World of Warcraft Utvidelsepakke bekreftet

#81
Opprinnelig skrevet av Kozeloz+30.07.2005, 10.41-->
Jeg har sett concept-art av havn-byen som blir bindeleddet mellom Northrend og Eastern Kingdoms. Kul by. Husker ikke helt hvem som har kolonisert Northernd, men det er sikkert Goblins så den kan være nøytral. Tror ikke Northrend er ødelagt. Men hvem vet. Tviler på at vi ser noe til stedet i år iallfall ...
246526​
[/b]
Store deler er øddelagt etter hva jeg kan huske men mulig det er deler igjen.

Opprinnelig skrevet av dkdaffy@30.07.2005, 12.24
Opprinnelig skrevet av Crosis@30.07.2005, 00.21
Ble ikke Qhuel`talas herpa av Undeads? noe som gjordet at nesten hele befolkningen av high elfs forsvant og de som var igjen kalte seg selv Bloodelf isteden siden de var de siste av sitt blodsbånd?
246475​
Hvis jeg skjønte det riktig, var dette no ala det som skjedde:
High Elfs var fantastiske trollmenn, menn trolldommen deres førte alltid med seg vondt til verden, den åpnet en dør/port til ondksapen hvor demoner og all annen dritt kom ut.
Etter å ha slitt lenge med å bli kvitt demonene de hadde sluppet ut, bestemte de seg for å glemme sine magiske kunster, Men en ikke alle likte ideen, de ble forvist fra byen(eller dro selv?) og drev magi i all hemlighet.(eller, hvertfall de nektet å glemme :p )

En eller annen Elf rase er bekreftet som ny rase hvertfall! Har lest det et sted, kan sjekke o jeg finner noen link...
246536​
det var Nightelfs som gjordet det, det som valgte og glemme de magiske kunstene annet en naturisk osv. ble igjen resten dro ut på reise for og finne sitt eget land og holde til , som ble Qhuel`talas. etter som tiden gikk forandret hud fargen demmes seg til paleskin. De værvet seg med Menskene i lengden


<!--QuoteBegin-The Creature
@30.07.2005, 14.03
Er ikke blood elfs "slemme" egentlig? Har bare merket å ha snakket med bloodelfs og fått quests fra de som horde, ikke alliance..
246569​
Bloodelf er ikke slemme , men de følte seg alt for utnyttet av Menneskene derfor valgte noen mengder av dem og forlate Menskene.

---------------------------

Edit: anyway , lurer på om faktisk bloodelfs kommer med neste duppeditt , med Classene SpellBreaker , Warrior , Mage , Preist / Sorrcerer? (om det kommer nye spells eller no , vis ikke så går det vel bare innen for mage...) kanskje Hordes får Narubians? hadde vert litt moro og tavse rund som en spider:p mulig Crypt lord lingende classe kommer til dem da + noen av de vanelige klassene.