulle tjene han.