World of Warcraft

Sancti

Terrorkatt
#41
CE er ca 30,5 cm høy, ca 27 cm bred og 7 cm tykk. Du bør nok satse på en norgespakke.
 
#42
Er det mulig å selge World of Warcraft videre, eller er selve spillet du kjøper og kontoen du skaffer deg bundet til hverandre? Hvis jeg finner ut at spillet ikke er noe for meg, er det mulig å selge det til noen som kan få bruk for det?
 

Sancti

Terrorkatt
#43
Så vidt jeg har skjønt er det egentlig bare key-en som er greia... det er den du må ha for å registrere en konto på nettet med, og når den er brukt er den vel knyttet til den bestemte kontoen. Spillet i seg selv har man ikke så mye bruk for, det kunne man jo laste ned under FB. Trengte ikke installere det som kom i pakken på nytt. Det er koden på manualen man egentlig trenger å betale for.
(tror jeg)

Du kan alltids selge pakken, men de får ikke brukt den uten ny key. Om den er brukbar igjen hvis du sletter din egen konto, vet jeg ikke.
 
#44
Opprinnelig skrevet av Sancti@15.02.2005, 02.33
Så vidt jeg har skjønt er det egentlig bare key-en som er greia... det er den du må ha for å registrere en konto på nettet med, og når den er brukt er den vel knyttet til den bestemte kontoen. Spillet i seg selv har man ikke så mye bruk for, det kunne man jo laste ned under FB. Trengte ikke installere det som kom i pakken på nytt. Det er koden på manualen man egentlig trenger å betale for.    
(tror jeg)

Du kan alltids selge pakken, men de får ikke brukt den uten ny key. Om den er brukbar igjen hvis du sletter din egen konto, vet jeg ikke.
177821​
Det er rett det du sier her Sancti.
I bunn og grunn er det bare Cd-keys, serials osv som har en viss veridi...
selve spillet har null verdi, i disse piratkopieringsdager! :pirat:
(den eneste verdien er vel den emosjonelle)
For når du f.eks kjøper Windows XP Pro er det jo bare selve key'en du betaler for, og den koster mer enn 2000 kr.

Når det kommer til WoW er jo selve spillet verdiløst uten key'en som følger med.
uten den kan man jo ikke spille!
 
#45
Jaja, det var liksom det jeg siktet til. Men men, da spørs det om jeg i det hele tatt gidder å kjøpe det. Ikke nok med at jeg må kjøpe spillet, men etter at jeg har kjøpt og brukt CD-Key så har spillet så og si null verdi. I tillegg må jeg betale 80 kroner hver måned for å spille det. Skjønner ikke at folk godtar slikt.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#46
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@15.02.2005, 11.40
Jaja, det var liksom det jeg siktet til. Men men, da spørs det om jeg i det hele tatt gidder å kjøpe det. Ikke nok med at jeg må kjøpe spillet, men etter at jeg har kjøpt og brukt CD-Key så har spillet så og si null verdi. I tillegg må jeg betale 80 kroner hver måned for å spille det. Skjønner ikke at folk godtar slikt.
177867​
Å holde et MMORPG spill i gang koster ganske mye penger i motsetning til et vanlig spill. Man må ha gamemastere som spiller hele tiden, man må vedlikeholde serverene, man må redigere inn nytt innhold i spillet hele tiden underveis og i tillegg ha en kundeservice 24/7.
Dessuten så får du en måned spilling med på kjøpet i retail pakken. Jeg kan love deg at ingen andre spill gir deg mer spilletid i forhold til penger enn et MMORPG spill.
 
#47
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@15.02.2005, 11.40
Jaja, det var liksom det jeg siktet til. Men men, da spørs det om jeg i det hele tatt gidder å kjøpe det. Ikke nok med at jeg må kjøpe spillet, men etter at jeg har kjøpt og brukt CD-Key så har spillet så og si null verdi. I tillegg må jeg betale 80 kroner hver måned for å spille det. Skjønner ikke at folk godtar slikt.
177867​
Du kan jo bare selge keyen istede... Mye enklere er det også...
 
#48
WoW er herlige saker. Cirka 12,95€ i mnd. (utgjør toppen 150kr), noe som er en liten pris å betale. (sett bort ifra at selve esken med key koster 449,-)

Jeg begynte å spille igår. Er foreløbig en lv. 4 Dwarf Rogue (Ulivar (JA, JEG HAR DÅRLIG OPPFINNSOMHET, SÅ STFU)) og spiller på serveren Thunderhorn.

Lala. Har du mulighet, så skaff det. Gir deg mange timer med moro. Rolig, koselig gameplay, genialt stemningsfull musikk, og deilig grafikk, uansett hvor lave detaljer du har i settings.
 
#49
Opprinnelig skrevet av Alucard@12.02.2005, 17.03
Snufs...

Jeg må vente lenge til jeg kan spille dette spillet, faktisk helt til 23 september, dagen jeg fyller atten og dagen jeg får VISA. Vel, jeg har jo et slikt jalla electron kort, synd det ikke funker.

176559​
Visa Electron funka ihvertfall for meg :tommelopp:
 
#52
Man kan ikke bruke visa electron.
Det er faen meg til å bli grønn av, du aner ikke hvor mye jeg vil spille WOW.
 
#53
Opprinnelig skrevet av Alucard@27.02.2005, 13.25
Man kan ikke bruke visa electron.
Det er faen meg til å bli grønn av, du aner ikke hvor mye jeg vil spille WOW.
182390​
Er du 100% sikker? For jeg hørte nemlig en som sa at jeg kunne bruke visa elektron, han brukte voksenvisa da:)

EDIT:
The European pre-paid game cards will be in stores very soon. The official date for their availability is March 4th, but it’s likely that some retail outlets will have the cards a few days earlier so keep your eyes peeled over the next few days.

Each card will provide a 60-day subscription to the game and will be available at a suggested retail price of 26.99€/£18.49 through the same retail outlets as the full game.

Please note that the World of Warcraft pre-paid card code can only be used once. We therefore strongly recommend that you check that the packaging is secure, and/or that the scratch-off strip on the back of the card is intact, before purchasing. As well as the game card, a full version of World of Warcraft and Internet connection will be required to play the game.
Wow-Europe.
 
#54
HØR NØYE ETTER

VISA ELECTRON / BARNEVISA FUNKER! KORTET ER GODKJENT AV BLIZZARD!

:tommelopp: :tommelopp: :tommelopp:

DET VAR DET JEG BRUKTE OF FORTSATT BRUKER!!



følte at caps lock var nødvending her ^_^
 

Sancti

Terrorkatt
#55
Trekkes pengene en fast dato hver måned for alle, eller er det en måned fra den datoen du registrerte deg?
 
#56
Er det noen som vet hvordan man endrer VISA kort info?

Ok, jeg trekker dette tilbake, det vil bli mulig å endre på VISA kort infoen innen gratis måneden er over...
 
#57
Blizzard har sagt at de jobber med å få lagt en "billing management" side, og at den vil komme veldig snart.
innen 1 uke tipper jeg
 
#58
Opprinnelig skrevet av Sancti@01.03.2005, 22.06
Trekkes pengene en fast dato hver måned for alle, eller er det en måned fra den datoen du registrerte deg?
183675​
Nei, de trekker ikke penger uten din godkjenning. Sånn jeg forstod det i hvertfall.
 
#59
Reklameblad fra.. Spaceworld tror jeg det var. Det er kommet Pay-Cards, koster 199,- for å spille i 60 dager.

Nå kan WoW begynne å vurderes.
 
#60
Gjør det Revan... du vil ikke angre!

NB: Jeg står i siggen din Revan! =D

superkul edit: :djevel: INNLEGG nr 666! :djevel: