World of Warcraft

#62
jeg ville ikke kjøpt det. holdt for meg med Beta`en . tok meg et par uker med moderat spilling og jeg gikk lei.

det er alt for hack and slash inspirert spill , vis du spillte mye diablo 2 og gikk lei det får du samme følsen av wow etter vert.
kanskje ikke helt på samme måten " omg jeg må ha en super mf sorc og må finne minst 4 windforce idag vis ikek bli jeg sint "
men men ..
 
#63
Det er akkurat det WOW er som ikke andre mmorpgs er, hack n' slash!!
 
#64
jeg ville ikke kjøpt det. holdt for meg med Beta`en . tok meg et par uker med moderat spilling og jeg gikk lei.

det er alt for hack and slash inspirert spill , vis du spillte mye diablo 2 og gikk lei det får du samme følsen av wow etter vert.
kanskje ikke helt på samme måten " omg jeg må ha en super mf sorc og må finne minst 4 windforce idag vis ikek bli jeg sint "
men men ..

Til deg Crosis:

1: Slutt å troll i WoW topics. Vi vet at du ikke liker WoW.
2: Alle som har testet Diablo 2 og WoW vet at det to helt forskjellige spill opplevelser. Men ja, mye er likt.


Har på følelsen at temmelig mange som klager på WoW er folk som forventet noe helt annet av spillet, og at de ikke har tatt i et MMORPG før.
 
#65
Opprinnelig skrevet av salamando@15.03.2005, 17.22
jeg ville ikke kjøpt det. holdt for meg med Beta`en . tok meg et par uker med moderat spilling og jeg gikk lei.

det er alt for hack and slash inspirert spill , vis du spillte mye diablo 2 og gikk lei det får du samme følsen av wow etter vert.
kanskje ikke helt på samme måten " omg jeg må ha en super mf sorc og må finne minst 4 windforce idag vis ikek bli jeg sint "
men men ..

Til deg Crosis:

1: Slutt å troll i WoW topics. Vi vet at du ikke liker WoW.
2: Alle som har testet Diablo 2 og WoW vet at det to helt forskjellige spill opplevelser. Men ja, mye er likt.


Har på følelsen at temmelig mange som klager på WoW er folk som forventet noe helt annet av spillet, og at de ikke har tatt i et MMORPG før.
190513​
egentlig så stemmer det for det meste for meg :p , jeg har aldri spillt mmorpg før , Wow var det første jeg spilte , fant mye med spillet jeg savna eller som jeg ville kunne gjordt , jeg er ikke helt ukeen på wow egentlig , jeg har litt lyst til og spille det men jeg veit ikke om jeg orker enda :p som med d2 må ha sine pauser en gang i mellom :p , men men ... sry vis jeg "plager deg" med min delvis negative holdning til wow :ehm...:
 
F

Fenris

Gjest
#66
World Of Warcraft, ja. Spennende spill. Har brukt mange sene kvelder på å lese anmeldelser av det. Virker som et godt spill, både spill- og grafikkmessig. Tror nok jeg må begynne med dette. Har ikke så mye å gjøre på kveldene lenger, bortsett fra kjedelige lekser.

Blir nok enten WoW eller Battlefield 2 når den tid kommer. Tror også at jeg må benytte meg av Pay-cards, grunnet mangel på kredittkort. Snylte av foreldrene, det kunne jeg gjort. Men virker enklere å kjøpe dette kortet til 199,- kr, enn å sitte i en samtale med foreldrene, for å overbevise dem at ingen kommer til å hacke seg inn på kontoen deres.. hvor mye må jeg punge ut med for WoW? Rundt 4-500,-?

Takker for alle svar. :)
 
#67
Ja, paycard er det helt klart det letteste for oss uten eget VISA. Men da må du kjøpe kortet samtidig med spillet, vis du ikke har kortet med en gang må du binde opp kontoen mot et kredittkort.
 
#68
Lineage 2 er vel heller noe for Crosis; der kan man være rimelig heite Drow. =D
 
#71
Opprinnelig skrevet av Crosis+15.03.2005, 20.51-->
<!--QuoteBegin-salamando
@15.03.2005, 17.22
jeg ville ikke kjøpt det. holdt for meg med Beta`en . tok meg et par uker med moderat spilling og jeg gikk lei.

det er alt for hack and slash inspirert spill , vis du spillte mye diablo 2 og gikk lei det får du samme følsen av wow etter vert.
kanskje ikke helt på samme måten " omg jeg må ha en super mf sorc og må finne minst 4 windforce idag vis ikek bli jeg sint "
men men ..

Til deg Crosis:

1: Slutt å troll i WoW topics. Vi vet at du ikke liker WoW.
2: Alle som har testet Diablo 2 og WoW vet at det to helt forskjellige spill opplevelser. Men ja, mye er likt.


Har på følelsen at temmelig mange som klager på WoW er folk som forventet noe helt annet av spillet, og at de ikke har tatt i et MMORPG før.
190513​
egentlig så stemmer det for det meste for meg :p , jeg har aldri spillt mmorpg før , Wow var det første jeg spilte , fant mye med spillet jeg savna eller som jeg ville kunne gjordt , jeg er ikke helt ukeen på wow egentlig , jeg har litt lyst til og spille det men jeg veit ikke om jeg orker enda :p som med d2 må ha sine pauser en gang i mellom :p , men men ... sry vis jeg "plager deg" med min delvis negative holdning til wow :ehm...:
190667​
[/b]
Hvordan kan du savne noe i en sjanger du aldri har spillt før?

Hvor er har WASD styremåten ja... Noe som er digg PNC styremåten er udigg...
 
#75
Det forebeholdes point 'n click spill.

Men etter 12 runs i deadmines har jeg nå fått hele defias leather set, og ser ut sen en skikkelig rogue! :pirat:

Jeg fikk også det fantastiske sverdet "Cruel barb" som VanCleef dropper, 50dps? Jatakk.
(er for trøtt til å linke til tingene nå, men du finner dem på thottbot.com)
 
#76
Opprinnelig skrevet av eivind2k@20.03.2005, 04.51
Det forebeholdes point 'n click spill.

Men etter 12 runs i deadmines har jeg nå fått hele defias leather set, og ser ut sen en skikkelig rogue! :pirat:

Jeg fikk også det fantastiske sverdet "Cruel barb" som VanCleef dropper, 50dps? Jatakk.
(er for trøtt til å linke til tingene nå, men du finner dem på thottbot.com)
193155​
skal vi si 15 dps? ja, jeg tror vi sier det :p
jeg sa 15 dps godammit
 
#77
Cape of the Brotherhood er et mye bedre drop; roguekappe 4,5% deluxe her i gården.
 
#79
Altså, se når den posten er skrevet.
jeg hadde spilt fra klokken 11.00 den dagen...

Uansett, nå har jeg også cape of brotherhood, det er kos :)
Problemet er nå om jeg skal bruke to cruel barbs (ja, jeg har to) eller, om jeg skal bruke en cruel barb, og denne daggeren? tror jeg går for daggeren, siden jeg trenger den til enkelte angrep. (Er rogue)
 
#80
... wicked loot. :|