World of Warcraft

#81
Si det med meg, kjære Thomas.

Prooogamer.
Progamer.
 
#82
Rogues burde vel fokusere på +AGI på våpen, samme med hunters :), så jeg ville gått for Dagger'n ja.

Men Salamando: Hvilken level burde man være for å stikke in i Uldaman?
 
#84
Opprinnelig skrevet av eivind2k@21.03.2005, 16.01
Altså, se når den posten er skrevet.
jeg hadde spilt fra klokken 11.00 den dagen...

Uansett, nå har jeg også cape of brotherhood, det er kos :)
Problemet er nå om jeg skal bruke to cruel barbs (ja, jeg har to) eller, om jeg skal bruke en cruel barb, og denne daggeren? tror jeg går for daggeren, siden jeg trenger den til enkelte angrep. (Er rogue)
194103​
Daggerenm fordi den har lav speed og +agi.

Slik burde rogues ha det: Høy speed i main hand(høyere speed pleier å ha høyere min - max damage som gir bedre Sinister) og lav speed i off hand (større sjangs til å procce poison)..
 
#85
Partiet bør være Irundt 40+ ja, for a ta hele. For hele så anbefaler jeg at alle sammen er minst 42, siden noen mobs er 46. Som alle vet, å treffe en mob som er 4 levels høyere er meget meget vanskelig

Uldaman er til nå min favoritt instance. Den er kort, det er kort mellom bossene, hvis man regner "The Lost Vikings" som en boss da. Dem har lav droprate på det blå itemsa sine, men dem ser til gjengjeld ut til å være verdt det.

Så har man ravenlosh, som nesten alltid dropper plate. Pent for warriors som nettopp har blitt 40. Så et par minutter senere en giant, hvis man setter isammen skaftet. (Headpiece fra kista nær "The lost vikings", og stav-stykket fra Ravenlosh)

Fyren helt nederst, har 16% droprate på Galgan Fireblaster ( Se lengre opp for info om den gunneren, som er kjempetøff.)
 
#86
Føler meg aldri helt komfortabel i party som er for lav, eller akkurat passe for instancen. WoW har et så bredt spekter av spillere, at det er kjempelett å havne i en inkompetent gruppe. Og når jeg atpåtil har to aggroglade Paladiner i guilden som jeg har vært et par ganger i SM med, blir man lett frustrert. Det er ikke så lett å crowd controlle fem elite mobs som er lik level som partyet. :/

Derfor er det alltid kjekkest om man har en eller flere i partyet som er litt høyere enn instancen. Selv om xp-en kan synke litt. Jaja.
 
#87
Derfor det er kjekt å være i party med folk som vet hva dem driver med. I wow så funker det ikke slikt at det er samme hvem som er med i gruppe. Det er stor forskjell på dps'en til en god mage eller rogue for eksempel. Det at en Warrior klarer å holde aggro går mye på skill. Om Hunteren ikke fucker opp med petten sin hele tiden, eller KREVER å få pulle pga av at han har lest det på en side en eller annen plass.

Det er svinbra xp og loot i instances som er lik level. Med en gruppe med folk som faktisk ikke er "CS fjortiser", så vil det funke. Tro meg. =)
 
#88
Jeg veit. Du er så søt. :)
 
#89
Noen som har noen bra tips for en level 31 snart 32 hunter, å queste solo, eller eventuelt sammen med 1 lvl 40-50.
for å få bra med penger(Er ikke så lenge til jeg får mount) og bra exp?
 
#90
For Horde: Shimmering Flats I Thousand Needles, der er det bra I allefall ett til to levels. Så har vi Arathi Highlands. Når du er level 35-36 er Stranglehorn Vale å anbefale.
 
#91
Hvorfor akuratt hordes på shimmering flats?
Er der nå jeg :) (Night Elf)
Og har vært og "grinda" på Arathi Highlands som noen sier =D
Liker liksom å queste på steder jeg liker..omgivelsene på :D
Men jeg får vel bite i det sure eplet og queste på steder med mindre likt omgivelser på å :(
 
#92
Opprinnelig skrevet av Seadog@22.03.2005, 21.38
Noen som har noen bra tips for en level 31 snart 32 hunter, å queste solo, eller eventuelt sammen med 1 lvl 40-50.
for å få bra med penger(Er ikke så lenge til jeg får mount) og bra exp?
De goblinene i Stranglethorn Vale (nord), er og anbefale. Gikk fra level32 --> 40 på 3 dager. :D
 
#93
Hmm..Da satt du vel 24/7 vel? ;)
Vis ikke, så må jeg virkelig skjekke opp dette stedet =D
Takker for all tips :)

BTW: Questa du alene? eller var du med folk?
 
#96
jeg lurte på en ting , på Warrior er det best og ha Mining og blacksmithing da?
og på Mage Alchemist greiene? eller Engeenering?
 
#97
Du kan ha hva du vil! det er det som er så kjekt :)

men det kan lønne seg å ha noe som din person kan utnytte seg av, f.eks mining, Blacksmithing på Warrior :)
 
#98
hehe okey takker og bukker :)
 
#99
WOW Proffesions emnet

kan hende du får noen svar her men hovesaklig så anbefales Mining og Blacksmithing til de som kan bruke Mail armor, nemlig Warrior og Paladin.

men mining og engeneeringkan brukes av alle.

Herbalism og alchemy kan mer eller mindre være nyttig for alle, men klasser som er helt avhengig av mana potions kan dra størst nytte av dette.
dvs Mage, Warlock, Priest
 
hehe , på betaen hadde jeg mining og engeenerig på min gnome blei litt lei etter vert men var moro og lage googles osv så tjente jeg mye penger på og lage bomber og selge det igjen. tenker meg jeg skal ha det på rougen jeg skal lage en gang :p