World of Warcraft Utvidelsepakke bekreftet

#61
hvis jeg husker rett så må man få en nøkkel fra en eller annen high-end boss for å komme seg ditt.

noen drevne lvl 60 folk her som kan navnet på fyren jeg refererer til?
 
#62
Man må ha en hammer, og slå på en bjelleting. Husker ikke hvem som droppa hammeren. Det kan være den Ragnaros-greia.
Uansett vil det ikke være mulig får Blizzard blir ferdig med instancen på andre siden da.
 
#63
nye raser anyone? BloodElf/HighElf , Panderians? Goblins? naga?

Steder? Northerend , Wasteland/outland?

Classes? DarkRanger? Bard? Monk? eller eventuelle andre..

Proffesions? Lumberjack ? eller en eller annen form for og bygge små guild houses? eller nye former av Crafting proffesions?

nye deler av Warcraft mappet som aldri før har blitt utforsket lr no sånt?

nye spells/Talents/skills ?

faktisk kunne kjøpe ting og bruke ? Feks , Steamtanks , shreddermaskin , båter ?

mye kult som kan bli adda liksom:p
 
#65
Dalaran kunne jo alltids bli "åpnet igjen" Den kan jo være spennende siden det er City of the Magicians =D Jaina Proudmoore er derifra tror jeg.

Klasser som Death knight, Arch mage og slikt fra de eldre spillene (Warcraft 3 i allefall) Kunne jo vært interesant.

Raser... Tja.. Bloodelf's er jo en mulighet.
Edit: Highelf's er jo også en mulighet, er det ikke?

Mulighet til og eie hus og by på dem. (Blir selvsagt ikke hus nok til hver eneste person) Som man kan inrede og slikt, det kunne jo vært koselig =D
 
#66
(Hint om hus: Instance)
 
#69
Opprinnelig skrevet av Frenzy@16.07.2005, 04.00
Du glemte selvfølgelig Hero Classes midt i alt det der...
242547​
heh, men jeg har ikke vert så oppdattert med Wow i det siste så jeg bare skribbla noe jeg har tenkt på før wow kom ut.. har ikke spillt wow på en 2-3 mndrs tid tror jeg
 
#70
Hva med å få inn en ny allianse? Som kjemper mot alliance og horde, så det blir en større utfordringer i PvP. Kan jo bli ganske artig det. Jeg vet ikke hva som kunne vært den nye, men det må vel være en eller annen som er fryktet av både horde og alliance?
 
#72
Jeg tror det ville blitt litt problematisk å sette inn en ny faction... Da hadde vi trengt et nytt kontinent... Greit, northrend er jo nesten et kontinent... Men jeg tror det heller vil bli high-level zones der... Men jeg vil gjerne se goblins... ally har jo gnomene... Skjønner ikke hvorfor de droppa goblins og tok med kuer istede... Goblins har jo vært med i WC siden starten... Hero classes tror jeg vil komme med en patch og ikke en expansion... Ser for meg at expansionen vil komme med grafiske oppdateringer, nye zones og instances... Kanskje nye minigames, alla BG... Men hvem vet... :)

BTW, Scourge er hjernedøde og har ikke fri vilje, så det ville vært høyst usannsynlig at de kom inn som en playable race, da de også er mobs i spillet fra før av...
 
#73
Noe jeg virkelig håper de legger til i en fremtidig expansion er noe jeg faktisk ikke har sett en eneste sjel nevne sålangt...

Vær forandringer!

å se en liten snøstorm i dun morogh, eller lyn og torden i duskwood, eller kanskje sandstorm i tanaris!
Det hadde vært noe!
 
#74
Opprinnelig skrevet av The Creature@23.07.2005, 14.12
Jeg tror det ville blitt litt problematisk å sette inn en ny faction... Da hadde vi trengt et nytt kontinent... Greit, northrend er jo nesten et kontinent... Men jeg tror det heller vil bli high-level zones der... Men jeg vil gjerne se goblins... ally har jo gnomene... Skjønner ikke hvorfor de droppa goblins og tok med kuer istede... Goblins har jo vært med i WC siden starten... Hero classes tror jeg vil komme med en patch og ikke en expansion... Ser for meg at expansionen vil komme med grafiske oppdateringer, nye zones og instances... Kanskje nye minigames, alla BG... Men hvem vet... :)

BTW, Scourge er hjernedøde og har ikke fri vilje, så det ville vært høyst usannsynlig at de kom inn som en playable race, da de også er mobs i spillet fra før av...
244610​
i følge historien så fri gjordet goblinene seg fra Orcene.. Men vis vi ser på Warcraft 3 en liten stund og Nøytrale helter kan det kanskje være noen hint der? Panderians? Naga?

Ble ikke Qhuel`talas herpa av Undeads? noe som gjordet at nesten hele befolkningen av high elfs forsvant og de som var igjen kalte seg selv Bloodelf isteden siden de var de siste av sitt blodsbånd?

vis de skal skape en helt ny faction hvor i huleste skulle de holde til da? Wasteland? som er helt øddelagt og styrt av siste Regjerende Demoner som har kontroll over orc`er. skulle vært litt vanskelig og se Northerend som et kontinet igjen , ble ikke det øddelagt da Arthas ble den nye Lich King ? så slik ut i videoen vertfall.

hmm , glemte alt annet jall jeg skal skrive nå oxo får vel ta det med tiden som kommer :/
 
#75
Jeg har sett concept-art av havn-byen som blir bindeleddet mellom Northrend og Eastern Kingdoms. Kul by. Husker ikke helt hvem som har kolonisert Northernd, men det er sikkert Goblins så den kan være nøytral. Tror ikke Northrend er ødelagt. Men hvem vet. Tviler på at vi ser noe til stedet i år iallfall ...
 
#76
Opprinnelig skrevet av Frenzy@23.07.2005, 21.34
Noe jeg virkelig håper de legger til i en fremtidig expansion er noe jeg faktisk ikke har sett en eneste sjel nevne sålangt...

Vær forandringer!

å se en liten snøstorm i dun morogh, eller lyn og torden i duskwood, eller kanskje sandstorm i tanaris!
Det hadde vært noe!
244715​
Blizzard har sagt at væreffekter kommer. Orker ikke å finne link, men det var Fangtooth på US forumet som sa det.
 
#77
Har òg lest det, men jeg syntes bare det var merklig at ingen har nevnt det ennå.

Noe jeg også ser fram til, og håper vil komme en gang snart, er Guild Halls og Player Houseing
 
#78
Opprinnelig skrevet av Crosis@30.07.2005, 00.21
Ble ikke Qhuel`talas herpa av Undeads? noe som gjordet at nesten hele befolkningen av high elfs forsvant og de som var igjen kalte seg selv Bloodelf isteden siden de var de siste av sitt blodsbånd?
246475​
Hvis jeg skjønte det riktig, var dette no ala det som skjedde:
High Elfs var fantastiske trollmenn, menn trolldommen deres førte alltid med seg vondt til verden, den åpnet en dør/port til ondksapen hvor demoner og all annen dritt kom ut.
Etter å ha slitt lenge med å bli kvitt demonene de hadde sluppet ut, bestemte de seg for å glemme sine magiske kunster, Men en ikke alle likte ideen, de ble forvist fra byen(eller dro selv?) og drev magi i all hemlighet.(eller, hvertfall de nektet å glemme :p )

En eller annen Elf rase er bekreftet som ny rase hvertfall! Har lest det et sted, kan sjekke o jeg finner noen link...
 
#79
High Elfs er nesten drept hele bølinga, men de som gjennstår kaller seg selv Blood Elfs, så det er nok ikke så mange forskjellige Elf raser å velge mellom.

Blizzard har ikke kommet med noen uttalelse om at det skal komme en nye Elf rase i den fremtidige utvidelsespakken. Det er jeg 120% sikker på.
Ellers så hadde forumene florert av prat om det.
 
#80
Er ikke blood elfs "slemme" egentlig? Har bare merket å ha snakket med bloodelfs og fått quests fra de som horde, ikke alliance..