Opprinnelig skrevet av GarlandG+27.03.2004, 08.18-->
Space Ace hadde jeg på PC for mange år siden. Skjønte ikke dritten av spillet, så jeg kom meg aldri lenger enn det andre skjermbildet. Høres ikke ut som jeg gikk glipp av noe særlig. [/b]
<!--QuoteBegin-JunJun-Pe
@26.03.2004, 16.18
Space Ace til super nintendo.
uke: Dårligere spillkontroll skal du faen meg lete lenge etter. Han hopper en time etter du har trykket jo for helvete. Selv den dag i dag da jeg tenker på det forferdelige spillet begynner det å gå kaldt nedover ryggen på meg! Hvis jeg noen gang treffer en av de som har lagd det drittspillet skal jeg faen meg voldta dem med den jævla kassetten.
Space Ace til super nintendo.

Vel, dette ble helt motsatt av det emnet egentlig handler om...
Dårlige spill:
Som en eller annen sa, UFO:Aftermath...herregud. Etter jeg leste om at dette spillet skulle komme, gikk det for meg, pga de 3 første spilla er noen av spillene jeg har lagt ned mest tid på. Men satan å skuffa jeg blei når jeg prøvde Aftermath.
Grunnen til at det ble så rævva var vel det at spillet egentlig bare var et annet spill, men så kjøpte de opp rettighetene til det nye UFO-spillet, mekka om litt på story osv, og klistra på UFO-navnet. Men alikevel, som Morbo sier, det er snakk om de DÅRLigste spillene noensinne, og dette kvalifiserer vel egentlig ikke til det, bare det at forventningene mine var så høye her.
Jeg husker jeg spilte et platform-spill til SNES hvor du styrte han tigern i HoneyCorn-frokostblandinga. Det var noe av det seigeste av kontroller jeg har vært borti, elendige animasjoner og det som verre er.
SimCopter er òg en god kandidat, der du kunne fly over byene du laga i SimCity. En god idè, men satan så løent gjennomført.